• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2016 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2016 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2016 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2016 15:05

Detail zákazky Z201634213

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2016 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2016 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2016 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2016 15:05

Základné údaje

Z201634213

OF-104291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2662006

Objednávateľ

00647756

Centrum sociálnych služieb Letokruhy

Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracované ovocie a zelennia, diabetické spracované ovocie a zelenina

sterilizovaná zelenina, spracované ovocie, kompóty, džemy, marmelády, šaláty,

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracované ovocie a zelennia, diabetické spracované ovocie a zelenina
Funkcia
Spracovaná zelenina a ovocie na priamu spotrebu , varenie a prípravu jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Marhuľový kompót 3500g ks 250
Marhuľový kompót 2500g ks 250
Marhuľový kompót 820g ks 220
Marhuľový kompót 660 g ks 250
Kompót ovocný koktail 425g ks 250
Kompót ovocný koktail 2650 g ks 300
Kompót slivkový -polený 700g ks 250
Kompót slivkový -polený 3600g ks 300
Kompót višňový- odkôstkovaný 700g ks 220
Kompót višňový- odkôstkovaný 3500g ks 200
Kompót čerešňový- odkôstkovaný 3500g ks 200
Kompót čerešňový 700 g ks 250
Kompót broskyňový 660g ks 250
Kompót broskyňový 820g ks 250
Kompót hroznový 3600g ks 200
Hruškový kompót 3200g ks 250
Hruškový kompót 850 g ks 180
Jablkový kompót 660g ks 200
Jablkový strúhaný kompót 3200g ks 250
Dyňový kompót a ananásom 3400g ks 400
Ananásový kompót 565 g ks 200
Ananásový kompót 850 g ks 120
Ananásový kompót 3100g ks 150
Jahodový kompót 425 g ks 150
Jahodový kompót 820g ks 150
Jahodový kompót 2600g ks 100
Detská výživa 190 g /viac druhov/ ks 5000
Marmeláda 3 kg ks 50
Marmeláda 260g ks 70
Marmeláda 4 kg ks 50
Lekvár slivkový 1200g ks 20
Lekvár slivkový 350g ks 100
Lekvár slivkový 440g ks 100
Lekvár slivkový 4 kg ks 80
Džem ovocný /viac druhov/ 260g ks 180
Džem ovocný /viac druhov/ 340g ks 130
Džem miešaný 4 kg ks 70
Džem čučoriedkový 4 kg ks 50
Džem kusový 20g ks 22000
Sirup ovocný 0,7l ks 400
Sirup ovocný 1l ks 200
Kompót broskyňový 2650g ks 120
Fazuľové struky 660g ks 450
Fazuľové struky 3500g ks 100
Cícer 2400g ks 50
Sterilizovaný hrášok 800g ks 200
Sterilizovaný hrášok 425 g ks 150
Sterilizovaný hrášok 210g ks 150
Chren 180g ks 150
Chren v sladkokyslom náleve 720g ks 150
Kôpor 120 g ks 100
Kôpor 750 g ks 50
Kukurica 425 ml ks 120
Olivy 180g ks 50
Olivy 935 g ks 50
Paprika červená rezaná 340g ks 250
Paprika červená rezaná 660g ks 200
Sterilizované lečo 3500g ks 150
Sterilizované lečo 330g ks 50
Lečo zeleninové 670g ks 100
Kečup 900g ks 60
Kečup 300 g jemný ks 200
Pretlak rajčinový 700g ks 400
Pretlak rajčinový 210g ks 150
Pretlak rajčinový 400 g ks 150
Čalamáda /viac druhov/ 3400g ks 200
Čalamáda 620/670g ks 160
Sterilizovaný šalát /viac druhov/ 660/670g ks 100
Rajčinový koncentrát 800g tomate pasta ks 80
Šampiňóny 425 ml ks 50
Šampiňóny 850g ks 80
Uhorky celé 3-6 cm v sladkokyslom náleve 680g ks 300
Uhorky celé 6-9 cm v sladkokyslom náleve 3400/3500g ks 400
Paradajková omáčka na pizzu 425 g ks 30
Kapusta kyslá ster. 3400/3500g ks 60
Kapusta 640 g ks 70
Rajčiny jemne drvené Gustodoro 4100 g ks 200
Školský šalát 3400g ks 250
Dojčenská výživa diabetická 190g /viac druhov/ ks 4000
Džem DIA 230g ks 60
Džem DIA kusový 20 g ks 5000
Džem DIA 340 g /viac druhov/ ks 80
Broskyňový kompót DIA 660g ks 200
Jablkový kompót DIA 660g ks 250
Jablkový kompót lúpaný strúhaný DIA 560 g ks 280
Marhuľový kompót DIA 650g ks 300
Slivkový kompót pólený DIA 660g ks 500
Višňový kompót odkôstkovaný DIA 700g ks 350
Uhorky DIA 6-9 cm 680g ks 400
Zeleninové šaláty DIA /viac druhov/ 680/660g ks 250
Sirup light 1l /viac druhov/ ks 400
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2. pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. v čase od 6,00 hod.-13,00 hod.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF.
Ceny jednotlivých druhov tovarov je uvedená vo vecnej a cenovej špecifikácií a vychádza z cenovej ponuky dodávateľa. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo zmeny ceny smerom nadol.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Predávajúci bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č.2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva.
Predávajúci je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej cene s DPH a druhu dodaného tovaru.
Ak pri preberaní tovaru, poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyyznačí skutočné množstvo prevzatého tovaru. V dodacom liste vyznačí aj prípadne zistenie kvalitatívnych nedostatkov a predávajúci odstráni tieto nedostatky bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením chýbajúceho tovaru do 1 dňa od uznania reklamácie.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená, ak dôjde k naplneniu finančného limitu určeného v tejto zmluve, o čom objednávateľ písomne informuje predávajúcejo.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a taktiež ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v požadovanom množstve do 2 dní od objednania tovaru.
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karpatská 8,9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 Súbor

44 330,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2016 13:51

26.10.2016 13:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2016 14:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 175
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2016 07:03 - Vstupná ponuka 44 329,99 € Cena s DPH
26.10.2016 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 42 504,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS