42119383
"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice
Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK
47559870
ZELEX, s.r.o.
Kuraľany 49, Kuraľany, 93564, SVK
Zelenina a ovocie
Zelenina a ovocie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zelenina a ovocie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zemiaky - skoré | kg | 6600 | ||
Zemiaky - neskoré | kg | 12500 | ||
Banány | kg | 3731 | ||
Pomaranče | kg | 2440 | ||
Kiwi | kg | 460 | ||
Mandarinky | kg | 1310 | ||
Grep | kg | 1280 | ||
Citróny | kg | 251 | ||
Hurmikaki | kg | 40 | ||
Nektarinky | kg | 390 | ||
Broskyne | kg | 450 | ||
Jablká | kg | 2815 | ||
Melón - vodový | kg | 750 | ||
Melón - žltý | kg | 60 | ||
Marhule | kg | 150 | ||
Hrozno | kg | 250 | ||
Višne | kg | 20 | ||
Čerešne | kg | 32 | ||
Ringloty | kg | 100 | ||
Slivky | kg | 100 | ||
Hrušky | kg | 270 | ||
Reďkovka - biela | kg | 115 | ||
Reďkovka - červená | ks | 600 | ||
Karfiol | kg | 250 | ||
Zeler | kg | 351 | ||
Zeler vňaťkový | kg | 200 | ||
Kaleráb | kg | 125 | ||
Mladý kalerábik | ks | 200 | ||
Mrkva | kg | 1110 | ||
Petržlen | kg | 450 | ||
Petržlen s vňaťou | kg | 45 | ||
Paštrnák | kg | 25 | ||
Cibuľa | kg | 1554 | ||
Cibuľka 5 ks/zväzok | zväzok | 350 | ||
Šalát hlávkový | ks | 770 | ||
Cesnak | kg | 102 | ||
Kapusta čínska | kg | 554 | ||
Kapusta hlávková - biela | kg | 1195 | ||
Kapusta hlávková - červená | kg | 400 | ||
Kapusta kvasená | kg | 613 | ||
Kel | kg | 150 | ||
Paradajky | kg | 1580 | ||
Paprika zelená - sladká PCR | kg | 780 | ||
Paprika farebná - hrubostenná | kg | 100 | ||
Uhorky šalátové | kg | 633 | ||
Pór | kg | 130 | ||
Tekvica na varenie | kg | 145 | ||
Orechy - lúpané | kg | 25 | ||
Brokolica - čerstvá | kg | 10 | ||
Lahôdková kukurica | ks | 300 |
Názov |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z.z. o cenách |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach. |
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu zeleniny a ovocia, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodávaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala je zdravotná nezávadnosť a kvalita. |
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 4 dni. |
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/dátum spotreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobratého tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 60 dní. |
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok-streda-piatok v čase od 6,00 do 10,00 hod. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné. |
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je dodávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedený v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne 2x mesačne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena/ďalej tiež, ako"nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou - |
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ na vyzvanie musí predložiť oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzke-Bitúnok, resp. sa nachádza v zozname prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú a pripravujú alebo produkujú produkty živočišného pôvodu, ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení ES č.853/2004 a musia byť shválené príslušným orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia/ES/ č.882/2004 v platnom znení článkom 3 nariadenia /ES/ č.854/2004 v platnom znení. |
Družstevnícka 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2017 19:17 — 31.12.2017 19:17
46 848,00 kg
48 030,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2016 10:24
25.10.2016 10:00
25.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2016 08:00 - Vstupná ponuka | 47 998,80 | € | Cena s DPH |
25.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: