Z201634544
OF-105891
zrušená
00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
Záťažový kancelársky koberec
koberec, kancelária, záťaž
Tovar, Služba
1. Záťažový kancelársky koberec
|
|
---|---|
Funkcia |
Záťažový koberec pre zariadenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záťažový koberec | m2 | 60 | ||
Šírka koberca | m | 5 | ||
Lepenie koberca | m2 | 60 | ||
Povrchová hmotnosť vlasu | g/m2 | 430 | ||
Celková výška koberca | mm | 4 | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ koberca | Uzlíkový (loop pile) |
Trieda záťaže | 31 alebo vyššia (32, 33) |
Horľavosť | Cfl-s1 |
Materiál | 100 % Polyamid |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť pokládku koberca vrátane jeho rezania a lepenia na mieste plnenia. |
Pred začatím realizácie je nevyhnutné zameranie presných rozmerov na mieste plnenia. |
Objednávateľ kladie dôraz na záťažovosť koberca. Koberec sa bude nachádzať v kancelárii, takže musí zniesť záťaž obvyklého kancelárskeho vybavenia a frekventovaného pohybu viacerých osôb. |
Objednávateľ požaduje farbu koberca prekonzultovať pred realizáciou zákazky. Objednávateľ požaduje pred realizáciou zákazky predložiť objednávateľovi vzorkovník kobercov. Objednávateľ si vyhradzuje právo výberu farebnej úpravy koberca. Výber farby koberca objednávateľom nebude dôvodom navýšenia ceny zákazky. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v požadovanej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry dodávateľovi začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a OPET. |
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra aplikovanej mechaniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.11.2016 08:00 — 23.11.2016 14:00
1,00 ks
721,61
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2016 14:07
02.11.2016 14:10
02.11.2016 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: