47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
36711748
AUDIT - EXPERT, s.r.o.
Tomášikova 5724/9, Bratislava, 821 01, SVK
Audítorské služby
štatutárny audit; audítorské služby;
Služba
1. Audítorské služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je štatutárny audit za rok 2016 podľa medzinárodných účtovných štandardov a s nimi súvisiacich vyhlásení a štandardov vzťahujúcich sa na výkon štatutárneho auditu a za podmienok stanovených zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Vybrané údaje o objednávateľovi: právnická osoba - verejnoprávna inštitúcia, ročný obrat cez 100 miliónov EUR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
požadovaný rozsah poskytovania audítorských služieb | hodina | 450 | ||
požadovaný počet štatutárnych audítorov v audítorskom tíme | osoba | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plánovanie auditu a vykonanie predbežných audítorských postupov | november 2016 |
vykonanie záverečných audítorských postupov | február až marec 2017 |
správa audítora o overení štatutárnej účtovnej závierky | do 25. marca 2017 |
správa o overení súladu individuálnej výročnej správy | do 10 dní od predloženia výročnej správy audítorovi |
Názov |
1. Audítor vykoná štatutárny audit podľa medzinárodných audítorských štandardov, s nimi súvisiacich vyhlásení a štandardov vzťahujúcich sa na výkon štatutárneho auditu a za podmienok ustanovených zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "zákon o štatutárnom audite") a v zmysle Všeobecných podmienok poskytovania auditu účtovnej závierky, ktoré sú v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami (ISA). |
2. Audítor vykoná štatutárny audit, ako je definovaný v § 2 ods. 1 zákona o štatutárnom audite v nasledovnom rozsahu: |
- overenie riadnej individuálnej účtovnej závierky za rok končiaci sa 31. decembra 2016 pripravenej, schválenej a podpísanej objednávateľom v zmysle príslušných právnych predpisov, |
- overenie súladu individuálnej výročnej správy objednávateľa s auditovanou štatutárnou účtovnou závierkou za rok končiaci sa 31. decembra 2016. |
3. Výsledkom týchto prác bude správa audítora vypracovaná v súlade s príslušnými záväznými právnymi predpismi. Štatutárny audítor vydá: |
- správu audítora k štatutárnej účtovnej závierke objednávateľa za rok končiaci sa 31. decembra 2016 (správa bude vydaná v slovenskom jazyku, bude spojená s auditovanou účtovnou závierkou objednávateľa a objednávateľovi budú doručené štyri (4) výtlačky tejto správy), |
- správu potvrdzujúcu overenie súladu finančných informácií uvedených vo výročnej správe s auditovanou účtovnou závierkou (správa bude vydaná v slovenskom jazyku, bude spojená s výročnou správou objednávateľa a objednávateľovi budú doručené štyri (4) výtlačky tejto správy), |
- list odporúčaní vedeniu (len v prípade, že audítor popri audite zistí nedostatky a na základe tohto zistenia odporúčania navrhne). |
4. Predpokladaný harmonogram poskytovania služieb za audit k 31. decembru 2016 je nasledovný: |
- plánovanie auditu a vykonanie predbežných audítorských postupov poskytovateľ vykoná v novembri 2016, |
- vykonanie záverečných audítorských postupov poskytovateľ vykoná v mesiacoch február až marec 2017. |
5. Tieto predbežné termíny sa môžu zmeniť vzhľadom na potreby objednávateľa a audítora a vzhľadom na iné okolnosti, ktoré sa môžu pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy vyskytnúť, avšak audítor je povinný dodržať termíny predloženia finálnych verzií správ nasledovne: |
- správa audítora o overení štatutárnej účtovnej závierky bude predložená do 25. marca 2017, |
- správa o overení súladu individuálnej výročnej správy bude predložená do 10 dní od predloženia výročnej správy audítorovi. |
6. Audítor predloží predbežné verzie správ vedeniu objednávateľa na vyjadrenie a prediskutuje s ním predložené pripomienky. Audítor vydá všetky konečné správy bez zbytočného odkladu po obdržaní písomných pripomienok od vedenia objednávateľa a po ich prediskutovaní. Audítor je však oprávnený vydať správu audítora aj v prípade, že objednávateľ nepredloží pripomienky alebo sa nevyjadrí v primeranej lehote. |
7. Termíny auditu za rok končiaci sa 31. decembra 2016 budú upresnené a písomne potvrdené zmluvnými stranami. |
8. Audítor sa zaväzuje poskytovať služby v rozsahu tejto zmluvy v sídle (priestoroch) objednávateľa. |
9. Audítor vyhlasuje, že v zmysle ustanovenia § 28 ods. 3 zákona o štatutárnom audite má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu, ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s výkonom štatutárneho auditu. V súlade s § 28 ods. 3 zákona o štatutárnom audite štatutárny audítor a audítorská spoločnosť zodpovedá za škodu spôsobenú pri výkona štatutárneho auditu do výšky desať (10) násobku poplatku za štatutárny audit v súvislosti s objednávateľom, ktorý nie je subjektom verejného záujmu. |
10. Poskytovateľ a objednávateľ si do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy vzájomne doručenia zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zmluvy, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
11. V zmluvnej cene za poskytnuté služby sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytnutím služieb, a to vrátane cestovných nákladov, ktoré vzniknú poskytovateľovi v súvislosti s poskytovaním služieb podľa tejto Zmluvy. |
12.Zmluvná cena bude fakturovaná nasledovne: 1) 30% zmluvnej ceny po vykonaní predbežných audítorských postupov, 2) 60% zmluvnej ceny po odovzdaní správy audítora o overení štatutárnej účtovnej závierky, 3) 10% zmluvnej ceny po odovzdaní správy o overení súladu individuálnej výročnej správy. |
13. Audítor vystaví objednávateľovi faktúru do 15 dní odo dňa protokolárneho prevzatia jednotlivých časti poskytovaných služieb podľa bodu 12. Faktúry budú vystavené v EUR vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH). Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia do sídla objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Poskytovateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy: | zoznam kontaktných osôb (meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mailovú adresu), ktoré budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, |
Poskytovateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy: | zoznam kvalifikovaných osôb (zoznam členov audítorského tímu), ktoré budú služby poskytovať (meno a priezvisko, prac. pozícia, číslo osvedčenia o spôsobilosti na výkon auditu, resp. číslo licencie) |
Poskytovateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy: | zoznam poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením názvu / obchodného mena objednávateľa, lehôt poskytnutia služby, výšky dosiahnutého obratu a počtu zamestnancov objednávateľa |
- v rámci predloženého zoznamu poskytovaných služieb preukáže skúsenosť s výkonom štatutárneho auditu | u minimálne troch (3) objednávateľov (auditovaných subjektov) s minimálnym dosiahnutým obratom, ktorý prekračuje 100 miliónov EUR bez DPH a ktorí zamestnávajú min. 500 zamestnancov (veľký podnik) |
Poskytovateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy: | úradne overenú kópiu potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti pri výkona auditu (v súlade s bodom 9.) |
Poskytovateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy: | originál alebo úradne overenú kópiu výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace |
Poskytovateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy: | časový harmonogram poskytovania služby (v súlade s bodmi 4. a 5.) a aktualizovaný rozpočet poskytovania služby (v súlade s bodom 12.) |
Mlynská dolina, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2016 08:00 — 15.05.2017 16:00
1,00 súbor (definovaných činností)
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2016 11:10
28.10.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2016 11:38 - Vstupná ponuka | 29 900,00 | € | Cena bez DPH |
28.10.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 880,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: