Z201632973
OF-105560
zazmluvnená
36163015
Spoločenstvo obcí mikroregiónu Uličská dolina
OÚ Zboj, Zboj, 06768, SVK
36605735
Sokol trade spol. s r.o.
Husárska 33, Košice, 04011, SVK
Objekty mäkkého turizmu alebo ekvivalent
stavebná prác
Stavebná práca, Tovar
1. Objekty mäkkého turizmu alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Objekt mäkkého turistického ruchu je jednopodlažný, nepodpivničený. Dispozičné a technické riešenie vytvára podmienky pre propagáciu turizmu v danej obci a v národnom parku Poloniny. |
2. Replika gréckokatolíckeho chrámu v mierke 1:4 , bol postavený drevený gréckokatolícky chrám v roku 1745. Zasvätený bol sv. archanjelovi Michalovi. Až v roku 1966 bol premiestnený do humenského skanzenu, kde je situovaný až dodnes. |
Súčasťou stavieb bude vybavenie objektu zariadením minimálne kancelársky stôl, 4 ks kancelárske stoličky, prezentačný pult s kapacitou 5 rôznych A4 materiálov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Replika gréckokatolíckeho chrámu | súbor | 1 | ||
Objekt mäkkého turistického ruchu | súbor | 6 | ||
Vybavenie objektov | sada | 8 | ||
projektová dokumentácia pre realizáciu stavby | súbor | 7 | ||
projektová dokumentácia skutočného prevedenia | súbor | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Replika gréckokatolíckeho chrámu | Originál je vystavený v múzeu v meste Humenné zmenšenina bude v mierke 1:4 |
Objekt mäkkého turistického ruchu | Rozmery objektov budú maximálne 6,0 x 4,0 m, viď projektová dokumentácia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a v jeho prílohách. |
1.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3. Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. Zhotoviteľ je povinný v prípade subdodávateľov postupovať podľa bodu 6.1.8 OPET. |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.2 Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3 Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa. |
2.4 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.5 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do desiatich (10) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.6 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. |
2.8 Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
2.9 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli v rozpore s podkladmi poskytnutými Objednávateľom. |
3.1 Zhotoviteľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred. |
3.2 Nedoručenie výzvy podľa bodu 3.1 resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Zhotoviteľa. |
3.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 10 digitálnych fotografií na CD/ DVD). |
3.4 Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
3.5 Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a stavebných výrobkov, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie. |
4.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do deväťdesiat (90) kalendárnych dní odo dňa odovzdania staveniska ( zákazka sa bude pravdepodobne realizovať v mesiacoch v období október 2016 – 30.3. 2016 ). |
5.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za:- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady,- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály,- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba)- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela (ak vyplynie takáto potreba)- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu a materiálu v súlade so všeobecne platnými predpismi ( zhotoviteľ je povinný splnenie tejto povinnosti zdokladovať )- akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovovaní Diela. |
5.2 Zhotoviteľ je povinný Objednávateľovi predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet vo formáte EXCEL v tlačovej (elektronickej) podobe do 3 dní od uzavretia zmluvy. Položkový rozpočet bude prílohou tejto zmluvy. |
5.3 V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Zhotoviteľ a nevzniká mu nárok:a) na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy,b) na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela, pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak. |
5.4 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomnom dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust. zákona o verejnom obstarávaní a OPET-u. |
5.5 Pri oceňovaní prác podľa 5.4 sa budú Zmluvné strany riadiť rozpočtom pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť rozpočet (pre neprítomnosť položky) Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu. |
5.6 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa rozpočtu pre zhotovenie Diela nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
5.7 Zhotoviteľ je povinný dodržiavať pri uskutočňovaní prác a dodávok podľa tejto zmluvy predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. Je zodpovedný za úrazy a škody ktoré vzniknú jeho porušením alebo zanedbaním bezpečnostných predpisov vyplývajúcich zo Zákonníka práce a ostatných právnych predpisov. |
5.8 Všetky subjekty ktoré s vedomím Zhotoviteľa vykonávajú práce a dodávky na stavbe sú povinné rešpektovať pokyny kontrolných orgánov Objednávateľa ako aj riadiacich osôb. V prípade zistenia porušenia predpisov týkajúcich sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je Zhotoviteľ povinný vykonať nápravu podľa pokynov Objednávateľa, resp. jeho zástupcov. |
5.9 Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za požiarnu ochranu Diela a bezpečnosť pri práci a bezpečnosť technických zariadení pri realizácii stavebných prác v súlade s ustanoveniami vyhlášky MPSVaR č. 147/2013 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností. |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi a to po odovzdaní a prevzatí Diela resp. jeho časti max. do výšky 90%. Konečná faktúra bude vystavená až po odovzdaní a prevzatí riadne a včas vykonaného diela bez vád a nedorobkov diela medzi zhotoviteľom a objednávateľom. |
6.2 Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť a objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi faktúru vystavenú podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve len za skutočne vykonané práce na diele. Objednávateľ nebude zhotoviteľovi poskytovať preddavky a zálohy na objednané dielo. |
6.3 Cena za zhotovenie diela bude uhradená formou fakturácie na základe odsúhlasených skutočne vykonaných prác na diele. Faktúra musí byť vyhotovená v troch /3/ rovnopisoch. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov. Prílohou faktúry je súpis vykonaných prác na diele odsúhlasených poverenou osobou objednávateľa, rekapitulácia, zisťovací protokol o vykonaných stavebných prácach. Všetky prílohy faktúry musia byť potvrdené podpisom a pečiatkou zo strany zhotoviteľa. |
6.4 Ak sa Objednávateľ v lehote piatich (5) dní k súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
6.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že zmeny inkasných dát pre potreby platenia faktúr si budú oznamovať do 7 dní po tom, čo ku zmene došlo, a to písomne. Za týmto účelom sú zmluvné strany povinné uzavrieť dodatok k zmluve. |
6.6 Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet diela je zhotovený v súlade s podmienkami zmluvy, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti, dohodnuté v zmluve. |
6.7 Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré dielo má v čase jeho odovzdania a prevzatia. Za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní celého diela zodpovedá zhotoviteľ iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností. |
6.8 Zhotoviteľ zodpovedá aj za kvalitu prác svojich subdodávateľov a za materiály, prvky, stroje, zariadenia a konštrukcie, ktoré subdodávatelia dodávajú. |
6.9 Záručná doba diela je 60 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela. Plynutie záručnej doby na dotknutú časť diela sa preruší dňom uplatnenia práva objednávateľa na odstránenie vád (dňom doručenia reklamácie). |
6.10 Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch diela stanovených v tejto zmluve, v súťažných podmienkach a súťažných podkladoch, v technických normách a v právnych predpisoch. |
6.11 Skryté vady sú tie, ktoré objednávateľ nemohol zistiť pri odovzdaní a prevzatí diela, alebo jeho časti a ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Tieto vady je objednávateľ povinný reklamovať u zhotoviteľa bezodkladne po ich zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu zhotoviteľa. |
6.12 Zhotoviteľ je povinný reagovať na reklamáciu do 3 pracovných dní po jej obdržaní a písomne dohodnúť s objednávateľom spôsob a primeranú lehotu odstránenia reklamovanej vady. Po odstránení vád a nedorobkov, zistených pri odovzdaní a prevzatí diela a po odstránení reklamovaných skrytých vád pripraví zhotoviteľ záznam, ktorý potvrdia zodpovední zástupcovia zhotoviteľa a objednávateľa |
6.13 Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť reklamovanú vadu v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa obdržania reklamácie. |
6.14 Ak je predmetom reklamácie havarijný stav, zhotoviteľ je povinný zabezpečiť do 2 dní odstránenie reklamovanej skrytej vady. |
6.15 Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neopraviteľná, zaväzuje sa zhotoviteľ, v rámci odstránenia vady, dodať a zabudovať náhradný predmet plnenia. |
6.16 Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu odstrániť aj také vady, zodpovednosť za vznik ktorých popiera, odstránenie ktorých však neznesie odklad. Úhrada nákladov, spojených s odstránením takýchto vád, bude dohodnutá zmluvnými stranami. |
6.17 V prípade, že zhotoviteľ neodstráni reklamované vady v dohodnutej lehote, napriek tomu, že ich uznal a objednávateľ vytvoril podmienky na ich odstránenie, má objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád treťou osobou. Úhradu nárokov tretej osobe pri odstraňovaní vád týmto spôsobom znáša zhotoviteľ. |
7.1 Porušenie povinností zhotoviteľom uvedených v bodoch 2.6., 2.7., 5.2 osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy. V prípade ak Zhotoviteľ zmluvu poruší podstatným spôsobom, Objednávateľovi vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty v sume 5.000,- Eur za každé takéto porušenie. Objednávateľ je taktiež oprávnený od tejto zmluvu odstúpiť, čím Objednávateľovi nárok na úhradu zmluvnej pokuty nezaniká. |
7.2 Objednávateľovi vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty aj v nasledovných prípadoch:a) Zhotoviteľ sa omešká s vykonávaním a odovzdaním diela, tak ako je zmluvnými stranami dohodnuté, Objednávateľ je voči Zhotoviteľovi oprávnený uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý, aj začatý deň omeškania s odstránením vád; |
b) ak sa Zhotoviteľ omešká s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, Objednávateľ je voči Zhotoviteľovi oprávnený uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý, aj začatý deň omeškania s odstránením vád |
7.3 Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov. |
8.1 Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2 Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave. |
8.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade , že výsledná ponuka bude presahovať výšku finančných prostriedkov , vyhradených pre tento účel. |
8.5 Ostatné právne vzťahy, výslovne touto Zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
8.6 Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom Diele. |
9.1 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
9.2 Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
9.3 Zoznam referenčných stavieb za posledné 3 hospodárske roky 2013, 2014, 2015 v hodnote minimálne 128 000 eur bez DPH. Zoznam referenčných stavieb musí obsahovať kontaktné údaje na Odberateľa uvedených referenčných stavieb pre overenie referencie. |
9.4 V prípade, že Dodávateľ nedoručí dokumenty, doklady o referenciách považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.5 Doručená projektová dokumentácia, výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretím zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy. |
9.6 Dodávateľ vyhlasuje a potvrdzuje, že Cena za realizáciu Diela je stanovená s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v obsahu tejto zmluvy a bola stanovená ako reálna za realizáciu diela v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote. |
9.7 Dodávateľ vyhlasuje, že Cena Diela zahŕňa: |
- všetky náklady spojené s dodaním nevyhnutných materiálov, poskytnutím nevyhnutných služieb, nevyhnutných stavebných prác, povolení na riadne splnenie a realizáciu Diela podľa požiadaviek a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a dostupnej dokumentácie potrebnej na realizáciu Diela |
- všetky náklady za: materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržbu prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela. |
9.8 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní po ukončení súťaže doručiť Objednávateľovi ocenený rozpočet vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme, príp iné dokumenty (projektové ). |
10.1 Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela je povinný: |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
- zabezpečiť počas realizácie stavby bezpečný pohyb chodcov po stavenisku, prejazdnosť verejných komunikácií, príjazdy do vedľajších objektov, prístupy pre vozidlá polície, rýchlej zdravotnej pomoci a hasičského záchranného zboru. |
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s minimálnymi rozmermi formátu A3, ktorá bude obsahovať text s názvom: stavby,obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávateľa, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi,meno Projektanta/sídlo, kontakt na projektanta,obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu,termíny začatia a dokončenia Diela,meno zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt |
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli) a v súlade s informovanosťou pre Nórsky finančný mechanizmus |
10.2 Cena Plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto Zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa: |
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ |
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) - náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela |
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela |
- náklady na vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu |
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy. |
10.3 V zmysle § 2 zákona NRSR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch je stavebník povinný pri uskutočňovaní stavby použiť iba také stavebné výrobky, ktoré spĺňajú požiadavky o. i. aj protipožiarnej bezpečnosti. Ku kolaudácii stavby je potrebné predložiť certifikáty zhody, príp. vyhlásenia o parametroch, technické osvedčenia, ktoré sa vyžadujú v zmysle protipožiarneho zabezpečenia stavby. |
10.4 Dodávateľ vyhlasuje, že: 1). je hospodárskym subjektom, ktorý spĺňa podmienky účasti podľa §32, technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle §34 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, 2). pri realizácii predmetu zákazky uplatní svoju odbornú spôsobilosť v zmysle príslušnej platnej legislatívy a technických noriem SR a EÚ, 3). je hospodárskym subjektom, vedenom v registri konečných užívateľov výhod, t.j. že má v tomto registri zapísaných svojich konečných užívateľov v zmysle §11 tohto zákona. |
10.5 Splnenie vyššie uvedených podmienok účasti a platnosť príslušných dokladov preukáže dodávateľ objednávateľovi predložením uvedených požadovaných dokladov najneskôr v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, pričom nepredloženie aspoň jedného dokladu v uvedenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy/zmluvných podmienok s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
10.6 Objednávateľ môže (v prípade pochybnosti o tom, že niektoré osoby/zamestnanci dodávateľa: -správajú sa nevhodne, neodborne pri realizácii predmetu zákazky, -sú nespôsobilé pri realizácii predmetu zákazky, -svojím konaním/zdržaním sa konania spôsobili alebo mohli spôsobiť škodu objednávateľovi), požiadať dodávateľa, ak nastane aspoň jedná z vyššie uvedených skutočností, o ich náhradu inou osobou, o zamedzenie vstupu takej osoby na stavenisko, pokiaľ objednávateľ nedá súhlas na možnosť ich pôsobenia pri realizácií predmetu zákazky. |
10.7 Dodávateľ nezodpovedá za omeškanie realizácie predmetu zmluvy spôsobené vyššou mocou. Začiatok, koniec aj charakter pôsobenia vyššej moci musí byť písomne zdokumentovaný a podpísaný oboma zmluvnými stranami. Ak plnenie predmetu zmluvy bude nemožné pre pôsobenie vyššej moci počas troch mesiacov, ktorákoľvek zmluvná strana môže požiadať o úpravu zmluvných podmienok. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc právo odstúpiť od zmluvy. |
11.1 V súlade so Zmluvami o poskytnutí Nenávratného finančného príspevku (ďalej ako NFP), prostredníctvom ktorých sa realizuje predmet zmluvy, sa uchádzač zaväzuje strpieť výkon kontroly / auditu / overovania súvisiaceho s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmlúv o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
11.2 Za osoby oprávnené sa považujú: a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby. b) Najvyšší kontrolný úrad SR; príslušná Správa finančnej kontroly; Certifikačný orgán a nimi poverené osoby. c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby. d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. e) Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Zboj, Kolbasov, Príslop, Runina, Ruský Potok, Topoľa, Nová Sedlica, Zboj, Snina, Prešovský, Slovenská republika
31.03.2017 09:39
1,00 súbor
140 873,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2016 09:43
20.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2016 09:59 - Vstupná ponuka | 140 400,00 | € | Cena s DPH |
20.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: