• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2016 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2016 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2016 11:55

Detail zákazky Z201634129

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2016 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2016 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2016 11:55

Základné údaje

Z201634129

OF-106097

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2661916

Objednávateľ

36601578

Letecká vojenská nemocnica, a.s.

Murgašova 1, Košice, 04086, SVK

Dodávateľ

31717802

INTRAVENA s.r.o.

Levočská 9, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CIPROLON 200 mg/100 ml alebo ekvivalent účinnej látky s identickým zložením, liekovou formou a silou

Lieky, liečivá, antibiotiká

  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CIPROLON 200 mg/100 ml alebo ekvivalent účinnej látky s identickým zložením, liekovou formou a silou
Funkcia
Lieky, liečivá, antibiotiká
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CIPROLON 200 mg/100 ml sol inf 1x100 ml/200 mg (fľ. inf. skl.) mg/ml 200/100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky
1.1.Dodávateľ sa zaväzuje :
- Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote.
- Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar - predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania liekov s ohrozenou expiráciou doručí pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej expriračnej doby (expiračný list na vrátenie tovaru). Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
- Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené objednávateľom nachádzajúce sa v sídle objednávateľa.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet zákazky na humánne použitie.
- Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva v zmysle OPET nenadobudne vôbec účinnosť.
1.2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie zákazky nasledovné doklady a dokumenty súvisiace s dodaním predmetu zákazky a iné doklady a dokumenty nevyhnutné k plneniu predmetu zákazky:
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom,
- na adresu objednávateľa e-mailom, alebo v písomnej podobe,
- v písomnej podobe v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Lieky".
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť:
a) Vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov.
b) Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky,
- telefónne číslo kontaktnej osoby,
- e-mail kontaktnej osoby.
c) Neoverenú fotokópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované rozhodnutie. Povolenie musí byť platné minimálne do konca zmluvného obdobia.
d) Čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód (alebo ŠUKL kód k danému predmetu zákazky).
e) Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy
- jednotkovú cenu za balenie bez DPH, s DPH, sadzbu DPH,
- celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH,
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
1.3. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne,
- s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne,
- s aktuálne platným Zoznam kategorizovaných materiálov s maximálnou výškou úhrady zdravotnej poisťovne Dôvera,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov,
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov).
2. Objednávateľ je povinný:
- poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť dodávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky,
- oznámiť dodávateľovi meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky,
- objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve.
3. Predmet zákazky - forma dodania a prevzatia:
- Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo.
- Dodávka predmetu zákazky musí byť dodaná v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.30 hod., pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
- Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná do lekárne nachádzajúcej sa v areáli miesta sídla objednávateľa s ktorou má objednávateľ uzatvorený zmluvný vzťah.
- Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto nachádzajúce sa v sídle objednávateľa.
4. Súčasťou dodania predmetu zákazky:
- Musí byť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, ŠUKL kód, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.
- V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený).
5. Objednávateľ je povinný dodávaný predmet zákazky v termíne, ktorý mu bol dodávateľom oznámený prevziať a to bezodkladne.
- O odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky musí byť vystavený dodací list.
- Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke: minimálne 6 mesiacov a zároveň predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby.
- Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
6. Cena za dodanie predmetu zákazky a platobné podmienky:
Cena za dodanie predmetu zákazky nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6.1. Cena dodania predmetu zákazky zahŕňa:
- dopravu na miesto plnenia,
- objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky na miesto ním určené v sídle objednávateľa,
- cenu obalového materiálu,
- dodávku predmetu zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote na miesto určené objednávateľom.
6.2. Cenu za predmet zákazky uhradí objednávateľ dodávateľovi:
- Na základe faktúry za dodané lieky.
- Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení dodávky tovaru.
- Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS.
- Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný druh tovaru v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
7. Zmluvné pokuty, sankcie:
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU v bode 1.2. sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže:
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinností,
2. uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi objednaný tovar včas, dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania,
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
8. Zodpovednosť za škodu:
- dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške,
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia.
9. Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia:
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore:
- s podmienkami viažúcimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní,
- s OPET-om,
- s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi.
10. Ukončenie zmluvy:
10.1. Ukončenie zmluvy môže nastať:
- riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby,
- dohodou zmluvných strán,
- odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok s 15-dňovou výpovednou lehotou,
- doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane.
11. Záverečné ustanovenia:
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
- Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach.
- Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
- Podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

07.11.2016 11:00

150,00 balenie

238,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2016 10:16

26.10.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2016 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 51
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2016 15:03 - Vstupná ponuka 238,50 € Cena bez DPH
26.10.2016 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 228,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS