42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
47907266
Altrinia s. r. o.
Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK
Multifunkčná tlačiareň 3D
tlačiareň, multifunkčná tlačiareň, skener, kopírka
Tovar, Služba
1. Multifunkčná tlačiareň 3D
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčná tlačiareň 3D s príslušenstvom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčná tlačiareň 3D s príslušenstvom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
7. Multifunkčná tlačiareň 3D - tlačiareň/skener/kopírka | funkcie: tlač, skenovanie, kopírovanie |
- min. hrúbka vrstvy: | max. 0,1 mm |
- priemer tlačovej struny: | 1,75 mm |
- modelovací priestor: | hĺbka min. 200 mm, šírka min. 200 mm, výška min. 190 mm |
- rozhranie: | min. USB |
Príslušenstvo | tlačové struny o priemere 1,75 mm, min. 600 g: - farba nature-2 ks, farba red-1 ks, farba black-1 ks, farba snow white-1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadovaná záruka 24 mesiacov |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný a plne funkčný v originálnom obale s originálnym príslušenstvom. |
Všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy (napr. dopravné náklady) v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota dodania, ktorá predstavuje 20 dní, začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Výskumný ústav pôdoznalectva a ochrany pôdy, Gagarinova 10, 827 13 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.11.2016 08:00 — 22.11.2016 15:00
1,00 ks
1 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 10:32
24.10.2016 12:30
25.10.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2016 11:16 - Vstupná ponuka | 1 100,00 | € | Cena bez DPH |
20.10.2016 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: