• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2016 17:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2016 17:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2016 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2016 08:35

Detail zákazky Z201633451

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2016 17:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2016 17:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2016 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2016 08:35

Základné údaje

Z201633451

OF-104396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2656689

Objednávateľ

00310905

Mesto Partizánske

Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

36054224

EverLift Slovakia, s.r.o.

Kremnička 3, Banská Bystrica, 974 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysokozdvižný vozík so zvieracími čeľusťami na balíky

vysokozdvižný vozík

  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysokozdvižný vozík so zvieracími čeľusťami na balíky
Funkcia
Dodanie 1 ks vysokozdvižného vozíka so zvieracími čeľusťami na balíky, vykurovanou kabínou, nosnosť min. 2000 kg, výška zdvihu min. 1350 mm, palivo LPG (propán), so záručnou dobou min. 24 mesiacov, vrátane servisu do 48 hodín. Servisný interval 400 Mth.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čelný vysokozdvižný motorový vozík s protizávažím ks 1
maximálna výška odpracovaných motohodín Mth 300
minimálna nosnosť vozíka pri ťažisku 500 mm kg 2000
minimálny výkon motora kW 35
minimálna výška zdvihu mm 3300
minimálna výška voľného zdvihu mm 135
maximálna stavebná výška vozíka mm 2200
minimálny rozsah rozovretia mm 600 1800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čelný vysokozdvižný motorový vozík s protizávažím
- rok výroby nie starší ako 2011
- pohon LPG fľaša (propán)
- jednopalivový systém
- minimálna nosnosť vozíka 2000 kg pri ťažisku 500 mm
- minimálny výkon motora 35 kW
- zdvižný rám Duplex, jednoduchý
- minimálna výška zdvihu 3300 mm
- minimálna výška voľného zdvihu 135 mm
- maximálna stavebná výška vozíka 2200 mm
- plné superelastické pneumatiky, bezdefektové
- nastaviteľná, odpružená komfortná sedačka s bezpečnostným pásom
- pracovné svetlá cestné svetlá - brzdové, obrysové, smerové
- výstražný stroboskopický maják
- zvukový signalizátor cúvania
- spätné zrkadlo
- volant s guľou
- cúvacie madlo s integrovaným klaksónom
- uzamykateľná, vykurovaná kabína, vrátane stieračov a ostrekovačov
- 4 hydraulické obvody
- hydraulické zvieracie čeľuste na zberové balíky s bočným posuvom
- minimálny rozsah rozovretia 600 - 1800 mm
- minimálny rozmer styčných plôch čeľustí 1000 x 400 mm
- Návod na obsluhu Požaduje sa
- Servisná kniha Požaduje sa
- Technický preukaz Požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zaškolenia obsluhy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Lehota dodania predmetu zmluvy je stanovená na max. 21 kalendárnych dní od nadobudnutia platnosti zmluvy.
Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky.
Dodávateľ za zaväzuje dodať technologicky vyspelý produkt, testovaný a schválený kompetentnými slovenskými alebo zahraničnými autoritami. Tovar musí by prispôsobený na pracovné prostredie, technické normy a bezpečnostné prostredie Slovenskej republiky.
Plnenie predmetu zákazky musí spĺňať minimálnu úroveň štandardov/špecifikácií uvedených v opise technických špecifikácií, resp. na výhodnejšie hodnoty/parametre.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar podľa normy STN ISO 5053 klasifikácie motorových vozíkov. TRIEDA: II Vozíky so spaľovacím motorom, DRUH: Vysokozdvižné vozíky, Volantové riadenie: W1, W 1 - vozíky s nosnosťou do 5 t.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať vysokozdvižný vozík v súlade s vyššie uvedenou technickou špecifikáciou, pričom musia byť splnené požiadavky na hnacie systémy a príslušenstvo, systémov a komponentov na zdvíhanie, nakláňanie a ostatné pohyby a ochranných zariadení v zmysle STN ISO 3691+Amd1/STN 26 8811.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať vysokozdvižný vozík označený výstražnými nápismi, pričom tieto budú na viditeľnom mieste, trvanlivé a v dobre čitateľnom stave.
Pri vysokozdvižnom vozíku musí byť na mieste viditeľnom pre obsluhu umiestnený záťažový diagram, alebo tabuľka nosnosti v závislosti od polohy ťažiska bremena a jeho vyloženia.
Symboly na označovanie ovládania musia byť na vozíku v zhode s platnými predpismi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať spolu s tovarom sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom jazyku, ktorá musí obsahovať vyhlásenie o zhode s príslušnými platnými predpismi, návod na obsluhu motorových vozíkov, zoznam vybavenia a výstroja, ak sa používajú prídavné zariadenia a nie sú zahrnuté v dokumentácii, musí byť pre toto zariadenie dodaná podobná technická dokumentácia, ako pre motorové vozíky.
Sprievodná technická dokumentácia v slovenskom jazyku musí obsahovať zoznam autorizovaných servisov na území Slovenskej republiky, ktoré zabezpečujú servis motorových vozíkov.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.
Oprava alebo výmena v priestoroch objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia poruchy
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Dodací list môže nahradiť faktúra, ktorá bude obsahovať aj vyhlásenie o tom, že zároveň slúži ako dodací list.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia s náležitosťami podľa príslušných právnych predpisov.Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
Zmluvné strany sa dohodli, že ak faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, má Objednávateľ právo faktúru vrátiť Dodávateľovi na prepracovanie. Splatnosť takto vystavenej a vrátenej faktúry sa zruší a nová splatnosť začne plynúť dňom doručenia opraveného a správne vystaveného dokladu.
Zmluvné strany sa dohodli, že ak splatnosť faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť faktúry sa posúva na najbližší pracovný deň.
Zaplatením faktúry sa rozumie deň odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa.
Ak bude Dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ je oprávnený neuhradiť Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia - poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve.
Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej kúpnej ceny za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom plnenia. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu bezodkladne po Výzve Objednávateľa, najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Technické služby mesta Partizánske, spol. s r.o., ul. Pod Šípkom 1829, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

07.11.2016 10:00

1,00 ks

16 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2016 17:40

21.10.2016 17:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2016 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2016 15:32 - Vstupná ponuka 16 488,00 € Cena s DPH
21.10.2016 15:32 - Najvýhodnejšia ponuka 16 488,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS