35828064
Ružinovský podnik verejno - prospešných služieb, a.s.
Mlynské Luhy 19, Bratislava, 82105, SVK
31572316
LAPERR spol. s r.o.
Podtatranského 8, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Nákup a dodávka posypovej soli na zimnú údržbu ciest a chodníkov
Soľ na posyp ciest a chodníkov
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup a dodávka posypovej soli na zimnú údržbu ciest a chodníkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Ekologická posypová soľ musí spĺňať kritériá Technického predpisu 9/2010 -Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR -TP 09/2010 účinnosťou od 1.7.2016 TP 40 (POUŽÍVANIE POSYPOVÝCH MATERIÁLOV NA BÁZE CHLORIDU SODNÉHO NA POZEMNÝCH KOMUNIKÁCIÁCH). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ekologická posypová soľ | tona | 0 | 235 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah chloridu sodného NaCl | min. 96,8 % |
Obsah protispekacej prísady | min. 3,1 mg/kg |
Bod tuhnutia | min. -11,8 °C; max. -17,1 °C |
Teplotný rozsah účinku posypového materiálu | od -1 °C do -15 °C |
Frakcia posypového materiálu | max. 5 mm |
Podmienky skladovania: | Soľ musí byť uskladnená v suchej technologickej hale. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - stredisko verejného obstarávateľa nachádzajúce sa v Bratislave II |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 24 hodín |
Požaduje sa predložiť certifikát kvality do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúrys náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS, s uvedením jednotkových cien a celkovej ceny a v súlade sČiastkovou výzvou. (Fakturácia 1 x mesačne; Splatnosť 90 dní od doručenia FA objednávateľovi) |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od Čiastkovej výzvy alebood Rámcovej dohody. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na12 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohodysa neprihliada. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo tovaru uvedené v Rámcovej dohode je stanovené ako predpokladanémnožstvo tovaru. Množstvo tovaru, ktorý je predmetom zmluvného vzťahu uzatvoreného touto Rámcovou dohodou,bude upresnené v Čiastkových výzvach zadávaných Objednávateľom a to na základe aktuálnych potrieb nastrane Objednávateľa. Pre zadávanie Čiastkových výziev platí Čl. XVI bod 16.1.1. OPET. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výzievzasielaných dodávateľovi elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky jepovinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď elektronickou poštou potvrdiť. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu, vážneho listu a predloženého certifikátu kvality tovaru. |
Objednávateľ môže vypovedať Rámcovú dohodu aj bez udania dôvodu, zaslaním písomnej výpovede dodávateľovi na adresu jej sídla, pričom výpovedná lehota je 1 (jeden) mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
19 681,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 16:16
25.10.2016 08:00
25.10.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2016 07:59 - Vstupná ponuka | 19 505,00 | € | Cena bez DPH |
25.10.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 754,25 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: