• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2016 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2016 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2016 08:35

Detail zákazky Z201632557

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2016 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2016 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2016 08:35

Základné údaje

Z201632557

OF-103369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2651279

Objednávateľ

36836567

Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.

Majerská cesta 94, Banská Bystrica, 97496, SVK

Dodávateľ

45725241

JASPI s.r.o.

M. R. Štefánika 1250, Revúca, 05001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inertný posypový materiál na posyp ciest-kamenná drvina II.

Drvené kamenivo, kamenná drvina

  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inertný posypový materiál na posyp ciest-kamenná drvina II.
Funkcia
1.Predmetom zákazky je dodávka tovaru inertného posypového materiálu-kamennej drviny na posyp ciest v zimnom období s dovozom na miesto určenia a vyložením.
2.Kamenná drvina bude frakcie 4-8 mm.
3.Prílohou zmluvy bude certifikát výrobku, alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami.
5. Dodávka tovaru bude v čiastkových dodávkach na odberné miesta kupujúceho : Rimavská Sobota, Hnúšťa, Zbojská
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kamenná drvina frakcie 4-8 mm + dovoz materiálu z výrobni predávajúceho do oblastí Rimavská Sobota, Hnúšťa, Zbojská ton 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy.
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru: inertného posypového materiálu -kamennej drviny frakcie 4-8 mm na posyp ciest v zimnom období s dopravou a s vyložením do miest dodania - (ďalej len „predmet zmluvy") podľa požiadavky kupujúceho na základe jeho čiastkových objednávok.
Predávajúci na základe predloženej objednávky kupujúcemu dodá tovar a dopraví ho vlastnými vozidlami a pracovníkmi na vlastné náklady do miest dodania.
Kupujúci sa zaväzuje objednaný predmet zmluvy odobrať a včas zaň zaplatiť kúpnu cenu.
Predávajúci prehlasuje, že predmet tejto zmluvy dodáva kupujúcemu za najlepších resp. rovnakých podmienok, aké dodáva na relevantnom trhu.
Faktúru vystaví predávajúci až po dodaní predmetu tejto zmluvy špecifikovaného v objednávke kupujúceho.
Právo predávajúceho na vystavenie faktúry vzniká dňom prevzatia tovaru kupujúcim a potvrdením o prevzatí na dodacom liste kupujúcim alebo ním poverenou osobou. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s uvedením miesta dodania.
Cenu za dodaný tovar uhradí kupujúci na základe faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Ak faktúra a jej prílohy nebudú obsahovať všetky dohodnuté náležitosti, kupujúci môže takúto faktúru vrátiť predávajúcemu s uvedením všetkých nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. V takomto prípade začne plynúť nová lehota splatnosti dňom riadneho doručenia opravenej faktúry.
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná výhradne prevodným príkazom. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom pripísania úhrady na účet predávajúceho.
V prípade nesplnenia dodávok v zmluvne dohodnutej lehote zaplatí predávajúci zmluvnú pokutu z omeškania vo výške 0,1 % z hodnoty zmluvne dohodnutého objemu dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry zo strany kupujúceho, zaplatí kupujúci predávajúcemu pokutu vo výške 0,03 % z fakturovanej ceny za každý aj začatý deň omeškania. Kupujúci neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie predmetu tejto zmluvy.
Čiastkové dodávky predmetu zmluvy sú prípustné a realizujú sa na základe čiastkových objednávok kupujúceho.
Tovar s dopravou a vyložením bude, dodaný na strediská kupujúceho v minimálnom množstve 80 % z objemu dodávok na zimné obdobie 2016/2017 do 10.12.2016. Zostávajúcich 20 % z predpokladaného množstva musí byť dodané do 31.01.2017.
Kupujúci môže odmietnuť prevzatie tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne parametre.
Kupujúci si vyhradzuje právo neobjednať celkové množstvo tovaru.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na kupujúceho dňom dodania a prevzatia tovaru kupujúcim a zaplatením kúpnej ceny.
Dodaný tovar, Inertný posypový matéria kamenná drvina, bude spĺňať podmienky platných STN EN noriem v plnom rozsahu. Dodaný tovar bude použitý na posyp ciest v zimnom období.
Predávajúci počas celej doby platnosti tejto zmluvy je povinný garantovať pôvod a kvalitu tovaru. Ďalej sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania zmluvy kamennú drvinu podľa vzorky predloženej do verejnej súťaže a v súlade s predloženým certifikátom alebo vyhlásením o zhode výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zásad zákona č.264/1999 Z.z. v platnom znení.
Kupujúci je povinný skontrolovať si preberaný tovar ihneď. Zjavné vady predmetu zmluvy je kupujúci povinný u predávajúceho reklamovať okamžite, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Zmluvu možno zrušiťa) písomnou dohodou zmluvných strán,b) písomnou výpoveďou,c) odstúpením od zmluvy
Písomnú výpoveď s dvojmesačnou výpovednou lehotou, a to aj bez uvedenia dôvodu je oprávnený dať kupujúci. Dvojmesačná výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhému predávajúcemu.
Táto zmluva môže byť zo strany kupujúceho vypovedaná aj z dôvodu neschopnosti predávajúceho dodať alebo z dôvodu nedodania plnenia za cenu určenú v tejto zmluve s trojmesačnou výpovednou lehotou. Trojmesačná výpovedná lehota začína tiež plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhému predávajúcemu.
Odstúpiť od zmluvy môže ktorákoľvek zmluvná strana z dôvodu podstatného porušenia zmluvy alebo z dôvodu nemožnosti plnenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje omeškanie predávajúceho s dodaním tovaru. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
Podstatným porušením zmluvy je tiež opakované porušenie povinnosti uvedenej v bode 18 tejto zmluvy, ak sa ho predávajúci dopustí napriekpredchádzajúcej písomnej výzve kupujúceho a nevykoná nápravu v dodatočnej primeranej lehote, ktorú mu kupujúci poskytol.
Zmeny a doplnky zmluvy je možné robiť len písomne vo forme dodatkov k zmluve, ktoré sa po podpísaní obidvomi zmluvnými stranami stávajú jej neoddeliteľnou súčasťou.
Každá zo zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá zmluvná strana bude oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane.
Obidve zmluvné strany tejto zmluvy vyhlasujú, že si túto zmluvu prečítali, jej zneniu porozumeli, že nebola uzatvorená v tiesni, ani za zvlášť nevýhodných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

26.10.2016 12:52 — 31.01.2017 12:52

5 000,00 ton

42 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2016 12:54

18.10.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2016 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 799
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2016 08:42 - Vstupná ponuka 42 500,00 € Cena bez DPH
18.10.2016 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 42 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS