• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2016 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2016 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2016 09:15

Detail zákazky Z201632506

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.10.2016 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2016 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2016 09:15

Základné údaje

Z201632506

OF-104382

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2651228

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14156831

Pavol Styk - SERVIS

Ružová 9, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

výmena plynového horáka

výmena plynového horáka

  • 50531100-7 - Opravy a údržba kotlov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Stavebná práca, Tovar

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. výmena plynového horáka
Funkcia
Predmetom zákazky je výmena plynového horáka na kotli PGV 25, umiestneného v plynovej kotolni. Kotol zabezpečuje ohrev TÚV.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Demontáž plynového horáka PHD 30PZ, odpojenie plyn, elektro, zloženie z kotla) súbor 1
2. Plynový horák Weishaupt WG40 - repasovaný, dodávka materiálu súbor 1
3. Dodanie a montáž príruby kotol/horák s izoláciou súbor 1
4. Osadenie, montáž horáka WG40 na kotol súbor 1
5.Skompletovanie plynovej rady horáka /uzáver plynu, plynový dvojventil, manostat plynu regulátor tlaku/ súbor 1
6. Montáž plynovej rady a jej príslušenstva súbor 1
7. Pripojenie elektro - prívod, napájanie termostaty ovládania horáka súbor 1
8. Elektro inštalačný a spojovací materiál súbor 1
9. Spustenie horáka, nastavenie teplôt a výkonov súbor 1
10. Nastavenie emisných hodnôt horáka s vydaním protokolu súbor 1
11. Vystavenie revízie elektro dopojenie horáka súbor 1
12. Vystavenie revízie plyn, plynového horáka súbor 1
13. Vypracovanie dokumentácie zariadenia súbor 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo.
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy.
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela.
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom).
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Miesto vykonania diela: Zvolen.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na činnosť podľa §15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na opravu, servis na VTZ plynové, v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR, v rozsahu Bh) prílohy č.1 časť IV. a odborné stanovisko, na základe ktorého bolo oprávnenie vydané na firmu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa ods. § 15, ods. 1 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP. Musí vlastniť platné osvedč. o odb. spôsobilosti na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z., v zmysle Vyhl. č. 508/2009 Z. z. MPSVaR v rozsahu skupiny Bh) prílohy č.1 časť IV. + potvrdenie o aktualizačnej odb. príprave. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na opravu a montáž VTZ elektrických podľa zákona č. 124/2006 Z. z., § 22 -osvedčenie samostatného elektrotechnika, podľa Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie a osvedčenia predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa odseku § 15, ods. 1 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP, ak je odborne spôsobilá na jej vykonávanie musí vlastniť osvedčenie na prácu na VTZ elektrických § 22 podľa vyhlášky 508/2009 Zb. MPSVaR. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J.Jiskru 249, b.č. 1, Zvolen, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

31.10.2016 07:00 — 02.12.2016 14:00

1,00 celok

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.10.2016 10:57

19.10.2016 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 537
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2016 09:22 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH
18.10.2016 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS