Z201633130
OF-105413
zazmluvnená
00691844
Centrum sociálnych služieb v Poprade
Komenského 3454/12, Poprad, 05801, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Kovová jedálenská stolička AGAVE
stolička kovová jedálenská
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kovová jedálenská stolička AGAVE
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička pre seniorov do jedálne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová jedálenská stolička AGAVE | ks | 116 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nosnosť stoličky | minimálne 120kg |
Výška stoličky | 84 cm |
Hĺbka sedadla | 39 cm |
Šírka sedadla | 39 cm |
Výška sedenia | 46 cm |
Hmotnosť stoličky | do 5 kg |
Farba/dezén | buk masív |
Konštrukcia stoličky | leštený chróm, zvárané spoje |
Hrúbka sedacej dosky | minimálne 2,5 cm |
Sedadlo stoličky | buk masív |
Operadlo stoličky | buk , vzor vyrezávaný štvorec 3x3 |
Opierka rúk | nie |
Názov |
Predmet zákazky dodať v zmontovanom stave. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovnom čase od 07,00 hod. do 15,00 hod. |
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu a fotodokumentáciu dodávaného tovaru, za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky. |
V prípade zistenia nedodržania niektorého z požadovaných parametrov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa OPET s dodávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári alebo v Opisných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňujú objednávateľa odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s dopravou a vynášaním na mieste plnenia. |
Požaduje sa dodať tovar, ktorý nie je nebezpečný a zdraviu škodlivý. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Požadujeme dodať predmet zákazky v presnom tvarovom a dizajnovom vyhotovení podľa obrazovej prílohy, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 268/2015 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl. XVIII bod 18.2 písm. v)- Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. |
Tovar dodať najneskôr do 4 týždňov od automatického vygenerovania zmluvy EKS. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácii. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 3454/12, 058 01 Poprad, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
25.10.2016 14:43 — 25.11.2016 14:44
116,00 ks
8 816,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2016 15:01
21.10.2016 14:43
21.10.2016 14:58
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2016 15:39 - Vstupná ponuka | 8 815,92 | € | Cena s DPH |
21.10.2016 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 010,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: