35822163
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK
31328695
Edenred Slovakia, s. r. o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK
Stravné poukážky
zákonné sociálne náklady
Služba, Tovar
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie stravovania pre zamestnancov spoločnosti v zmysle legislatívy SR - formou stravných poukážok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominál 1 | EUR | 3,50 | ||
Predpokladané množstvo za mesiac | ks | 8750 | ||
Predpokladané množstvo počas platnosti zmluvy | ks | 35000 | ||
Nominál 2 | EUR | 1,00 | ||
Predpokladané množstvo za mesiac | ks | 8750 | ||
Predpokladané množstvo počas platnosti zmluvy | ks | 35000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka (SP) nominál 1 aj nominál 2 obsahuje | Názov a logo dodávateľa SP |
Stravná poukážka (SP) nominál 1 aj nominál 2 obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka (SP) nominál 1 aj nominál 2 obsahuje | Kalendárny rok platnosti SP |
Stravná poukážka (SP) nominál 1 aj nominál 2 obsahuje | Nominálnu hodnotu SP |
Balenie SP | V samostatnej obálke, nominál 1 a nominál 2 spolu, personalizované pre každého zamestnanca (konkrétne personálne údaje uvedie objednávateľ pri jednotlivej objednávke). |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania | Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote a rozdelené do obálok na základe písomnej objednávky do sídla objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, faxom, alebo mailom |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa bez vplyvu na výšku provízie a uskutočňuje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky |
Celková cena predmetu zmluvy v EUR vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy DPH, ktorá vzíde z obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH v zmysle legislatívy SR, celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok a výškou provízie, resp. zmluvnej odmeny v EUR |
Výška provízie, resp. zmluvnej odmeny na 1 ks stravnej poukážky je fixná a nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu bez ohľadu na zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky |
Dodávateľ okrem provízie, resp. zmluvnej odmeny nebude účtovať žiadne iné poplatky, pričom provízia, resp. zmluvná odmeny pokrýva všetky náklady dodávateľa vrátane nákladov doručenia stravných poukážok objednávateľovi |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok |
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok a to bezodplatne |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa rovnakej nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok, alebo odovzdaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote a to bezodplatne |
Stravné poukážky dodané po 1. októbri daného roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka |
Dodávateľ sa zaväzuje rozširovať počet zariadení na využitie stravných poukážok a s prevádzkovateľmi týchto zariadení uzatvárať zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí zazmluvnenie určenej prevádzky na akceptovanie predmetnej stravnej poukážky. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa |
Palisády 31, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2020 23:59
70 000,00 ks
163 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 12:06
31.10.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2016 12:08 - Vstupná ponuka | 163 000,00 | € | Cena bez DPH |
31.10.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 155 925,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: