30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31340571
PAXTRAVEL, s. r. o.
Pečnianska 23, Bratislava - mestská časť Petržalka, 851 01, SVK
Spiatočné letenky z Bratislavy/Viedne do Bruselu s ubytovaním
letenka, ubytovanie
Služba
1. Spiatočné letenky z Bratislavy/Viedne do Bruselu s ubytovaním
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prepravy a ubytovania zamestnancov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spiatočná letenka z Viedne/Bratislavy do Bruselu a späť - priame letecké spojenie | ks | 20 | ||
Zabezpečenie ubytovania s raňajkami | noc | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SPIATOČNÉ LETENKY: | - preprava zamestnancov: |
- ekonomická turistická trieda, priame lety; | |
- let tam a späť je chápaný ako 1 let. | |
UBYTOVANIE: | - zabezpečenie ubytovanie pre zamestnancov: |
- ubytovanie v oblasti Rue Joseph II alebo v oblasti Rue Froissart; | |
- ubytovanie s raňajkami; | |
- ubytovanie v dvojlôžkovej izbe v min. 3* hoteli, toaleta a sprcha je súčasťou izby, wifi. |
Názov |
1. Požiadavky na plnenie: |
1.1 Rozhodujúcim kritériom je cena letenky, ubytovania s raňajkami v EUR s DPH. |
1.2 Objednávateľ požaduje od dodávateľa spiatočné letenky s odletom Viedeň - Brusel, Brusel -Viedeň alebo Bratislava -Brusel, Brusel - Bratislava vrátane palubnej batožiny. |
1.3 Objednávateľ požaduje od dodávateľa ubytovanie s raňajkami v minimálne 3* hoteli (toaleta a sprcha je súčasťou izby, wifi) v oblasti Rue Joseph II a Rue Froissart. |
1.4 Objednávateľ sa zaväzuje minimálne 7 kalendárnych dní pred odletom cestujúceho alebo cestujúcich zadať presný dátum a čas odletu a oblasť ubytovania. |
1.5 Objednávateľ požaduje priame lety bez prestupov. |
1.6 Objednávateľ požaduje vystavenie letenky a vouchru v elektronickej podobe. |
1.7 Objednávateľ môže kedykoľvek doplniť oblasť ubytovania uvedených v bode 1.3 a to minimálne 7 kalendárnych dní pred samotným dodaním služby. |
1.8 Plnenia budú poskytované na základe objednávok vystavených objednávateľom. |
1.9 Za doručenie objednávky sa považuje moment jej zaslania elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi. |
1.10 Údaje o cestujúcich objednávateľ uvedie v objednávke. |
1.11 Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne a musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo zmluvy a číslo objednávky. |
1.12 Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
1.13 V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
1.14 Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.15 Reklamáciu na kvalitu poskytovaných služieb, prípadne neposkytnutia požadovaných služieb si objednávateľ uplatní u poskytovateľa ústne ihneď a písomne do siedmych pracovných dní po dodaní služby. |
2. Záväzky dodávateľa: |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo pre zasielanie objednávok. |
2.2 Dodávateľ je povinný obratom najneskôr však do jedného pracovného dňa od doručenia objednávky zaslať objednávateľovi elektronickú letenku a v prípade ubytovania voucher. |
2.3 Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky – prevádzkovanie cestovnej kancelárie, alebo prevádzkovanie cestovnej agentúry. |
2.4 Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy „Cenovú kalkuláciu“ (formát tabuľky – doplniť jednotkovú cenu spiatočnej letenky, jednotkovú cenu za ubytovanie s raňajkami, celkovú cenu za 20 spiatočných leteniek a celkovú cenu za 20 ubytovaní s raňajkami. Celková cena za poskytnuté služby (letenky + ubytovanie) musí byť v súlade s celkovou vysúťaženou cenou. Tabuľku poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľ. |
3. Záväzky objednávateľa: |
3.1 Objednávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy poskytnúť kontaktné údaje osoby v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo pre zasielanie objednávok. |
3.2 Objednávateľ poskytne dodávateľovi tabuľku „Cenová kalkulácia“ (v zmysle bodu 2.4) do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
4. Cena zahŕňa: |
4.1 Cena zahŕňa: - ubytovanie + raňajky vrátane miestneho poplatku, - spiatočnú letenku + všetky náklady, ktoré s letenkou bezprostredne súvisia (palivové poplatky, poplatky za Check-in, poplatky za batožinu, poistenie storna letenky do 24 hodín pred odletom a pod.) |
5. Sankcie: |
5.1 Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,- eur za nedodanie služieb v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite. |
5.2 V prípade, že dodávateľ nezašle elektronickú letenku (ky) / ubytovací voucher s raňajkami v termíne uvedenom v bode 2.2 a spôsobí tým zmeškanie odletu, objednávateľ voči dodávateľovi má pravo na uplatnenie si plnej náhrady ceny letenky (niek) a ubytovania. |
5.3 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní faktúrou so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. |
5.4 V prípade opakovaného porušenia povinností alebo závažného porušenia vyplývajúcich z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
6. Trvanie zmluvy: |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny. |
6.2 Objednávateľ nie je povinný objednať celé predpokladané množstvo služieb ani vyčerpať celkovú cenu predmetu zmluvy. |
7. Ukončenie zmluvy: |
7.1 Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
11 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2016 14:23
28.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 09:59 - Vstupná ponuka | 10 400,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: