Z201633810
OF-104220
zrušená
31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
Obstaranie podporného softvéru pre prevádzku a údržbu automatov na predaj cestovných lístkov
Softvér, softvérová podpora, servis automatov na výber cestovného
Služba, Tovar
1. Obstaranie podporného softvéru pre prevádzku a údržbu automatov na predaj cestovných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka softvéru pre úpravu (na on-line prevádzku, s funkciami aj pre off – line) a údržbu už fungujúcich automatov Mikomat M 25 na predaj cestovných lístkov, vrátane servisu automatov – zahŕňa Jednorazové náklady - na nákup a inštaláciu softvérového balíka a súvisiaceho príslušenstva a zároveň aj Pravidelné náklady – mesačné poplatky za správu, profylaxiu a údržbu celého systému počas celého obdobia trvania zmluvy. Počet automatov spolu : 34 ks (z toho 20 ks zakúpených v roku 2012 a 14 ks zakúpených v roku 2015). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvér pre úpravu automatov na predaj cestovných lístkov na on-line prevádzku | ks | 1 | ||
Inštalácia softvéru pre úpravu automatov na on-line prevádzku, na automaty zakúpené v roku 2012 (vrátane výmeny GSM modulu a kompletnej tlačovej mechaniky) | ks | 20 | ||
Inštalácia softvéru pre úpravu automatov na on-line prevádzku, na automaty zakúpené v roku 2015 (vrátane nutnej úpravy automatov) | ks | 14 | ||
Softvér umožňujúci bezkontaktnú platbu bankovou kartou v automate na predaj cestovných lístkov | ks | 1 | ||
Inštalácia softvéru a hardvéru umožňujúceho bezkontaktnú platbu bankovou kartou v automate na predaj cestovných lístkov | ks | 5 | ||
Tablet na prenos on-line dát z automatov na predaj cestovných lístkov | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POŽIADAVKA NA SOFTVÉR pre úpravu automatov na on-line prevádzku : | |
Servis automatov na predaj cestovných lístkov | Režim on – line |
Evidencia a riešenie porúch | Režim on – line |
Nahlásenie novej poruchy | Režim on – line |
Zoznam nevyriešených porúch | Režim on – line |
Kniha porúch | Režim on – line |
Stav hotovosti v pokladniach | Režim on – line |
Zoznamy plných pokladní | Režim on – line |
Informácie o výbere a výmene pokladní | Režim on – line |
Vykonané servisné úkony na automatoch vrátane času a použitého spotrebného materiálu | Režim on – line |
Posledné výbery z automatu | Režim on – line |
Umiestnenie automatu | Režim on – line |
Posledné aktuálne informácie z automatu zaslané cez GSM sieť | Režim on – line |
Štatistiky o servise a počte predaných lístkov v automatoch (v tabuľkovej i grafickej forme) | Režim on – line |
Počítanie tržieb v pokladni Odberateľa | Režim off – line |
Vyhodnotenie výberov | Režim off – line |
Hlásenie o schodku pri výbere | Režim off – line |
Názov |
Dodávka : Do maximálne 8. týždňov od uzavretia zmluvy |
Zaškolenie 5-tich pracovníkov v rozsahu minimálne 15 hodín ( znamená 5 pracovníkov po 3h) |
Hardvérové časti pre softvérovú podporu prevádzkuje dodávateľ na svoje náklady a v svojich priestoroch |
V celkovej cene predmetu zákazky je zahrnutý aj pravidelný mesačný poplatok za správu, profylaxiu a údržbu celého systému a na všetky automaty, vrátane prístupu na server dodávateľa softvérovej aplikácie na celé obdobie trvania zmluvy. |
Zmluvné obdobie – na 4 roky od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7-mich dní od uzavretia zmluvy |
Pri fakturácii Jednorazových nákladov (zahŕňajú sa tam všetky náklady zákazky mimo paušálneho mesačného poplatku) sa požaduje splatnosť v troch splátkach po 30, 60 a 90 dňoch v alikvotnej výške. |
Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
02.11.2016 08:00 — 27.10.2020 10:00
1,00 Súhrn definovaných požiadaviek
52 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 14:43
27.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: