00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
33951888
Bohuslav Burica
Námestie slobody 52, Sabinov, 08301, SVK
Dodávka ovocia a zeleniny
čerstvé ovocie, čerstvá zelenina,
Tovar, Služba
1. Dodávka ovocia a zeleniny
|
|
---|---|
Funkcia |
čerstvé ovocie a čerstvá zelenina pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jablká | kg | 1950 | ||
Hrušky | kg | 1350 | ||
Pomaranče | kg | 1600 | ||
Mandarínky | kg | 600 | ||
Banány | kg | 1500 | ||
Citróny | kg | 225 | ||
Cibuľa | kg | 2250 | ||
Mrkva | kg | 1130 | ||
Kaleráb | kg | 365 | ||
Petržlen | kg | 710 | ||
Kapusta hlávková | kg | 995 | ||
Paradajky | kg | 950 | ||
Paprika | kg | 750 | ||
Šampiňóny | kg | 450 | ||
Kyslá kapusta | kg | 900 | ||
Zelená cibuľka | zväzok | 1800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
b.k.k.ú |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 8.00 h do 14.00 h. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Pri opakovanom dodávaní tovaru nespĺňajúceho požiadavky, bude obstarávateľ postupovať podla OPET 3.0 Čl. 18.2. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú, vyznačenú na tovare. |
Tovar bude prevzatý na základe priloženej faktúry a dodacieho listu. Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Cena tovaru je stanovená vrátane dopravy na určené miesto. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. |
Dodanie tovaru bude na dve miesta. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Rámcová dohoda platí do 30.4.2017 |
Prešovský, Slovenská republika
6
1,00 Podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
14 717,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2016 08:10
28.10.2016 11:00
28.10.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2016 13:31 - Vstupná ponuka | 14 717,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2016 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 639,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: