17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
46916105
DF Družstvo, s.r.o.
Gaštanová 1008/27, Bytča, 01401, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 | kg | 95000 | ||
2. Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125 | liter | 200 | ||
3. Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 30 | 60 | |
4. Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 5 | 8 | |
5. Týždenný objem vyprodukovaného kuchynského odpadu 200108 | kg | 1827 | ||
6. Mesačný objem vyprodukovaných jedlých tukov a olejov 200125 | liter | 16,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad zo zariadení objednávateľa | katalógové číslo odpadu 200108 |
Frekvencia zberu kuchynského odpadu | 6 x týždenne |
2.Jedlé tuky a oleje | katalógové číslo odpadu 200125 |
Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov | 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom |
Zberné nádoby: | |
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymienať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | plastové nádoby s poklopom a s označením litráže |
b. | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov |
c. | nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu |
d. počet nádob na kuchynský odpad : | podľa potreby |
Odber odpadu: | 6 x týždenne t. j. (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.) |
Miesto plnenia: | prevádzka v sídle objednávateľa |
Lehota plnenia zmluvy | 12 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu | 1 l = 1 kg |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy. |
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.K faktúre je potrebné predložiť zberný list odpadu. |
4. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
5. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
6. Celkové množstvo je uvedené ako predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ konkrétne množstvá v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. |
7. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, 6x do týždňa v čase dohodnutom s objednávateľom, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 12 hodín po jej odoslaní.Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa doklad o tom, že je prepravcom vedľajších živočíšnych produktov kategórie 3 a je obchodníkom /sprostredkovateľom. |
10. Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa priemernú cenu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
12. Priemerná jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia. |
13. Hmotnosť odpadu bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
14. V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov z pracoviska objednávateľa prostredníctvom iného opravného zástupcu. |
15. Možnosť mimoriadneho odberu odpadu mimo dohodnutého harmonogramu. |
16. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (respektíve vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa v sídle objednávateľa.Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ - dodávateľ služby. Dodávateľ zodpovedá za poriadok, čistotu a za dodržiavanie predpisov BOZ a PO na pracovisku a je povinný služby realizovať tak, aby nezhoršoval životné prostredie na pracovisku a v jeho okolí. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť zmluvné povinnosti v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred dohodnutým termínom najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
18. Nedodržanie bodov 10,12,17,19 a 20 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
19. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, tak objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO,zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
19 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2016 14:22
31.10.2016 08:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2016 20:22 - Vstupná ponuka | 19 000,00 | € | Cena bez DPH |
31.10.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 888,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: