30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35805366
ATECA s. r. o.
Gallayova 25, Bratislava, 84102, SVK
Revízia hydraulických záchranných zariadení LUCAS
záchranné zariadenia
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Revízia hydraulických záchranných zariadení LUCAS
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Revízia hydraulických záchranných zariadení LUCAS | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Periodické prehliadky - revízie LUCAS | áno |
Zapojenie a kontrola celkovej funkčnosti kompletného systému | áno |
Meranie tlakov hydraulického agregátu | áno |
Vizuálna kontrola nástroja, kontrola ovládacieho ventilu | áno |
Kontrola nožov pomocou sprejov | áno |
Kontrola a meranie výkonných parametrov nástroja | áno |
Vizuálna kontrola hadíc a funkčnosti rýchlospojok | áno |
Výmena hydraulického oleja pre celý systém | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - presné adresy miest plnenia s kontaktnými údajmi oznámi objednávateľ dodávateľovi písomne najneskôr do začiatku času / lehoty plnenia kúpnej zmluvy. Zásielka s uvedeným oznámením bude odoslaná na adresu dodávateľa uvedenú v bode 1.2. tejto zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Termín poskytnutia služby: najneskôr do 30 dní od doručenia objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa - do 15 dní. |
Dodávateľ vystaví záznamník pre každý kus kontrolovaného materiálu, do ktorého vykoná zápis o technickej kontrole . |
Dodávateľ vystaví protokol o technickom stave kontrolovaného materiálu z pohľadu spôsobilosti na jeho používanie v zmysle toho na čo bol určený. |
Verejný obstarávateľ požaduje po vykonaní odbornej periodickej prehliadky vystaviť revíznu správu v zmysle platnej legislatívy a oprávnený zástupca verejného obstarávateľa potvrdí prevzatie služby svojim podpisom. |
Dodávateľ musí vlastniť oprávnenie poskytovať službu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúc uchádzača na poskytnutie predmetu zákazky. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia Zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Kutuzovova 8, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
15,00 ks
2 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2016 10:18
21.10.2016 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2016 08:56 - Vstupná ponuka | 2 949,60 | € | Cena s DPH |
21.10.2016 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 949,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: