00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
36412678
DOSA Slovakia, s. r. o.
Dostojevského 12, Bytča, 01401, SVK
Dodávka, osadenie a odstránenie 1 455 ks drevených stĺpikov – smerových kolov
drevený stĺpik
Služba, Tovar
1. Dodávka, osadenie a odstránenie 1 455 ks drevených stĺpikov – smerových kolov
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom 1 455 ks drevených stĺpikov – smerových kolov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Drevené stĺpiky - dodávka | ks | 1 455 | ||
Drevené stĺpiky - osadenie | ks | 1 455 | ||
Drevené stĺpiky - odstránenie | ks | 1 455 | ||
Výška dreveného stĺpika | mm | 2 200 | ||
Priemer dreveného stĺpika | mm | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná kombinácia viditeľnej časti smerového kolu v zmysle európskych noriem: | čierno-oranžovo-čierna |
Materiál: | naimpregnované smrekové drevo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
Dodanie do 30 dní od objednania. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách, a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek, nedodanie tovaru, je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve, do 10 pracovných dní. |
Dodávateľ zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
04.11.2016 08:00 — 31.03.2017 18:00
1,00 celý predmet zákazky
13 153,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2016 09:55
28.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 13 153,20 | € | Cena s DPH |
28.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 571,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: