36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Acrobat Pro DC
adobe, acrobat, Acrobat Professional, softvér, software, pdf
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Acrobat Pro DC
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Acrobat Pro DC (12) WIN SK NEW GOV Lic 1+ (450) (kód 229947) | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plná (full) desktopová licencia bez časového obmedzenia v slovenskom jazykovom prevedení. | |
Prostredie použitia - desktop s operačným systémom Windows 7/10 | |
Plná úprava a modifikácia textu a obrázkov. | |
Rozšírené možnosti skenovania, úpravy obrázkov a konverzie na text. | |
Podpora pre zabezpečenie ochrany spracovávaných dokumentov. | |
Podpora elektronického podpisovania dokumentov. | |
Trvalé odstránenie citlivých informácií a vyčistenie súborov. | |
Vytváranie pdf súborov spĺňajúcich štandardy ISO. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie do 30 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
24.10.2016 10:00 — 21.11.2016 15:00
10,00 ks
4 061,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2016 08:47
20.10.2016 09:00
20.10.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2016 11:08 - Vstupná ponuka | 4 061,16 | € | Cena s DPH |
20.10.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 664,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: