42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Upratovacie a čistiace služby
Upratovanie, čistenie (upratovanie) budov, umývanie okien, tepovanie kobercov
Služba, Tovar
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na pracovisku Bratislava, N |
2. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na pracovisku Bratislava, K |
3. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na pracovisku Bratislava, B |
Upratovacie a čistiace služby sa budú realizovať v pracovných dňoch v období od 1. novembra do 30. apríla najskôr od 8:30 hod. do 15:30 hod. s možným prerušením v trvaní 30 min. od 11:00 hod. do 13:00 hod.. Zároveň bude k dispozícii na 1. pracovisku jedna upratovačka od 7:00 hod. do 16:00 hod., prípadne v čase podľa dohody. Všetky upratovačky budú dosiahnuteľné mobilným telefónom nepretržite. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo na presun upratovačiek v rámci lokalít v prípade potreby.V dohodnutej cene sú zohľadnené všetky náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích prác, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov a prostriedkov a potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb. |
Uchádzač bude ako poskytovateľ povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály, používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravia zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch verejného obstarávateľa. |
V prípade vzniku mimoriadnych udalostí na strane verejného obstarávateľa spôsobených nepredvídateľnými okolnosťami (živelná pohroma, porucha zariadení, operatívne drobné stavebné úpravy a rekonštrukčné práce a pod.) v predpokladanom množstve max. 3000 hod. výkonu prác ročne si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vystaviť objednávku na tieto práce za deklarovanú jednotnú hodinovú sadzbu v ponuke uchádzača. |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE: |
umývanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, chodieb, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností a kuchyniek, |
umývanie pevných podláh sociálnych zariadení s dezinfekciou, |
vysýpanie smetných košov na triedený odpad, prípadne ich vyčistenie podľa potreby a výmena odpadových vriec na triedený odpad (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) a ich znesenie na vopred určené miesta, |
vyčistenie umývadiel a batérií, sociálnych zariadení komplexne, |
umytie sklených dverí v rámci vstupného vestibulu, |
umytie vnútorných plôch výťahov. |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x V TÝŽDNI: |
vysávanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností, |
utieranie prachu z nábytku, stolov a pod. do výšky 1,70 m, |
utieranie parapetných dosiek od prachu, |
umytie celej plochy dverí, |
umytie celej plochy dverí vrátane deliacich priečok na vybraných sociálnych zariadeniach, |
umytie zábradlia vlhkou handrou, |
vysávanie kobercov, |
čistenie a leštenie zrkadiel, |
umytie kuchyniek, |
pranie utierok v počte 7 ks rozmerov 50 x 50 cm a uterákov v počte 4 ks rozmerov 50 x 90 cm používaných v kanceláriách, kuchynkách |
zabezpečenie servisného prenájmu a výmeny rohoží o rozmere 115 x 200 cm v zimných mesiacoch v počte 6 ks vo vstupnom vestibule, |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x ZA MESIAC: |
umývanie pevných podláh jedálne, |
ometanie pavučín, |
utieranie prachu z nábytku nad výšku 1,70 m, |
napustenie nábytku a dverí vhodnou politúrou, |
čistenie vypínačov |
umytie vonkajších plôch výťahov, |
umytie a vyčistenie sklených častí dverí, |
umytie ochranného plexiskla výťahov, |
pranie obrusov v počte 10 ks rozmerov 140 x 120 cm po akciách organizovaných v átriu |
zabezpečenie servisného prenájmu a výmeny rohoží o rozmere 115 x 200 cm v letných mesiacoch v počte 6 ks vo vstupnom vestibule, |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x ZA TRVANIE ZMLUVY: |
čistenie závesov v počte 6 ks o rozmere 3,5 x 1 m a 1 ks o rozmere 2 x 1 m a záclon v počte 6 ks o rozmere 3,5 x 2,5 m v kancelárii ministra, |
čistenie vertikálnych žalúzií interiérových s manuálnym ovládaním nachádzajúcich sa v kanceláriách, |
celkové hĺbkové čistenie podlahy chodieb, átria a schodísk (s následnou polymerizáciou podľa možností), |
čistenie horizontálnych a vertikálnych častí schodíšť, |
obojstranné umytie okien, |
tepovanie kobercov, |
umytie 5 ks balkónov rozmerov 3 x 1 m vrátane zábradlia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na upratovacie a čistiace služby | ks | 3 | ||
Upratovaná a čistená plocha všetkých objektov – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 7252,00 | ||
Upratovaná a čistená plocha všetkých objektov – celková obojstranná plocha okien, sklenených častí dverí a sklenených dverí | m2 | 2435,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 6112,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha okien, sklenených častí dverí a sklenených dverí | m2 | 1687,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 320,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 350,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet zrkadiel | ks | 300,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 370,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 50,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 70,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 13,00 | ||
1.pracovisko – BA, N - upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 264,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 310,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha okien, sklenených častí dverí a sklenených dverí | m2 | 533,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 24,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 35,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet zrkadiel | ks | 6,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 115,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 15,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 15,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 1,00 | ||
2.pracovisko – BA, K - upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 6,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 830,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha okien, sklenených častí dverí a sklenených dverí | m2 | 215,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 50,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 25,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet zrkadiel | ks | 15,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 170,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 15,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 15,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 1,00 | ||
3.pracovisko – BA, B - upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 25,00 |
Názov |
1.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2.Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas dodania služby. |
3.Dodávateľ zodpovedá za dôsledné využitie kľúčov len na účely poskytovania služby. |
4.Dodávateľ zodpovedá, že do miestností počas výkonu upratovania nebudú vstupovať tretie osoby. |
5.Dodávateľ je povinný zabezpečiť si čistiace a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov na triedený odpad, pracovné nástroje a ochranné prostriedky pre výkon upratovacích služieb. |
6.Dodávateľ je povinný zabezpečiť si také dezinfekčné prostriedky, ktoré sú schválené a určené na dezinfekciu, s čo najširším spektrom činností – s minimálne baktericídnym a virucídnym účinkom. |
7.Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby. |
8.Vyžaduje sa zabezpečiť vykonávanie dohodnutých upratovacích služieb osobami, pri ktorých je predpoklad, že budú dohodnuté služby vykonávať profesionálne a vopred si overiť spoľahlivosť týchto osôb. |
9.Vyžaduje sa zaistiť dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky obstarávateľa personálom dodávateľa. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať priebežné kontroly plnenia predmetu poskytovanej služby najmenej 1x do mesiaca s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. |
11.V prípade nekvality poskytovaných služieb /vykonávaných prác/ bezodkladne po zistení bude dodávateľ informovaný e-mailom o tejto skutočnosti. |
12.Dodávateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi. |
13.Dodávateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam zamestnancov zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy a pri obmene zamestnancov nahlási obstarávateľovi do 3 pracovných dní zoznam nových zamestnancov |
14.Dodávateľ a obstarávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
15.Obstarávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvného vzťahu meniť (zrušiť alebo znížiť rozsah výmer) miesto plnenia predmetu zmluvy podľa vlastných potrieb, pričom túto zmenu je povinný oznámiť dodávateľovi najneskôr jeden mesiac vopred. |
16.V cene upratovania budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t. j. mzdy, doprava, čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov na triedený odpad, prenájom a výmena rohoží, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp. iné vybavenie. |
17.Dodávateľ prehlasuje, že v kalkulácii ceny služby sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady súvisiace s výkonom požadovaných služieb, vrátane primeraného zisku dodávateľa. |
18.Cena za poskytované služby bude hradená mesačne na základe faktúry za službu vykonanú v danom mesiaci. |
19.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: „jednotková cena za m2 krát počet m2 pre každé pracovisko“. |
20.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie obstarávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
21.Obstarávateľ je osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
22.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
23.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
24.Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami v zmysle platnej legislatívy. |
Námestie Ľudovíta Štúra 1, Klobučnícka 7, Bukureštská 4, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2016 07:00 — 30.04.2017 16:00
1,00 celok
58 689,94
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2016 13:10
21.10.2016 17:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2016 13:48 - Vstupná ponuka | 58 689,60 | € | Cena s DPH |
21.10.2016 16:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 952,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: