36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36617458
C.solution s.r.o.
Novozámocká 67, Nitra - Horné Krškany, 94905, SVK
Výroba a tlač kalendárov
grafický návrh, tlač, nástenný kalendár, stolový kalendár
Tovar, Služba
|
1. Výroba a tlač kalendárov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nástenné a stolové kalendáre na rok 2017 reprezentujúce a propagujúce objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. nástenný kalendár na rok 2017 | ks | 800 | ||
| 2. stolový kalendár na rok 2017 | ks | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tvorba grafického návrhu na farebný nástenný kalendár a na farebný stolový kalendár | |
| Výroba, tlač a dodanie nástenných a stolových kalendárov na rok 2017 | |
| Grafický layout bude jednotný pre stolový aj nástenný kalendár | |
| 1. nástenný kalendár | tvorba grafického návrhu na nástenný kalendár |
| 1. nástenný kalendár | výroba a tlač 800 ks farebných nástenných kalendárov |
| 1. nástenný kalendár | formát A3,orientácia kalendára na výšku, 14 listov (1 titulná strana a fotografia, 12 strán - mesiacov a 12 fotografii, 1 záverečná strana s prehľadným kalendárom na rok 2017 a fotografie s textom) |
| 1. nástenný kalendár | kvalita papiera 200g, matný, farebné prevedenie |
| 1. nástenný kalendár | kartón zospodu s farebným logom, viazaný dvojitou špirálou |
| 1. nástenný kalendár | v kalendári uvedený rok, mesiac, týždeň, deň, sviatky |
| 1. nástenný kalendár | jazyk slovenský |
| 1. nástenný kalendár | fotky a popis k fotkám dodá objednávateľ |
| 2. stolový kalendár | tvorba grafického návrhu na stolový kalendár |
| 2. stolový kalendár | výroba a tlač 500 ks farebných stolových kalendárov |
| 2. stolový kalendár | formát A4, výška zloženého kalendára 18,5 cm, výška kalendára 15 cm, 1 titulná strana a fotografia, týždenný kalendár (52 týždňov a 52 fotografii), 1 záverečná strana s prehľadným kalendárom na 2017 |
| 2. stolový kalendár | kvalita papiera 135g, matný, farebné prevedenie |
| 2. stolový kalendár | farebný stolový kalendár s kartónovým podstavcom, plné dno, viazaný dvojitou špirálou |
| 2. stolový kalendár | v kalendári uvedený rok, mesiac, týždeň, deň, mená, sviatky |
| 2. stolový kalendár | v kalendári uvedené znamenia zverokruhu |
| 2. stolový kalendár | na každej strane kalendára prehľad troch mesiacov (predchádzajúci mesiac, aktuálny mesiac, nadchádzajúci mesiac) |
| 2. stolový kalendár | jazyk slovenský |
| 2. stolový kalendár | fotky a popis k fotkám dodá objednávateľ |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
| Objednávateľ dodá logá, popis k fotkám, fotky a všetky ostatné potrebné materiály v digitálnej podobe, ostatné bude vlastná tvorba dodávateľa – po dohode s objednávateľom. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi odkonzultovaný vlastný grafický návrh na farebný stolový a farebný nástenný kalendár e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa. Návrh dodávateľa bude obsahovať povinné logá, ekologický námet. |
| Dodávateľ je povinný priebežne komunikovať s objednávateľom a riadiť sa pokynmi objednávateľa. |
| Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky, dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. Finálne odsúhlasenie podkladov pre tlač kalendárov musí byť potvrdené písomne e- mailom s kontaktnou osobou objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa dodanie predmetu zmluvy aj v digitálnej podobe. |
| V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| Celý predmet zmluvy bude dodaný jednorazovo v plnom počte kusov. |
| Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
| V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane grafického vyhotovenia, prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia. |
| Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni preukázateľného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie je potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom. |
K Dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.11.2016 14:00
1 300,00 ks
3 276,95
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2016 09:25
27.10.2016 14:00
27.10.2016 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.10.2016 10:07 - Vstupná ponuka | 3 276,95 | € | Cena s DPH |
| 27.10.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 180,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: