00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
45952671
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
ryba, morské plody, kalamáre, kapor, kaviár, krevety, losos, filety, ostriež, pstruh, sardinky, treska, sumec, treska, tuniak, pečeň, zubáč, pangas, morské riasy
Tovar
1. Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania a podľa platných noriem. |
Rámcová dohoda na plnenie predmetu zákazky na obdobie dvoch mesiacov, od 1.11.2016 do 31.12.2016. |
Odplatné dodanie potravín v súlade so zákonom č.152/1995 o potravinách a súvisiacimi právnymi predpismi. |
Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na piatich odberných miestach v rámci celej Slovenskej republiky: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Poprad, Košice. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kalamáre mrazené | kg | 1 | ||
2. Kapor pitvaný | kg | 2 | ||
3. Kaviár | ks | 4 | ||
4. Krevety celé | kg | 1 | ||
5. Krevety koktailové | kg | 1 | ||
6. Krevety grónske obrie | kg | 1 | ||
7. Losos filety | kg | 95 | ||
8. Losos údený pravý | kg | 14 | ||
9. Losos v celku | kg | 8 | ||
10. Losos vo vlastnej šťave | kg | 1 | ||
11. Maslová ryba | kg | 5 | ||
12. Matjesové filety | ks | 1 | ||
13. Ostriež Nílsky | kg | 1 | ||
14. Pstruh lososovitý | kg | 3 | ||
15. Pstruh pitvaný | kg | 23 | ||
16. Pstruh údený | ks | 3 | ||
17. Ruské sardink | kg | 3 | ||
18. Ryba treska | kg | 6 | ||
19. Ryba treska tmavá filet | kg | 4 | ||
20. Rybie filé | kg | 26 | ||
21. Sardelové očká | ks | 28 | ||
22. Sardinky v oleji | ks | 1 | ||
23. Sardinky v tomate | ks | 1 | ||
24. Sumec pitvaný | kg | 1 | ||
25. Treska sviečková | kg | 1 | ||
26. Tuniak v olivovom oleji | ks | 27 | ||
27. Tuniak vo vlastnej šťave | ks | 4 | ||
28. Terina rybacia | kg | 3 | ||
29. Tresčia pečeň | ks | 1 | ||
30. Tuniak - filet | kg | 1 | ||
31. Zavináče v náleve s cibuľou | kg | 1 | ||
32. Zubáč pitvaný | kg | 17 | ||
33. Pangas filety | kg | 6 | ||
34. Morské riasy | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kalamáre mrazené | veľkosť 6/12 |
2. Kapor pitvaný | od dodania max 24hod., kapor rybničný, pitvaný,(Cyprinus carpio). Produkt akvakultúry |
3. Kaviár | nepravý kaviár z lososa |
4. Krevety celé | celé nevylúpané |
5. Krevety koktailové | farmované Bangladéš, obsah: soľ, 20% voda, stabilizátor E45,451,452, barvivo E160C, antioxidant E223, predvarené, vylúpané |
6. Krevety grónske obrie | celé, surové Zloženie: Krevety, pitná voda, stabilizátor E450, E451 |
7. Losos filety | losos obyčajný filet trim D s odstránením šupín FAO27, Losos gorbuša - Oncorhynchus gorbuscha, lovná oblasť: FAO 67, Tichý oceán, hlbokozmrazený |
8. Losos údený pravý | losos (Salmo Salar), jedlá soľ max. 5%, regulátory kyslosti E261, E326 |
9. Losos v celku | losos obyčajný, kvalita suprerior FAO27, pitvaný |
10. Losos vo vlastnej šťave nepravý | mäso z treskovitých rýb, rastlinný repkový olej, jedlá soľ, dextróza, regulátory kyslosti (E296, E330, E334, E335, E337), dymová aróma, farbivá (E124, E110), antioxidant E300 |
11. Maslová ryba | Butterfish (maslová ryba) - Lepidocybium flavobrunneum.Lovná oblasť: Tichý oceán FAO 71, maslová ryba - filet, hlbokozmrazený |
12. Matjesové filety | balenie cca 2,5kg |
13. Ostriež Nílsky | filety mrazené, veľkosť 200-500g |
14. Pstruh lososovitý | pitvaný, celý; |
15. Pstruh pitvaný | chovaný pstruh, od dodania starý max 24 hod. |
16. Pstruh údený | rezy zo pstruha dúhového /Oncorhynchus mykiss/, soľ, dym Balené v ochrannej atmosfére. Zloženie omáčky:strúhaný chren, smotana 22%, brusnice 12% , rastlinné tuky – stužené, jablká, dextróza |
Pstruh údený - pokračovanie textu | rastlinné oleje – stužené /obsahuje sóju/, vínny ocot, cukor, extrakt z bazy, slepačie vajcia, zahusťovadlo: xantánová a guarová guma, pektin, stabilizátor: sorbit, soľ |
Pstruh údený - pokračovanie textu | okysľujúci prostriedok: kyselina citrónová, antioxidačný, prostriedok: E223, hmotnosť/objem: 100g |
17. Ruské sardinky | chladené, marinované v sladkokyslom náleve |
18. Ryba treska | filety, bez pridanej vody a chemických prísad, 100% mäso |
19. Ryba treska tmavá filet | filety s tresky bez kože, bez pridanej vody |
20. Rybie filé | filety, bez pridanej vody a chemických prísad, 100% mäso |
21. Sardelové očká | v oleji |
22. Sardinky | v oleji |
23. Sardinky | v paradajkovom náleve |
24. Sumec pitvaný | chovaný sumec, od dodania starý max 24hod. |
25. Treska sviečková | porcia cca 100g, bez kosti, bez kože, bez prísad, mrazená |
26. Tuniak v olivovom oleji | tuniak kúsky |
27. Tuniak vo vlastnej šťave | tuniak kúsky |
28. Terina rybacia | neuvedená špecifikácia |
29. Tresčia pečeň | neuvedená špecifikácia |
30. Tuniak - filety | Tuniak žltoplutvý (Yellowfin tuna) - Thunnus albacares, ulovené v mori, oblasť odlovu východný Indický oceán FAO 57, balenie: fileta Natural |
31. Zavináče | v náleve s cibuľou |
32. Zubáč pitvaný | zubáč chladený, lovený z braktických vôd. Kaliber: 0,8-1,2 kg/ks |
33. Pangas filety | mrazené bez kože, bez pridanej vody |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný venovať zvýšenú pozornosť merným jednotkám uvádzaným pri jednotlivých položkách tovaru– potravín (kg/ks/l). |
2. V prípade položiek tovaru, pri ktorých objednávateľ v špecifikácii uvádza nákupné balenie odlišné od mernejjednotky, jednotková cena tovaru v konkrétnom nákupnom balení sa určí pomerne z jednotkovej ceny za mernú jednotku(uvedenú v špecifikácii). |
3. a) Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody elektronicky rozpis položiek tovaru v zložení:názov tovaru, merná jednotka, jednotková cena tovaru (za jednu mernú jednotku) bez DPH, jednotková cena tovaru (za jednu mernú jednotku) s DPH, počet merných jednotiek, celková cena tovaru v požadovanom množstve bez DPH, celková cena tovaru v požadovanom množstve s DPH. |
3. b) Dodávateľ pri každej položke uvedie sadzbu DPH v súlade s dokumentom „Usmernenie k uplatneniu zníženej sadzby DPH v prípade vybraných potravín“ uvedených v prílohe č. 7 k zákonu o DPH účinnému od 1.januára 2016. |
4. Presné hodnoty tovarov uvedené objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a vyhradzuje si právo odobrať aj väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo. |
5. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
6. Jednotkové ceny tovaru sú počas trvania rámcovej dohody maximálne, obsahujú všetky náklady predávajúceho, vrátane dodávky na miesto dodania, príslušnej spotrebnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení, ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie. |
7. Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom mesačnej písomnej objednávky na výšku finančného plnenia a samotné dodanie potravín v kalendárnom mesiaci bude uskutočňované na základe špecifikácie množstva a druhu potravín zaslanej emailom. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky tovaru najneskôr na druhý pracovný deň do 09.00 hod. po odoslaní emailovej objednávky. |
9. Dodávateľ bude prevádzať na objednávateľa vlastnícke práva k tovaru, dodanému na základe emailovej objednávky a objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu, dohodnutú s objednávateľom a uvedenú a potvrdenú na dodacom liste na základe vystavenej mesačnej faktúry, v súlade s touto rámcovou dohodou. |
10. Objednávateľ do 3 pracovných dní zašle dodávateľovi prostredníctvom e-mailu zoznam odberných miest s uvedením kontaktných osôb. |
11. Presné miesta, čas odovzdania a prevzatia tovaru budú uvedené v emailovej objednávke. Dopravu tovaru na odberné miesto zabezpečuje dodávateľ. |
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a s ostatnými platnými právnymi predpismi. V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. |
13. Obaly musia byť čitateľne vyznačené v štátnom jazyku údajmi:• názov výrobku • obchodné meno výrobcu •hmotnosť výrobku • dátum spotreby • spôsob skladovania • zoznam zložiek výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom NR č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
14. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, kontrolné pásky a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. Dátum najneskoršej spotreby dodávaných tovarov bude uvedený v dodacích listoch, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
15. Ak pri prevzatí tovaru zistí objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod. resp. neoznačeného a poškodeného a túto skutočnosť potvrdí na dodacom liste aj dodávateľ, dodávateľ je povinný v lehote 24 hod. dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
16. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. |
17. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia mesačnej faktúry predávajúcim odstránené. |
18. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
19. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním. |
20. Ak je objednávateľ v omeškaní s prevzatím tovaru, musí dodávateľ urobiť opatrenia primerané okolnostiam na uchovanie tovaru. V prípade, ak by takýmto uchovaním tovaru vznikli dodávateľovi náklady, objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi úhradu primeraných nákladov, ktoré mu pritom vznikli. |
21. Dodávateľ po ukončení kalendárneho mesiaca vystaví mesačnú faktúru za dodávku tovaru uskutočnenú v príslušnom kalendárnom mesiaci. Prílohou faktúry sú dodacie listy podľa odberných miest, potvrdené objednávateľom. |
22. Objednávateľ uhradí predávajúcemu cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou mesačnej faktúry musia byť objednávateľom potvrdené dodacie listy. V prípade pochybnosti považujú zmluvné strany daňový doklad za doručený na tretí deň po jeho odoslaní objednávateľovi, o čom dodávateľ predloží potvrdenie. |
23. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
24. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
25. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať od objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške. |
26. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od rámcovej dohody. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
27. a) V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
27. b) V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa rámcovej dohody, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od rámcove dohody. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
28. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody z toho vyplývajúce alebo náklady, ktoré v tejto súvislosti musela vynaložiť druhá zmluvná strana. |
Námestie slobody 1, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
2
1,00 celok
3 891,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2016 11:19
27.10.2016 11:45
27.10.2016 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2016 10:55 - Vstupná ponuka | 3 891,50 | € | Cena s DPH |
27.10.2016 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 868,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: