31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
31436820
CHROMSPEC - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Janošíková 1827/65, Šaľa, 927 01, SVK
Všeobecný spotrebný materiál
Spotrebný materiál pre vykonávanie analýz, spotrebný materiál pre analyzátor TOC MULTI n/C 2100S, Analytik Jena
Tovar, Služba
1. Všeobecný spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka všeobecného spotrebného materiálu a spotrebného materiálu pre analyzátor - TOC MULTI n/C 2100S, Analytik Jena pre zabezpečenie vlastných prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Absorpčná trubica (U tube, o.d.d = 21 mm for halogen absorber) | ks | 1 | ||
Náplň do absorpčnej trubice (Halogen absorber filling for U-tube, o.d.d = 21 mm ) | ks | 3 | ||
Sušiaca trubica (Drying tube with GL45) | ks | 1 | ||
Keramická spaľovacia trubica (Ceramic combustion tube) | ks | 1 | ||
Filter (Headline-Disposable-In-Line-Filter); balenie 10 ks | balenie | 1 | ||
Tesniaci krúžok pre záchyt prachových častíc (Gasket for dust trap for HT furnace 34 mm x 4 mm) | ks | 3 | ||
Tesnenie O ring; 15,5 mm x 2,5 mm (Viton IC-vessel N/C 2100 S Stopper) | ks | 2 | ||
Septum - Septa pre cut for septum-head, 11 mm (balenie 3 ks) | balenie | 2 | ||
Tesniaci krúžok (Gasket 34 x 3 Viton) | ks | 2 | ||
Tesniaci krúžok (Gasket 60 x 2 Viton) | ks | 2 | ||
Fľaša PET 1,5 l s uzáverom na odber vzoriek vôd | ks | 5000 |
Názov |
Vrátane balného, poštovného/dopravy na miesto plnenia. |
Spotrebný materiál (Pol. č. 1 až 10) musí byť plne kompatibilný pre analyzátor TOC MULTI N/C 2100s, Analytik Jena |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platný výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb štatutárneho orgánu, t. j. člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ak splnenie predmetnej podmienky už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia a uchádzač ich predloží ako originál, alebo úradne overené kópie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční po dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
31.10.2016 08:00 — 12.12.2016 16:00
1,00 súbor
3 226,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2016 11:46
28.10.2016 12:00
28.10.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 10:25 - Vstupná ponuka | 3 226,27 | € | Cena bez DPH |
28.10.2016 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 226,27 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: