00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
34653490
Ivan Hoferica - LIMAR
Pod komínom 8, Prešov, 08001, SVK
Axiálny priemyselný ventilátor
Ventilátory
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Axiálny priemyselný ventilátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Axiálný ventilátor pre stredne ťažké prevádzky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Axiálný ventilátor AXIA MD 40 4M, | ks | 3 | ||
Gravitačná mriežka AXIA 40 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stupeň krytia IP55 Menovité napätie : 230V Počet pólov : 4P, viď príloha | Motor krytie IP55, motor jednofázový, počet pólov 4, napätie 230, Výkon 3500 m3/h |
1. Maximálna teplota odvádzaného vzduchu: 60 °C. Vrtuľa z nylonového materiálu s vysokou odolnosťou. Dlhá životnosť motora s guličkovými ložiskami, IP 55, trieda izolácie F. Otáčky motora je možné regulovať pomocou priemyselných regulátorov. Reverzibilita u všetkých modelov | áno |
2. Žalúzie sa prúdom vzduchu otvárajú automaticky. Súčasťou je kovové ochranné sito. Rám a žalúzie sú vyrobené z technopolyméru. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH - do 24 hod. od uzavretia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného typu, nebude možné dôjsť k plneniu. |
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Kupujúci požaduje predloženie vzorky tovaru (alebo technicky list, fotodokumentáciu) zo strany predávajúceho do 2 pracovných dní odo dňa podpisu zmluvy zmluvnými stranami. |
Schválenie predloženej vzorky je podmienené písomným súhlasom kupujúceho. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nepoškodený. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ vráti tovar na náklady dodávateľa. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU a/alebo VZORKY sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OEPET zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohoto registra. |
Dodávateľ dodá tovar, potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu EKS spolu s faktúrou dodacím listom. Splatnosť faktúry 60 dní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2016 13:00
6,00 ks
1 660,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2016 09:23
15.11.2016 13:00
15.11.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2016 10:43 - Vstupná ponuka | 1 659,99 | € | Cena bez DPH |
15.11.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 283,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: