Z201635090
OF-102262
zrušená
00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
Infúzne roztoky, glukózové roztoky
roztoky, infúzne, glukózové
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Infúzne roztoky, glukózové roztoky
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie zdravotnej starostlivosti, liečba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ATC B05AA07 | MJ | 300 | ||
2. ATC B05BB01 | MJ | 1200 | ||
3. ATC B05BB01 | MJ | 70 | ||
4. ATC B05BC01 | MJ | 60 | ||
5. ATC B05BB01 | MJ | 22 000 | ||
6. ATC B05BB01 | MJ | 33 000 | ||
7. ATC B05BB01 | MJ | 56 000 | ||
8. ATC B05BB02 | MJ | 50 | ||
9. ATC B05BA03 | MJ | 1 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Názov účinnej látky | Hydroxyethylamylum |
1.2 Merná jednotka | sol. inf./POF vak |
1.3 Veľkosť mernej jednotky | 500ml |
1.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 30g/500ml |
2.1 Názov účinnej látky | Elektrolyty infúzne roztoky |
2.2 Merná jednotka | sol. inf./PE fľaša |
2.3 Veľkosť mernej jednotky | 500ml |
3.1 Názov účinnej látky | Natriumhydrogencarbonat |
3.2 Merná jednotka | sol. inf./Sklenená fľaša |
3.3 Veľkosť mernej jednotky | 250ml |
3.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 4,2 % |
4.1 Názov účinnej látky | Manitol parenterálny |
4.2 Merná jednotka | sol. inf./Sklenená fľaša |
4.3 Veľkosť mernej jednotky | 250ml |
4.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 10% |
5.1 Názov účinnej látky | Elektrolyty parent. chlorid sodný |
5.2 Merná jednotka | sol. inf./PE fľaša |
5.3 Veľkosť mernej jednotky | 100ml |
5.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 0,9 % |
6.1 Názov účinnej látky | Elektrolyty parent. chlorid sodný |
6.2 Merná jednotka | sol. inf./PE fľaša |
6.3 Veľkosť mernej jednotky | 500ml |
6.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 0,9 % |
7.1 Názov účinnej látky | Elektrolyty parent. chlorid sodný |
7.2 Merná jednotka | sol. inf./PE ampula |
7.3 Veľkosť mernej jednotky | 10ml |
7.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 0,9 % |
8.1 Názov účinnej látky | Elektrolyty s uhľovodíkmi, glukóza + chlorid sodný |
8.2 Merná jednotka | sol. inf./Sklenená fľaša |
8.3 Veľkosť mernej jednotky | 250ml |
8.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 2,5 % glukóza + 0,45 % chlorid sodný |
9.1 Názov účinnej látky | Cukry parenterálne, glukóza |
9.2 Merná jednotka | sol. inf./PE fľaša |
9.3 Veľkosť mernej jednotky | 250ml |
9.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 5% |
Každá položka predmetu zákazky musí byť registrovaná v Štátnom ústave pre kontrolu liečiv (ďalej len „ŠÚKL“) |
Názov |
1. Osobitné podmienky po uzatvorení zmluvy a pred samotným plnením predmetu zmluvy |
1.1 Povinnosti Dodávateľa po uzatvorení zmluvy a pred samotným plnením predmetu zmluvy |
1.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad - Povolenie na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. iný ekvivalentný doklad (originál alebo jeho úradne overenú kópiu), v lehote do 10 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody (ďalej len „RD“). |
1.1.2 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, (ďalej len „Návrh na plnenie predmetu zmluvy a cena predmetu zmluvy podľa položiek“)najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia RD, v nasledovnom rozsahu: |
ATC, Názov a množstvo účinnej látky v MJ, Jednotka (MJ), Veľkosť MJ, Presná hodnota (t.j. predpokladané množstvo), názov tovaru, ŠÚKL kód, Cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za MJ v EUR, Cena za MJ v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet MJ v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet MJ v EUR, Cena za predpokladaný počet MJ v EUR s DPH, počet MJ v balení, Cena za 1 balenie v EUR bez DPH, DPH za 1 balenie v EUR, Cena za 1 balenie v EUR s DPH.Objednávateľ poskytne Dodávateľovi nevyplnený návrh tohto dokumentu vo formáte XLS/XLSX obratom po uzatvorení RD. |
1.1.3 Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy uprednostniť infúzny roztok, ktorého spôsob úhrady je „A“. V prípade, ak neexistuje infúzny roztok, ktorý by spĺňal požiadavky na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3) so spôsobom úhrady „A“, môže Dodávateľ ponúknuť infúzny roztok, ktorého spôsob úhrady je „AS“. V prípade, ak neexistuje infúzny roztok podľa prvej a druhej vety tohto bodu, môže Dodávateľ ponúknuť aj infúzny roztok, ktorý nie je hradený na základe verejného zdravotného poistenia. |
1.1.4 Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy predložiť návrh na plnenie všetkých položiek predmetu zmluvy. |
1.2 Vyhodnotenie splnenia povinností Dodávateľa podľa bodu 1.1 |
1.2.1 Objednávateľ je povinný vyhodnotiť doklady a dokumenty predložené Dodávateľom podľa čl. II ods. 2.4, bod 1.1, do 5 pracovných dní od ich predloženia. |
1.2.2 Splnenie požiadaviek na vlastnosti jednotlivých položiek predmetu zmluvy bude Objednávateľom posudzované na základe údajov vyhľadaných podľa kódu ŠÚKL uvedeného v Dodávateľovom vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy, na internetovej stránke ŠÚKL. |
1.2.3 V prípade, ak z dokladov alebo dokumentov vyplynie nesplnenie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3) alebo na predloženie dokladov podľa čl. II ods. 2.4, bod 1.1, Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi konkrétne dôvody nesplnenia týchto požiadaviek v lehote do 10 pracovných dní od predloženia dokladov alebo dokumentov zo strany Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený následne uplatniť postup, ktorý vyplýva z definície závažnosti nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie podľa čl. II, ods. 2.4, bodu 6.5. |
2. Dodacie podmienky |
2.1 Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie RD na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len „objednávka“) Objednávateľa s periodicitou podľa potrieb Objednávateľa a v objemoch a druhoch uvedených v objednávke. |
2.2 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru na vlastné náklady. |
2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar v rozsahu uvedenom v objednávke, v lehote do 5 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, v čase od 07:00 hod. do 15:30 hod. |
2.3.1 Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru podľa konkrétnej objednávky a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺžením termínu dodania. |
2.3.2 Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa čl. II, ods. 2.4, bodu 6.3. |
2.3.3 Požiadavka Dodávateľa na predĺženie termínu dodania tovaru a vyjadrenie Objednávateľa k zmene objednávky v časti „požadovaný termín dodania“ sa pripája k objednávke ako jej dodatok. |
2.4 Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť: |
dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo RD, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky, |
faktúru v listinnej forme, ku ktorej musí byť pripojená kópia objednávky Objednávateľa. |
2.4.1 Ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený). |
2.4.2 Dodávateľ je povinný doručiť okrem listinnej formy dodacieho listu aj elektronický dodací list e-mailom podľa formátu uvedeného v čl. II, ods. 2.4, bod 8, a to najneskôr na nasledujúci pracovný deň po doručení tovaru. |
3. Cena a platobné podmienky |
3.1 Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v cenách v súlade s: |
3.2.1 aktuálnym Cenovým opatrením Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len "MZ SR"), ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
3.2.2 zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
3.2.3 aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou, |
3.2.4 aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov, |
3.2.5 aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní, |
3.2.6 aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní. |
4. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia |
4.1 Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zmluvy, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. |
4.2 Dohodnuté jednotkové ceny, uvedené v aktuálne platnom dokumente „Cena predmetu zmluvy podľa položiek“, je možné meniť najmä v prípade legislatívnych zmien daňových, colných, na základe prijatého opatrenia MZ SR, ktorými sa stanovuje regulácia cien v oblastí zdravotníctva v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prípadne iných všeobecne záväzných právnych predpisov ovplyvňujúcich tvorbu ceny na základe zvýšenia, |
resp. zníženia ekonomicky oprávnených nákladov a ich náležitého dokladovania a preukázania, alebo v nadväznosti na body 4.5 a 4.6 tohto článku. |
4.3 Na zmenu ceny, ktorou dôjde k zníženiu ceny sa nevyžaduje dodatok k tejto RD, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Na zmenu ceny, ktorou dôjde k zvýšeniu ceny sa vyžaduje uzatvorenie písomného dodatku k RD, ak je zmena RD v súlade s § 18 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. |
4.4 Ak Dodávateľ nebude akceptovať zníženie ceny, vyplývajúce z bodu 4.2, bude RD v časti dodania tovaru ku ktorému sa viaže zmena RD (zníženie ceny) neplatná a Objednávateľ je oprávnený neprijať tovar v pôvodnej cene. |
4.5 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške |
rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
4.6 Objednávateľ je povinný realizovať prieskum trhu za účelom aktualizácie ceny tovaru, za ktorú by bolo možné tovar aktuálne kúpiť na trhu najmenej jeden krát za šesť mesiacov počas účinnosti tejto RD. |
4.6.1 Prieskum trhu musí byť realizovaný minimálne prostredníctvom troch ponúk na jednotlivé položky tovaru. Ponuky, ktoré je Objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto RD. O prieskume trhu musí mať Objednávateľ písomnú dokumentáciu. |
4.6.2 V prípade, ak priemer celkovej ceny za dodávku tovaru, určenej z troch najlacnejších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu je nižší ako cena tovaru uvedená v aktuálne platnom dokumente „Cena predmetu zmluvy podľa položiek“, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa dodanie tovaru za cenu zodpovedajúcu priemeru celkovej ceny za dodávku tovaru, získanú v rámci prieskumu trhu. |
4.6.3 Ak prieskum trhu realizovaný Objednávateľom, preukázateľne overí, že aktuálny priemer celkovej ceny za dodávku tovaru, určenej z troch najlacnejších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu, je nižší ako cena tovaru uvedená v aktuálne platnom dokumente „Cena predmetu zmluvy podľa položiek“, zaväzuje sa Dodávateľ dodať tovar Objednávateľovi za cenu zodpovedajúcu priemeru celkovej ceny za dodávku tovaru, získanú v rámci prieskumu trhu. |
4.7 V prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto RD dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru, (ktorý je predmetom dodania podľa tejto RD), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného, je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto RD. |
5. Reklamácia vád tovaru a zodpovednosť za vady |
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v špecifikácii, množstve a akosti podľa podmienok tejto RD a podľa jednotlivých písomných objednávok. V opačnom prípade sa má za to, že dodaný tovar má vady. Vady tovaru je Objednávateľ povinný písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie je dostačujúce uplatnenie reklamáciu faxom alebo e-mailom. |
5.2 Pri preberaní tovaru je Objednávateľ povinný prezrieť tovar čo do množstva a kvality v súlade s dodacími podmienkami. Okamihom prevzatia tovaru Objednávateľom prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa. |
5.3 V prípade, ak Dodávateľ riadne uplatnenú reklamáciu Objednávateľa zamietne, je povinný zároveň Objednávateľovi oznámiť, komu môže Objednávateľ zaslať tovar na odborné posúdenie. Náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Dodávateľ bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. |
5.4 V prípade oprávnenej reklamácie má Objednávateľ právo na odstránenie vady tovaru dodaním náhradného tovaru za vadný, dodanie chýbajúceho tovaru alebo odstúpiť od objednávky v príslušnej časti, predmetom ktorej bola dodávka vadného tovaru. Dodávateľ je reklamáciu povinný vybaviť do 3 pracovných dní odo dňa riadneho uplatnenia reklamácie. |
5.5 Záruka sa nevzťahuje na vady zavinené Objednávateľom, spôsobené neodbornou manipuláciou Objednávateľa s tovarom alebo nevhodným skladovaním tovaru. |
5.6 V prípade zistenia vád tovaru zo strany ŠÚKL, je Objednávateľ oprávnený vrátiť vadný tovar Dodávateľovi do 15 kalendárnych dní od vydania rozhodnutia ŠÚKL o vadnom tovare, ak tento nemôže byť použitý podľa rozhodnutia ŠÚKL na určený účel. Dodávateľ je povinný v lehote do 15 kalendárnych dní od vrátenia tovaru vrátiť Objednávateľovi kúpnu cenu za dodaný tovar, ktorý bol vrátený, ak už bol Dodávateľovi zaplatený. |
5.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať. Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné: |
5.7.1 pri dobe použiteľnosti tovaru 3-5 rokov: možnosť vrátenia tovaru, dodaného 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
5.7.2 pri dobe použiteľnosti tovaru 2 roky: možnosť vrátenia tovaru, dodaného v období 3 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
5.7.3 pri dobe použiteľnosti tovaru 1 rok: možnosť vrátenia tovaru, dodaného v období 1 mesiaca pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
6. Sankcie |
6.1 V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.1 až 2.3, čl. II, ods. 2.4 bod 1.1, 2.1, 2.2, 4, 5) zo strany Dodávateľa je za každý prípad porušenia zmluvných podmienok Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
6.2 V prípade omeškania s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený vyúčtovať a Objednávateľ je povinný zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,03% z fakturovanej neuhradenej sumy za každý deň omeškania. Úroky z omeškania sú splatné v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
6.3 V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru s prihliadnutím na postup podľa čl. II. ods. 2.4, bod 2.3.2, je Objednávateľ oprávnený účtovať Dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,03 % z celkovej ceny položiek tovaru, s ktorých dodaním je v omeškaní za každý deň omeškania s dodaním tovaru. |
6.4 Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu 6.1 a 6.3 tohto článku nie je dotknuté právo na náhradu škody. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od tejto RD. |
6.5 Za podstatné porušenie RD sa považuje: nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.4, bod 1.1, 2.1, 2.2, 2.3, 3.2, 4, 5). |
7. Osobitné ustanovenia |
7.1 RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
7.2 Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia RD nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, je dôvodom na odstúpenie od RD zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od RD v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení RD. |
7.3 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto RD akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom zákazky vo verejnom obstarávaní, pri zachovaní požadovaných vlastností tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto RD. |
7.4 Ak má inovácia tovaru dopad na výšku dohodnutej ceny, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi povolenie vydané príslušným orgánom štátnej správy na použitie tovaru na zdravotnícke účely a návrh na uzatvorenie dodatku k RD, pričom v jeho obsahu popíše právny a skutkový dôvod navrhovanej zmeny vo vzťahu k pôvodnému druhu dodávaného tovaru a k cene. Objednávateľ je povinný v lehote do 15 kalendárnych dní sa písomne vyjadriť k návrhu zmeny. |
Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene kúpnej ceny, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto RD v časti týkajúcej sa dodávky tovaru podľa prvej vety tohto bodu. |
Názov | Upresnenie |
8. Dátové rozhranie pre elektronický dodací list | |
Názov súboru: | Názov je tvorený číslom dodacieho listu a extension je TXT |
Separátor: | Je použitý znak ¦ : (Separátor sa umiestňuje len za údajom. Vypúšťajú sa všetky nepoužité voľné miesta pred a za údajom.) |
Záhlavie: | |
v štruktúre: Por.; Údaj; | v štruktúre: Dátový typ; Formát, dĺžka; Popis |
1; NÁZOV DODÁVATEĽA; | char; 20; názov firmy distribútora |
2; IČO DODÁVATEĽA; | char; 8; IČO distribútora |
3; ČÍSLO DODACIEHO LISTU alebo FAKTÚRY; | char; 20; číslo dodacieho listu alebo faktúry |
4; DÁTUM VYSTAVENIA; | date; RRRRMMDD; dátum vystavenia dokladu |
5; POČET ZÁZNAMOV (položiek); | num; 3; počet položiek v tejto dávke |
6; CELKOVÁ FAKTUROVANÁ SUMA S DPH; | num; 11.2; celková fakturovaná suma s DPH - násobok množstva a ceny s DPH nezaokrúhlene (kontrolný súčet) |
7; SUMA POČTU BALENÍ – kontrolný súčet; | num; 11.2; suma počtu balení – kontrolný súčet |
8; DÁTUM SPLATNOSTI; | date; RRRRMMDD; dátum splatnosti |
9; SÍDLO; | char; 20; sídlo distribútora |
10; INT. KÓD; | char; 16; kód PharmNet – kód od firmy NRSYS, ktorý bude doručovaný štvrťročne mailom |
Veta tela (za každú položku): | |
v štruktúre: Por.; Údaj; | v štruktúre: Dátový typ; Formát, dĺžka; Popis |
1; TYP TOVARU; | char; 1; Typ tovaru – používa sa na rozlíšenie tovaru. Používa sa nasledovné rozlíšenie: 1 – HVLP; 5 – zdrav. materiál; 9 – doplnkový sortiment |
2; ROZLIŠOVACÍ ZNAK; | char; 1; Rozlišovací znak lieku (napr. C pre lieky; A, D, E... pre zdrav. mat.) – pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
3; KÓD TOVARU (ŠÚKL); | char; 13; kód ŠÚKL bez rozlišovacieho znaku t.j. 012345 – pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
4; ČIAROVÝ KÓD; | char; 13; čiarový kód tovaru – nepovinná položka |
5; NÁZOV; | char; 30; názov tovaru u distribútora |
6; POČET BALENÍ; | num; 14.5; počet balení tovaru /množstvo/ pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
7; CENA VÝROBCU (dovozcu); | num; 11.2; cena výrobcu bez DPH pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦ |
8; CENA DISTRIBÚTORA BEZ DPH; | num; 11.2; cena distribútora bez DPH |
9; CENA DISTRIBÚTORA S DPH; | num; 11.2; cena distribútora s DPH |
10; CENA LEKÁRNE – odporúčaná; | num; 11.2; odporúčaná cena lekárne (pre platiteľa s DPH a neplatiteľa bez DPH) |
11; ROZPÄTIE MARŽE DISTRIBÚTORA; | num; 7.4; Percento marže distribútora, ktoré bolo použité pre výpočet ceny distribútora |
12; ROZPÄTIE MARŽE LEKÁRNE; | num; 7.4; Percento marže lekárne, ktoré bolo použité pre výpočet ceny lekárne – nepovinné |
13; KÓD DPH DISTRIBÚTORA; | num; 1; kód DPH – používajú sa nasledovné kódy: (0 – 0 % DPH; 1 – 10 % DPH; 2 – 20 % DPH) |
14; KÓD DPH LEKÁRNE; | num; 1; kód DPH lekárne pre lieky a zdrav. materiál je vždy "0" |
15; EXPIRÁCIA DÁTUM; | date; RRRRMMDD; dátum expirácie v tvare rrrrmmdd - nepovinný |
16; EXPIRÁCIA TEXT/ ŠARŽA; | char; 10; text v tvare šarže – nepovinný |
17; CELKOVÁ CENA S DPH; | num; 11.2; celková fakturovaná suma s DPH je počítaná ako suma počtu balení*cena distribútora s DPH |
18; KÓD DISTRIBÚTORA; | char; 13; kód distribútora – interné číslo položky v softvéri distribútora |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 balik položiek uvedený v opisnom formulári
58 015,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2016 16:56
24.11.2016 09:00
24.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2016 08:52 - Vstupná ponuka | 58 015,34 | € | Cena s DPH |
24.11.2016 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 015,34 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: