45328919
jai group s.r.o.
Farská 1339/44, Nitra, 94901, SVK
46152024
MATESTAV, s.r.o.
Berlínska 23, Košice-Sídlisko Ťahanovce, 04013, SVK
oprava živičnej strešnej krytiny
oprava živičnej strešnej krytiny
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. oprava živičnej strešnej krytiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o opravu mäkkej živičnej krytiny strechy so zlepšením spádových pomerov a vytiahnutím fólie na atiku. |
Skladba strechy pozostáva z: lepenky BITAGIT, termofis s IPA, termofix, škvárový násyp, polyetylénová fólia, vyrovnávací cementový poter, strešné dosky SZD. |
Konštrukčná výška objektu - 4 metre. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odstránenie povlakovej krytiny - vysušenie a vyrezanie bublín | m2 | 50,00 | ||
2. Dodávka + montáž tep. izolácie striech polystyrénu hr. od 2-12 cm (pre vytvorenie spádu k strešným vpustiam) | m2 | 303,00 | ||
3. Dodávka + montáž podkladnej textílie hr. 0,20 mm | m2 | 360,00 | ||
4. Dodávka + montáž strešnej fólie hr. 1,2 mm s pripevňovacími kotvami a kotviacimi prvkami | m2 | 360,00 | ||
5. Demontáž strešných vpustí | ks | 2 | ||
6. Dodávka a montáž strešných vpustí | ks | 2 | ||
7. Úprava fólie okolo odvetrávacej rúry | ks | 1 | ||
8. Demontáž a spätná montáž hromozvodu | súbor | 1 | ||
9. Odvoz odpadu a preprava materiálu | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Zhotoviteľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, oborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním zhotoviteľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela, ako aj náklady na presahy a stratné . |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry zhotoviteľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu môže zhotoviteľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad zhotoviteľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. zhotoviteľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Rožňava. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rožňava, Košický, Slovenská republika
31.10.2016 08:00 — 30.11.2016 12:00
1,00 celok
4 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 09:28
24.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2016 06:38 - Vstupná ponuka | 4 400,00 | € | Cena bez DPH |
24.10.2016 06:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: