• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2016 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2016 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2016 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2016 13:20

Detail zákazky Z201633278

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2016 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2016 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2016 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2016 13:20

Základné údaje

Z201633278

OF-105455

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2654869

Objednávateľ

00183067

TECHNICKÉ SLUŽBY BREZNO

Rázusova 16, Brezno, 97701, SVK

Dodávateľ

45725241

JASPI s.r.o.

M. R. Štefánika 1250, Revúca, 05001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie štrku

štrk, kamenná štrkodrvina, kamenivo, kamenivo pre koľajové lôžka, kamenivo - posypový materiál

  • 14210000-6 - Štrk, piesok, drvený kameň a štrkopiesky (do betónu)
  • 14212120-7 - Štrk
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie štrku
Funkcia
Materiál bude použitý ako podkladová vrstva do ciest a chodníkov
Posypový materiál na zimnú údržbu miestnych komunikácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Štrk - kamenivo drobné - frakcia 16/32 mm t 200 400
2. Štrk - kamenivo hrubé - frakcia 8/16 mm t 100 250
3. Štrk - kamenivo hrubé - frakcia 4/8 mm t 400 750
4. Štrk - kamenivo drobné - frakcia 0/4 mm t 150 200
5. Štrk - kamenivo - frakcia 32/63 mm t 150 300
6. Štrk - kamenivo - frakcia 125/350 mm t 0 200
Štrk - kamenivo - šotolina t 300 700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predpokladané množstvá odberu sú určené v intervale od minimálneho po maximálne množstvo odberu. Pre určenie celkovej ceny zákazky aj jednotkových cien jednotlivých položiek treba vziať do úvahy len maximálne množstvá! Minimálne množstvá odberu pre jednotlivé položky majú informatívny charakter.
2. Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať detajlný rozpis cien jednotlivých položiek. Pri tvorbe rozpočtu treba vziať do úvahy určené predpokladané maximálne množstvá odberu. (tj. súčet súčinov jednotlivých jednotkových cien a k nim prislúchajúcich maximálnych množstiev jednotlivých položiek nesmie byť väčší ako výsledná vysúťažená cena zákazky.)
4. Dodanie tovaru sa bude realizovať priebežne počas lehoty plnenia na základe telefonických alebo emailových objednávok vystavených objednávateľom. Dodacia lehota je stanovená na 24 hodín od doručenia objednávky.
5. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Fakturácia bude uskutočnená 1 krát mesačne podľa odobraného množstva tovaru. Súčasťou faktúry budú vážne lístky a vyhlásenia (certifikáty) o zhode dodaného tovaru
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo obstarávaného tovaru, tj. objednať väčšie alebo menšie množstvo jednotlivých položiek ako predpokladané minimálne a maximálne množstvá s ohľadom na celkovú maximálnu cenu plnenia.
7. V prípade, ak nebude dodávateľ dodržiavať časový harmonogram podľa požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,00 Eur za každý deň omeškania.
8. Objednávateľ sa zaväzuje odoberať tovary v takom objeme, v akom ho bude dodávateľ technicky schopný dodať v rámci jednej dodávky (jedna cesta nákladným automobilom... napr. 26t, 16t).
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia (Brezno). Konkrétne miesta plnenia určí objednávateľ.
Položka č. 3 - tovar musí spĺňať normu STN EN 933-1
Položka č. 4 - tovar musí spĺňať normu STN EN 933-1

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rázusova 16, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

21 575,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2016 09:06

21.10.2016 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2016 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 83
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2016 12:06 - Vstupná ponuka 21 575,00 € Cena bez DPH
21.10.2016 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 21 575,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS