30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
14156831
Pavol Styk - SERVIS
Ružová 9, Banská Bystrica, 97401, SVK
výmena plynového horáka
výmena plynového horáka
Služba, Stavebná práca, Tovar
1. Opravy a údržba
|
1. výmena plynového horáka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je výmena plynového horáka na kotli PGV 25, umiestneného v plynovej kotolni. Kotol zabezpečuje ohrev TÚV. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Demontáž plynového horáka PHD 30PZ, odpojenie plyn, elektro, zloženie z kotla) | súbor | 1 | ||
| 2. Plynový horák Weishaupt WG40 - repasovaný, dodávka materiálu | súbor | 1 | ||
| 3. Dodanie a montáž príruby kotol/horák s izoláciou | súbor | 1 | ||
| 4. Osadenie, montáž horáka WG40 na kotol | súbor | 1 | ||
| 5.Skompletovanie plynovej rady horáka /uzáver plynu, plynový dvojventil, manostat plynu regulátor tlaku/ | súbor | 1 | ||
| 6. Montáž plynovej rady a jej príslušenstva | súbor | 1 | ||
| 7. Pripojenie elektro - prívod, napájanie termostaty ovládania horáka | súbor | 1 | ||
| 8. Elektro inštalačný a spojovací materiál | súbor | 1 | ||
| 9. Spustenie horáka, nastavenie teplôt a výkonov | súbor | 1 | ||
| 10. Nastavenie emisných hodnôt horáka s vydaním protokolu | súbor | 1 | ||
| 11. Vystavenie revízie elektro dopojenie horáka | súbor | 1 | ||
| 12. Vystavenie revízie plyn, plynového horáka | súbor | 1 | ||
| 13. Vypracovanie dokumentácie zariadenia | súbor | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
| Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
| Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
| Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
| Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
| Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
| Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
| Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
| Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
| Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
| Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
| Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
| Miesto vykonania diela: Zvolen. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na činnosť podľa §15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na opravu, servis na VTZ plynové, v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR, v rozsahu Bh) prílohy č.1 časť IV. a odborné stanovisko, na základe ktorého bolo oprávnenie vydané na firmu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa ods. § 15, ods. 1 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP. Musí vlastniť platné osvedč. o odb. spôsobilosti na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z., v zmysle Vyhl. č. 508/2009 Z. z. MPSVaR v rozsahu skupiny Bh) prílohy č.1 časť IV. + potvrdenie o aktualizačnej odb. príprave. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na opravu a montáž VTZ elektrických podľa zákona č. 124/2006 Z. z., § 22 -osvedčenie samostatného elektrotechnika, podľa Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie a osvedčenia predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa odseku § 15, ods. 1 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP, ak je odborne spôsobilá na jej vykonávanie musí vlastniť osvedčenie na prácu na VTZ elektrických § 22 podľa vyhlášky 508/2009 Zb. MPSVaR. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
J.Jiskru 249, b.č. 1, Zvolen, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
31.10.2016 07:00 — 02.12.2016 14:00
1,00 celok
5 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.10.2016 10:57
19.10.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.10.2016 09:22 - Vstupná ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 18.10.2016 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: