36065340
Štátna pokladnica
Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK
45515085
Systeming, s.r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 83106, SVK
Vykonanie pravidelných a nepravidelných servisných prehliadok a skúšok klimatizačných a vzduchotechnických zariadení
klimatizácia, chladiace zariadenia, klimatizačná jednotka, prehliadka, skúška, servis, oprava, údržba
Služba
1. Vykonanie pravidelných a nepravidelných servisných prehliadok a skúšok klimatizačných a vzduchotechnických zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelného a nepravidelného servisu a opravy klimatizačných a vzduchotechnických zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zoznam zariadení - periodicita vykonávania pravidelného servisu - 1x ročne: október alebo november: | jednotka | počet | ||
- vzduchová clona - vstup do budovy | ks | 1 | ||
- dezinfekcia klimatizačných jednotiek | ks | 139 | ||
Zoznam zariadení - periodicita vykonávania pravidelného servisu - 2x ročne: marec alebo apríl, október alebo november: | jednotka | počet | ||
- fancoil + ovládače - kancelárie v celej budove, | ks | 66 | ||
- MULTI SPLIT vnútorná - kanc. č. 213,214,322,422,522,523,622,702,722,801, 2x strojovňa výťahu, | ks | 12 | ||
- MULTI SPLIT vonkajšia - strecha, bočná stena anglického dvorčeka a strieška nad zadným vchodom do budovy, | ks | 6 | ||
- SPLIT vnútorná - kanc. č. 123,215,312,313,412,413,2x513,514,515,612,613, | ks | 12 | ||
- SPLIT vonkajšia - strecha, strieška nad zadným vchodom do budovy, | ks | 12 | ||
- VRV systém vnútorný - kanc. č. 314,315,414,415,614,615,713,714,715, | ks | 9 | ||
- VRV systém vonkajší - strecha. | ks | 1 | ||
Zoznam zariadení - periodicita vykonávania pravidelného servisu - 4x ročne: marec, jún, september, december: | jednotka | počet | ||
- HIROSS vnútorná - 2x v serverovniach č. 312,412,612, 2x v suteréne - UPS, | ks | 8 | ||
- HIROSS vonkajšia - strecha, | ks | 8 | ||
- SPLIT HIREF vnútorná - 2x v serverovni 513 - ARDAL, | ks | 2 | ||
- SPLIT HIREF vonkajšia - strecha - ARDAL. | ks | 2 | ||
Nepravidelný servis: | jednotka | počet | ||
- doprava (cena za jeden kilometer) | km | 1 | ||
- práca za osoba/hodina | hodina | 1 | ||
Držanie servisnej pohotovosti 24 hodín (cena za deň) | deň | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelný servis | v pracovných dňoch od 7.00 h do 16.00 h. |
Pravidelný servis zahŕňa: | |
- vyčistenie jednotiek (vnútorné časti), vyčistenie chladiacich registrov, vypratie - vyčistenie alebo výmena filtrov (náhradný diel), vyčistenie vaničky | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- doplnenie chladiva | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- kontrola odtoku kondenzu, kontrola znečistenia kondenzátora, prípadné vyčistenie, kontrola chodu ventilátorov kondenzátora | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- kontrola tesnosti freónových okruhov, kontrola parametrov chladiacich zariadení, kontrola svorkovníc, prípadne dotiahnutie skrutiek a kontrola čidiel pre MaR | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- vizuálna, tepelná a hluková kontrola | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- nastavenie pracovného režimu zariadení | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- raz ročne dezinfekcia na všetkých zariadeniach | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení, |
- kontrola úniku chladiva v rozsahu podľa platnej legislatívy | podľa periodicity servisu jednotlivých zariadení. |
Dodávateľ bude nepravidelný servis vykonávať | podľa potrieb objednávateľa, resp. vzniknutej situácii bez obmedzenia, t. j. 24 hod. počas celého roka bez výnimky. |
Nepravidelný servis bude zahŕňať: | |
- vykonanie obhliadky na poruchových zariadeniach a to | do 1 hodiny od nahlásenia poruchy alebo havárie, ak to bude nevyhnutné, |
- vykonanie samotnej opravy (osoba/hodina) | na všetkých zariadeniach do 24 hodín, resp. do 2 hodín, |
- dopravu | na miesto určenia, |
- dodanie a výmena náhradného dielu, resp. celého komponentu/zariadenia | pre všetky zariadenia ak je to potrebné, |
- odvoz a likvidáciu vzniknutého odpadu | pri každej vykonanej oprave, ak odpad vznikne. |
Dodávateľ bude držať servisnú pohotovosť | nepretržite 24 hod. denné počas celého roka, platnosti a účinnosti zmluvy (neobmedzene). |
Názov |
Dodávateľ bude vykonávať nepravidelný servis v prípade naliehavej a bezodkladnej potreby odstránenia poruchy alebo havárie počas 24 hodín vrátane sviatkov, dní pracovného voľna a pracovného pokoja. Dodávateľ bude držať 24 hodinovú servisnú pohotovosť počas platnosti a účinnosti zmluvy nepretržite. |
Nepravidelný servis dodávateľ vykoná od nahlásenia poruchy objednávateľom najneskôr do 24 hodín na bežných zariadeniach v kanceláriách. |
POZOR - nepravidelný servis dodávateľ vykoná od nahlásenia poruchy alebo havárie objednávateľom na zariadeniach umiestnených v miestnostiach so servermi a so záložnými zdrojmi (UPS) do 2 hodín. |
Nepravidelný servis zahŕňa odstránenie porúch, havárií, opravy a uvedenie zariadenia do prevádzky schopného stavu a to podľa potrieb objednávateľa. Drobné poruchy na zariadeniach zistené dodávateľom pri pravidelnom servise budú odstránené v priebehu servisu, pričom údaje o oprave, výmene a podobne (napr. popis poruchy, vymenená súčiastka a podobne) musia byť uvedené v "Protokole o oprave". |
Poruchy a havárie bude objednávateľ oznamovať e-mailom alebo telefonicky počas 24 hodín v pracovné dni, vo sviatky, dni pracovného voľna a dni pracovného pokoja. |
POZOR - oznámenie o poruche môže byť odoslané dodávateľovi aj automatizovaným systémom prostredníctvom SMS, kedy je dodávateľ povinný bezodkladne dostaviť sa do priestorov objednávateľa, zistiť príčiny poruchy/havárie a zabezpečiť jej urýchlené odstránenie do 2 hodín, resp. zabezpečiť, aby nedošlo ku škodám (miestnosti - serverovne a UPS). |
Dodávateľ z každého nepravidelného servisu spíše "Protokol o oprave", ktorý overí so skutkovým stavom zástupca objednávateľa svojim podpisom dvojmo, pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. Protokol o oprave musí obsahovať: miesto, dátum, popis vykonávaného servisu, spotrebovaný materiál a podpisy dodávateľa a objednávateľa. |
Záručná doba na nepravidelný servis, čiže vykonanú opravu a dodaný materiál je 12 mesiacov a plynúť začína odo dňa prevzatia vykonanej opravy. Prevzatie takejto opravy sa potvrdzuje podpismi zástupcov objednávateľa a dodávateľa v "Protokole o oprave". |
Cena za nepravidelný servis bude fakturovaná podľa rozsahu skutočne vykonaných prác alebo opráv, použitého materiálu a náhradných dielov, uvedených v "Protokole o oprave", ktorý po vykonaní servisu potvrdia svojimi podpismi dodávateľ a objednávateľ. Cena nepravidelného servisu bude zahŕňať: - cenu za dopravu - cenu práce podľa skutočne vykonaných prác (osoba/hodina) - cenu za použitý materiál, náhradný diel alebo celý komponent - cenu za likvidáciu vzniknutého odpadu. |
Dodávateľ z každého pravidelného servisu spíše dokument s názvom "Odborná prehliadka a skúška klimatizácií", ktorý overí so skutkovým stavom zástupca objednávateľa svojim podpisom dvojmo, pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. Tento dokument musí obsahovať: miesto, dátum, popis vykonaného servisu, zistené poruchy pri pravidelnom servise a podpisy dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne poskytnúť a vypracovať objednávateľovi podklady v súlade s vyhláškou č. 314/2009 Z.Z. Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t.j. údaje o okruhoch (chladivo, druh nasadenia, množstvo chladiva - na začiatku roka, doplnené, zhodnotené, na konci roka) a zoznam okruhov (výrobca, typ, sériové číslo, chladivo, posledná kontrola). |
Dodávateľ vystaví a zašle faktúry objednávateľovi do 15 kalendárnych dní po jeho poskytnutí, pričom súčasťou faktúry musí byť dokument "Odborná prehliadka a skúška klimatizácií" alebo "Protokol o oprave" písomne odsúhlasený zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
Ak faktúra nie je vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, v súlade so zmluvou alebo neobsahuje prílohy v súlade so zmluvou, e objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti vrátiť faktúru poskytovateľovi na prepracovanie. Vystavením novej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti a objednávateľ nie je v omeškaní so zaplatením faktúry. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi dohodnutú cenu v lehote do 14 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
V prípade nedodržania termínu plnenia predmetu zmluvy dodávateľom, je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,00 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú spôsobí objednávateľovi počas plnenie zmluvy a tiež za škodu, ktorá vznikne neplnením si povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy a túto škodu je povinný na vlastné náklady odstrániť. |
Objednávateľ je povinný ku každému servisnému zásahu: |
- umožniť dodávateľovi vstup na pracovisko vo svojom pracovnom čase, v prípade poruchy alebo havárie aj v mimopracovnom čase, |
- zabezpečiť riadne osvetlenie pracoviska ako aj bezpečný prístup k zariadeniam vzduchotechniky a klimatizácie, |
- zabezpečiť včasné nahlásenie požiadavky na odstránenie porúch a havarijných stavov. |
Dodávateľ môže na poskytovaný servis využiť len zamestnancov, ktorí majú požadovanú kvalifikáciu, ktorí vykonávajú potrebné úlohy podľa zmluvne dohodnutých podmienok a v primeranom čase a sú dostatočne vybavení vhodnými bezporuchovými prístrojmi, náradím a ochrannými pracovnými pomôckami. Objednávateľ má právo nevpustiť do budovy, prípadne z nej vykázať osoby pod vplyvom alkoholu a iných omamných látok. |
Dodávateľ predloží zoznam osôb, ktorí budú vykonávať pravidelný a nepravidelný servis klimatizačných a vzduchotechnických zariadení. Zoznam musí obsahovať: meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu, zamestnávateľ, firma, spoločnosť. Zoznam musí byť doručený poverenej osobe objednávateľa elektronicky najneskôr 2 pracovné dni pred vykonaním zmluvných prác. |
Dodávateľ zodpovedá pri vykonávaní servisu za ochranu pred požiarmi a bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a bezpečnosť technických zariadení, ktoré používa pri servise v súlade s ustanoveniami vyhlášky MPSVR SR č. 147/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností. |
Objednávateľ aj dodávateľ môžu vykonávať pri poskytovaní servisu dozor. Na nedostatky zistené v priebehu vykonávania servisu sú povinní objednávateľ a dodávateľ bez meškania upozorniť druhú zmluvnú stranu a následne vykonať zápis o zistení nedostatku. |
Dodávateľ je povinný pri vykonávaní servisu riadiť sa pokynmi objednávateľa, ktoré mu vyplývajú z kontrolnej a koordinačnej činnosti. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Taktiež sa požaduje predložiť podrobný rozpis jednotlivých položiek (km/€, osoba/hodina/€ a pod.). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vykonal obhliadku priestorov za účelom podrobného oboznámenia sa s predmetom zákazky. |
Objednávateľ disponuje finančnými prostriedkami vo výške 75.000,00 EUR vrátane DPH na obdobie 5 rokov, resp. do vyčerpania uvedenej čiastky z toho predpokladá čerpanie na : |
- pravidelný servis - 50.000,00 EUR s DPH, |
- nepravidelný servis - 25.000,00 EUR s DPH. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2021 00:00
1,00 celok
75 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2016 11:45
31.10.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2016 12:28 - Vstupná ponuka | 72 000,00 | € | Cena s DPH |
31.10.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 824,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: