00167100
Encyklopedický ústav SAV
Bradáčova 7, Bratislava, 85102, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Zmluva na poskytnutie služby je od 1.1. 2017 - 31.12. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
počet lístkov na mesiac | ks | 550 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu, kalendárny rok s uvedením doby platnosti |
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami: | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a minimálne šiestimi ochrannými prvkami proti falšovaniu |
Doba trvania zmluvy | od 1.1. 2017 - 31.12. 2018 |
Názov |
1.Plnenie zmluvy sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa. |
2.Objednávateľ bude stravné poukážky objednávať spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravné poukážky aj viackrát ako jedenkrát mesačne. |
3.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade potreby, na základe písomného oznámenia zo strany objednávateľa umožní zmenu nominálnej hodnoty odoberaných stravných poukážok. Predmetné písomné oznámenie zo strany objednávateľa musí byť dodávateľovi doručené minimálne 15 kalendárnych dní pred požadovanou zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok. |
4.Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa prostredníctvom kuriéra. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá objednané množstvo v objednanej nominálnej hodnote stravných poukážok na dodacie miesto objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
6.Objednávka môže byť zadaná / uplatnená mailom na adrese, prostredníctvom webovej stránky, prostredníctvom online účtu, faxom, poštou na adrese, osobne v sídle dodávateľa. |
7.Požaduje sa, aby podkladom k doručeniu stravných poukážok bol dodací list a obsahoval náležitosti v zmysle objednávky. |
8.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade záujmu objednávateľa bude zabezpečovať personalizáciu stravných poukážok |
9.V cene stravných poukážok musia byť zahrnuté okrem nominálnej hodnoty aj všetky náklady spojené s poskytnutím služby a to: |
9.a) nominálna hodnota stravnej poukážky |
9.b) poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa na sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa dane, tlač, balenie, poistenie, zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok, storno poplatky, distribúciu, kuriérsku službu, ako aj všetky ďalšie priame či nepriame náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením zmluvy. |
10.Celková cena stravných poukážok v počte 13 200 ks vrátane a) nominálnej hodnoty, b) poplatku za poskytnuté služby bude výsledná cena predmetu zmluvy. |
11.Výška poplatku za poskytnuté služby je nemenná počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
12.Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
13.Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu stravných poukážok počas platnosti zmluvy v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách a potrieb verejného obstarávateľa, bez zmeny ceny za služby súvisiace s predmetom zákazky. |
14.Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
15.Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
16.Cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre rozpísaná nasledovne: |
16.1. nominálna hodnota jednej stravnej poukážky x počet stravných poukážok podľa objednávky |
16.2. výška poplatku za poskytnuté služby za jednu stravnú poukážku a za celkový počet stravných poukážok bez DPH |
16.3. sadzba dane |
16.4. DPH na výšku poplatku za poskytnuté služby za celkový počet stravných poukážok |
16.5. celková suma, zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
17.Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
18.Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
19.Platba bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
20.Dodávateľ musí mať uzavreté zmluvy s minimálnym počtom 5 zmluvných zariadení na poskytovanie služieb hromadného stravovania na princípe akceptácie stravnej poukážky dodávateľa, ktoré poskytujú požadované menu reštauračným spôsobom (polievka,hlavné jedlo a nápoj ) na určených uliciach v Bratislave a to: Romanova, Ambroseho,Osuského, Tematínska, Námestie hraničiarov, Kutlíková, Starohájska... |
21.Stravovacie zariadenie, s ktorým má dodávateľ uzatvorenú zmluvu alebo dohodu musí spĺňať nasledujúce podmienky: |
21.a) stravovacie zariadenie akceptuje stravovacie poukážky dodávateľa |
22.b) stravovacie zariadenie je ku dňu uzavretia zmluvy v prevádzke |
22.c) z ponuky jedál (denné menu) stravovacieho zariadenia je výber z minimálne 3 teplých jedál v čase od 11.00 do 14.00 hod |
22.d) pri konzumácii jedla je možnosť sedenia v nefajčiarskej časti |
22.e) ak stravovacie zariadenie (prevádzka) na jednej adrese sa člení na viac častí (terasa,bar,reštaurácia,kaviareň atď.) tak dodávateľ bude tieto časti vykazovať ako jedno stravovacie zariadenie (prevádzku) |
22.f) stravovacie zariadenia poskytujúce stravovanie za stravné poukážky dodávateľa musí byť pri vstupe viditeľne označené etiketami s logom dodávateľa |
23.Stravné poukážky musia byť platné v sieti zmluvných reštaurácií a stravovacích zariadení v meste Bratislava, s ktorými má dodávateľ uzatvorené zmluvy a ktoré akceptujú jeho poukážky. |
24.Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku, v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca október príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
25.Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať odhadované množstvo stravných lístkov. |
26.V prípade omeškania dodávateľa služby, s dodávkou predmetu zmluvy, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
27.V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry po dobe jej splatnosti, zaplatí objednávateľ zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
28.Lehota splatnosti faktúr, ktorými sa uplatňujú zmluvné pokuty je do 30 dní odo dňa ich doručenia druhej strane. |
29.Pred uplynutím doby, na ktorú sa uzatvára táto zmluva, môže objednávateľ vypovedať túto zmluvu písomnou výpoveďou bez udania dôvodu, pričom sa výpovedná lehota stanovuje na 3 mesiace počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď dodávateľovi doručená. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok | priebežne na základe objednávok. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi pred podpisom zmluvy dokument potvrdzujúci, že má uzavretú zmluvu alebo dohodu s minimálne 5 zmluvnými zariadeniami na poskytovanie služieb hromadného stravovania v požadovaných lokalitách s uvedením názvu, IČO a adresy zariadenia | ide o ulice Bratislave: Romanova, Abroseho, Osuského, Tematínska,Námestie hraničiarov,Kutlíkova, Starohájska. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi pred podpisom zmluvy rozpis skladby ceny jednej stravnej poukážky v zmysle bodu 16 osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy. |
Bradáčova 7, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 08:00 — 31.12.2018 14:00
13 200,00 ks
50 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2016 10:47
27.10.2016 13:00
27.10.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2016 12:16 - Vstupná ponuka | 50 280,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2016 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: