30806101
Správa účelových zariadení
Pražská 3744/7, Bratislava, 81104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
papierové stravné poukážky, gastrolístky, dodanie papierových stravných poukážok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie stravných poukážok pre zabezpečenie stravovania zamestnancov Objednávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Dodávanie stravných poukážok raz mesačne podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 3,70 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy | ks | 10000,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení a to v počte uvedenom vo výzve na plnenie počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2017 - 31.12.2017. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ceny za dopravu, DPH vypočítanou podľa platných právnych predpisov, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov Dodávateľa, potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade potreby požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať, pričom výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Dodávateľ sa zaväzuje stravné poukážky dodávať v požadovanom množstve riadne a včas do sídla Objednávateľa, alebo na miesto, ktoré bude určené vo výzve Objednávateľa na plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení v počte uvedenom vo výzve na plnenie spravidla raz mesačne spôsobom objednávka - faktúra. |
Platnosť dodávaných stravných poukážok je minimálne do 31.12. toho roku, v ktorom Dodávateľ poskytne Objednávateľovi čiastkové plnenie, na ktorého poskytnutie bol Objednávateľom vyzvaný. |
Objednávateľ je v mesiacoch november a december oprávnený vyzvať Dodávateľa na dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Objednávateľ je oprávnený do 31 dní po ukončení ich platnosti vrátiť Dodávateľovi neplatné stravné poukážky, ktoré mu je Dodávateľ povinný bezodplatne vymeniť za rovnaký počet platných stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote a to v lehote do 15 dní odo dňa prevzatia vrátených stravných poukážok. |
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže Objednávateľ zadať elektronicky e-mailom, alebo telefonicky. Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky. |
Faktúra vystavená Dodávateľom musí obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Celková cena za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná cena v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každom dodacom liste uviesť aj rozpis sadzieb DPH uplatňovaných k dodanému plneniu, jednotkové ceny dodaného čiastkového plnenia s DPH a bez DPH. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravných poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru. |
Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru na prepracovanie alebo doplnenie do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia. V takomto prípade sa preruší doba splatnosti a nová lehota splatnosti pre Objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty vrátených poškodených stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú zmluvu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam zariadení v mieste plnenia Bratislava - Staré mesto, v ktorých je možné dodané stravné poukážky využiť pre účely zabezpečenia stravy pre zamestnancov Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť Objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo, e-mail), ktorá bude Dodávateľom poverená komunikáciou s Objednávateľom. |
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností Dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím čiastkového plnenia, na ktoré bol Dodávateľ Objednávateľom riadne vyzvaný. Objednávateľ je oprávnený v takomto prípade udeliť Dodávateľovi zmluvnú pokutu v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Palisády 31, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 08:17 — 31.12.2017 08:18
10 000,00 ks
37 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2016 08:22
21.10.2016 10:00
21.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 37 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.10.2016 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: