00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
36439746
Obnovstav, s.r.o.
Budatínska Lehota 132, Kysucké Nové Mesto, 02336, SVK
Plastové okná
plastové okná
Tovar, Služba
1. Plastové okná
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena jestvujúcich drevených okien za plastové okná na budove zdravotníckeho zariadenia. Dodávka a montáž nových plastových okien vrátane vonkajšej parapetnej dosky, sieťky proti hmyzu a vnútornej žalúzie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Okno 2-krídlové Otváravé +Sklopné, šírka x výška 1300mm x 2040 mm | ks | 69 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednodielne okno otváravé +sklopné vrátane demontáže a montáže a vysprávok ostenia z interiéru a exteriéru. Dodávka a montáž vonkajšej parapetnej dosky hĺbky 340 mm s PVC krytkou. Dodávka a montáž sieťok proti hmyzu. Dodávka a montáž interierových žluzií celookenných bielych. | |
Minimálne požiadavky: | plastové okná biel v minimálne 5- komorovom profile GL system IGLO 5, 6-komorové krídlo, 5-komorový rám, konštrukcia a šírka profilu 80mm, 1 tesnenie na krídle, 1 tesnenie na ráme |
- | okná vyrobené z nereckyklovaného plastu s pozinkovanou oceľovou výstuhou |
- | kovanie otvaravo/sklopných okien vybavené mikroventiláciou, kovanie MACO |
sklo | TMP 4/16 (Ar)/ float 4 U=1,0W/m2K EN-674 |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky, demontáž, montáž, domurovanie ostenia, murárske výpravky, odvoz a likvidáciu starých okien a stavebnej sute a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
3. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
4. Objednávateľ do 3 kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy požaduje od dodávateľa vykonať presné zameranie okien a následne po zameraní dodávateľ predloží aktualizovaný rozpočet do 2 kalendárnych dní. |
5. Predmet zmluvy bude realizovaný priebežne počas nasledujúcich 12 mesiacov, podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe samostatných objednávok. |
6. Objednávateľ požaduje dodávku okien s montážou do 16 pracovných dní odo dňa prevzatia záväznej objednávky. |
7. Záručná doba minimálne 5 rokov na fyzikálne vlastnosti profilov a skla a minimálne 2 roky na funkčnosť okien, tieniacu techniku, žalúzie a doplnky. |
8. Podkladom pre fakturáciu bude Protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy potvrdený podpisom oprávnených zástupcov oboch zmluvných strán a certifikáty a potvrdenia o zhode tovaru. |
9. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
10. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohu na predmet zmluvy. |
11. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
69,00 ks
17 345,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2016 09:00
28.10.2016 10:00
28.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2016 14:11 - Vstupná ponuka | 17 340,00 | € | Cena bez DPH |
28.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 333,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: