Z201633671
OF-99185
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Náhradné dielce do vozidiel továrenskej značky KRAZ
čistič, paliva, vložka, čistiaca, filter, palivový, vložka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Náhradné dielce do vozidiel továrenskej značky KRAZ
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doteraz nepoužívané náhradné dielce do vozidiel továrenskej značky KRAZ v rozsahu jednotlivých položiek predmetu kúpnej zmluvy a v množstvách uvedených v bode 2.3. tejto kúpnej zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Čistič paliva hrubý úplný | ks | 6 | ||
Položka č.2: Vložka čistiaca | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1: Čistič paliva hrubý úplný - číslo výrobku / typ vozidla | 204 A-1105510 / KRAZ 260 |
Položka č.2: Vložka čistiaca - číslo výrobku / typ vozidla | 201-1105540 / KRAZ 260 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením názvu a technických parametrov: číslo výrobku (výkresové číslo, katalógové číslo, iné bližšie označenie). |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,00 hod do 13,00 hod. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto kúpnej zmluvy určenou v bode 2.3. tejto kúpnej zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.11.2016 08:00 — 18.11.2016 13:00
1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy
123,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2016 17:52
24.10.2016 14:00
24.10.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: