00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
Chirurgické rukavice
rukavice, nesterilné
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Chirurgické rukavice
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť L | ks | 275 000 | ||
2. Rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť M | ks | 125 000 | ||
3. Rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť S | ks | 100 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položky č.1., č.2., č.3. | jednorázové, nitrilové,nepudrované,bezlatexové, vysoko elastické, počet ks v balení maximálne 200 |
Položky č.1., č.2., č.3. | farba biela alebo fialová |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavanie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
3. Požadujú sa nové produkty – nepoužité v originálnom balení. |
4. Požaduje sa do do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť údaje o ŠUKL kóde, preukazujúce registráciu predmetu zmluvy ŠUKL-om. |
5. Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre každú položku predmetu zákazky,doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, |
vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode. |
6. Požadujú sa kópie bez úradného osvedčenia, predložené v slovenskom alebo českom jazyku. |
7. Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek predmetu zmluvy. |
8. Požaduje sa exspirácia predmetu zmluvy minimálne 24 mesiacov od dodania na miesto plnenia. |
9. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2.zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
11. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľovi v tomto prípade vznikne voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 600,- EUR. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy |
12. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
13. Vzhľadom na to, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
14. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "ZVO") je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení zmluvy. |
15. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy uvedených v článku II. Predmet zmluvy v ods. 2.1, 2.2, 2.3 a 2.4, v bodoch 1. až 9. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.11.2016 10:00 — 02.12.2016 10:00
1,00 balík položiek uvedený v Opisnom formulári
14 340,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2016 11:21
20.10.2016 15:00
20.10.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2016 07:47 - Vstupná ponuka | 14 340,00 | € | Cena s DPH |
20.10.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: