• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2016 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2016 14:15

Detail zákazky Z201633907

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2016 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2016 14:15

Základné údaje

Z201633907

OF-105551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2659500

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

36402869

TERMEL SK, spol. s r.o.

Cesta do Rudiny 2331 , Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava zásobníka ohrievača TÚV

oprava zásobníka ohrievača TÚV

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Stavebná práca, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava zásobníka ohrievača TÚV
Funkcia
V rámci opravy je potrebné demontovať a zlikvidovať súčasný zásobník ohrievača teplej úžitkovej vody (ďalej "TÚV") typ: OVL21, objem 1600 litrov a následne dodať a namontovať nový ohrievač vody ležatý o objeme 1 500 litrov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odpojenie primárnych a sekundárnych rozvodov ohrievača súbor 1
Demontáž ohrievača TÚV ležatého 1600l (OVL21) kus 1
likvidácia ohrievača TÚV ležatého 1600l (OVL21) kus 1
Dodávka nového zásobníkového ohrievača vody ležatého 1500 l kus 1
Osadenie a montáž nového ohrievača vody ležatého 1500l vrátane úpravy držiakov kus 1
Obnovenie náterov súbor 1
Dodávka izolácie pre ohrievač vody ležatý 1500 l súbor 1
Montáž izolácie pre ohrievač vody ležatý 1500 l súbor 1
tlaková skúška a vydanie správy súbor 1
pomocné práce a pomocný materiál súbor 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky
Objednávateľ sa zaväzuje, že dielo zhotovené v súlade s touto zmluvou prevezme a zaplatí zmluvne dohodnutú cenu.
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách, v znení neskorších predpisov.
Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na objednávateľa v súlade ustanovením § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z .z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zhotoviteľ vyhotoví pre objednávateľa faktúru bez dane z pridanej hodnoty, a na faktúre uvedie aj slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vyhotovená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch vyhotoveniach do 15 dní po riadnom vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa a zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán.
Splatnosť faktúry zhotoviteľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel.
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Za ich prípadné porušenie a vzniknutú škodu zodpovedá v plnom rozsahu zhotoviteľ.
Zhotoviteľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Ak je zhotoviteľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie na prácu na VTZ tlakových skupiny Bb podľa § 15 zákona č.124/2006 Z .z. na opravu, údržbu, montáž, OPaOS a podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Príloha č.1. Oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní.
Ak je zhotoviteľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie na prácu na VTZ tlakových skupiny Bb podľa §16 zákona 124/2006 Z. z. na opravu, údržbu, montáž, OPaOS a podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Príloha č.1. Osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní.
Miesto vykonania opravy: Michalovce

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

07.11.2016 07:00 — 30.11.2016 14:00

1,00 celok

4 950,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2016 14:14

25.10.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 523
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2016 11:37 - Vstupná ponuka 4 900,00 € Cena bez DPH
25.10.2016 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka 4 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS