Z201632333
OF-104435
zrušená
34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
Dochádzkový sytém
terminál, bezkontaktná karta
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dochádzkový sytém
|
|
---|---|
Funkcia |
dochádzka , kontrola |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dochádzkový systém s možnosťou montáže na stenu. | ks | 2 | ||
Bezkontaktná karta EM 125 kHz | ks | 90 | ||
Dochádzkový server | počet | 1 | ||
Riadiace jednotky PRÍSTUP: Bezkontaktný snímač | počet | 1 | ||
Riadiaca jednotka 1 dvere | počet | 1 | ||
Bezúdržbový akumulátor 7Ah | počet | 1 | ||
Dverová lišta EMZ so signalizáciou | počet | 1 | ||
Záložný zdroj 3A | počet | 1 | ||
Dochádzkový modul - spracovanie dochádzkových údajov pre 90 zamestnancov. Možnosť upravovať dochádzku zamestnancov iba vybranými a poverenými ľuďmi. | počet | 1 | ||
Sieťová verzia pre 4-10 klientských staníc | počet | 1 | ||
Virtuálny terminál na 1 PC s možnosťou zaznamenať fotografiu prihlasovateľa | počet | 5 | ||
Prístupový modul do 100 zamestnancov | počet | 1 | ||
Inštalácia dochádzkového terminálu vrátane kabeláže do 10m | počet | 2 | ||
Montáž a inštalácia snímača (kabeláž FTP do 10m) | počet | 1 | ||
Montáž a inštalácia riadiacej jednotky (kabeláž FTP a CYKY do 10m) | počet | 1 | ||
Montáž a inštalácia dverovej lišty ( kabeláž FTP do 20m, CYH do 10m) | počet | 1 | ||
Inštalácia a nastavenie SW SERVER | počet | 1 | ||
Inštalácia a nastavenie HW SERVER | počet | 1 | ||
Inštalácia a nastavenie SW KLIENTSKÉ STANICE+VIRTUÁLNA DOCHÁDZKA | počet | 6 | ||
Odhad školenia k dochádzkovému systému a implementačných prác na mieste plnenia | hodiny | 5 | ||
Servisná zmluva na 12 mesiacov | počet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dochádzkový systém musí vedieť zaznamenať fotografiu prihlasovateľa | |
Automatický import a prepočet dochádzky na serveri | |
Možnosť prezerania dochádzky zamestnancami cez internetový prehliadač bez možnosti modifikácie dochádzky | |
Export do mzdového programu W - mzdy | |
Požiadavky na dochádzkový softvér: | Microsoft Windows Server Edition 2003, 2008, 2012, XP SP3, Vista, 7, 8 alebo 8.1 (32- aj 64-bitové verzie) |
Serverová časť: | Výkon procesora: min. dual Core 2Ghz Minimálne 4 GB operačnej pamäte (RAM) Minimálne 10 Gb diskového priestoru |
Webový prehliadač: | Firefox 24 ESR, 26 alebo novšie, Chrome 32 alebo novšie Internet Explorer 9,10 alebo 11, pri Internet Explorer 8 obmedzená funkčnosť zobrazenia |
Funkčné prostredie: | NET Framework 4, Nainštalovaný reportviewer 2010 Mysql Server 5.5 a vyššie (beží iba na serverovej časti) |
Klientský počítač (hardware) | Minimálne 1 GB operačnej pamäte (RAM) |
Požiadavka na dochádzkový terminál: | |
dokáže zhotoviť fotografiu zamestnanca, zamestnanec si cez terminál vie zobraziť informácie o salde, fondoch | |
-napájanie: | 12V DC 500mA |
-fotoaparát: | 1,3 Mpx |
-prevádzková teplota: | 0°c - + 45°c |
-prevádzková vlhkosť: | 20% - 80% |
-čas odozvy: | 0.5 - 2 Sec. |
-dosah čítačky: | 5cm |
-komunikácia: | RS-485 (1.2 Km) and TCP/IP |
-vstupy: | 8 |
-výstupy: | 4 |
Požiadavky na bezkontaktný snímač: | |
-napájanie: | DC 6-14V / Max.70mA |
-prevádzková teplota: | mínus 20°C + 45°C |
-prevádzková vlhkosť: | 100% - 90% |
-čas odozvy: | S 300 ms |
-dosah čítačky: | KR601E až 10 cm / KR601M až 5 cm |
-vstupný port: | 2ea (External Control LED, externý bzučiak Control) |
Výstupný formát kariet: | 26bit Wiegand (E) 34bit Wiegand (M) |
LED indikátor | 2 farebné LED indikátory (červená a zelená) |
Dverová lišta EMZ so signalizáciou P300RP: Zabezpečovacia sila: | 300 kg = 1x magnet |
-signalizácia stavu dverí: | NC/COM/NO |
-napájanie: | 12 VDC / 24 VDC |
-spotreba na 1 magnet: | 550 mA na 12 VDC, 275 mA na 24 VDC |
-teplotný rozsah: | mínus 20°C do +70°C |
-vyhotovenie: | saténový anodizovaný hliník |
-zloženie | 1 profilované dverové madlo s plastovým úchytom, 1 lišta - časť inštalovaná na dvere |
Riadiaca jednotka pre obojstrannú kontrolu 1 dvier | C3-100 |
-napájanie: | DC 9,6V-14,4 |
-prevádzková teplota: | 0 ° -55 ° C |
-prevádzková vlhkosť: | 10% -80% |
-prenosová rýchlosť: | 38,400bps (odporúčané), 9600 bps, 19,200bps, 57,600bps(voliteľné) |
-vstupný port: | 2ea (Exit Button # 1, 1 Sensor Door #) |
RAM: | 32M Bits |
Pamäť: | 256M Bits |
Dochádzkový server HP: Processor (1)Intel®Pentium®G2020T (2,5GHz/2-core/3MB/35W) Processor cache Memory: 2 MB(1x2MB) L3 cache memory: 4GB(1x4GB) PC3-12800E DDR3 UDIMM NOTE: Total of 2 DIMM slots. Network Controller HP Ethernet 1Gb 2-port 332i Adapter Storage Controller: HP Dynamic Smart Array B120i Controller Hard Drive: 2ks 1TB 6G SATA 7,2k non-hot plug HDD Internal Storage: 4 LFF NHP SATA HDD cage, - | |
Dochádzkový server pokračovanie :- includes 3 LFF hard drive carriers optical Drive Bay: HP 9,5mm SATA DVD-RW JackBlack Optical Drive PCI Slots: 1 standard (1-Low Profie) PCIe 2.0 Power Suplly: 200W Non-Hot Plug, Non-Redundant Power Suplly Fans one Non-redundant Power Suplly Fans: One Non-redundant system fan ships standard Management Engine Optional: iLO Essentials, iLO Advanced | |
Kompletné inštalácie a konfigurácie softvéru príslušných licencií na dodaný softvér. Kompletná montáž a inštalácia hardvéru vrátane káblovania. Servisná zmluva na 12 mesiacov (softvér).Poskytnutie užívateľských príručiek a návodov. | |
Požiadavky na softvér: Inštalované programové vybavenie na serveri objednávateľa, nie je možné cloudové riešenie.Webové rozhranie pre zamestnanca prostredníctvom ktorého si bude môcť prezerať svoju dochádzku a mať prístup aj k firemným dokumentom, Mysql databáza (nie iná), Dotnet Framework 3.5 a vyššie,Podpora single sign on, nastavenie zaokruhlovania prerušení na začiatku pracovnej doby aj prerušení v priebehu pracovnej doby, rôzne parametre výpočtu SL, generátor vlastných zostáv reportov. | generátor vlastných zostáv reportov, systémové požiadavky na dochádzkový softvér (viď. tabuľka v ponuke „systém |
PRÍSTUPOVÝ SYSTÉM: monitorovacie centrum, možnosť nastavenia „otvorenej zóny“ vo vybraných časoch, riadiace jednotky s ovládaním 4 dverí súčasne. | |
Softvér na zaznamenávanie dochádzky, výpočet odpracovaných a neodpracovaných hodín / dní / doby za týždeň a mesiac, s možnosťou nahrávania prekážok na strane zamestnanca aj zamestnávateľa oprávnenou osobou (dovoleniek, PN a OČR, ...) do programu evidencie dochádzky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídla kupujúceho |
Vrátane kompletnej inštalácie SW a HW na mieste plnenia. |
Dodanie celého predmetu zákazky do 2 týždňov od uzavretia zmluvy, možnosť aj skôr. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá do dvoch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky technický popis s prospektom, s uvedením obchodného názvu, typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Prospekty musia obsahovať minimálne: |
-označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej len "prospekt"), hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti, (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením, že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle odberateľovi preberací protokol a odberateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Odberateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní na mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, odberateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom odberateľom. |
V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že dodávateľ neplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Dodávateľ je povinný dodať po uzatvorení zmluvy do 3 dní minimálne 5 zákaziek zrealizovaných montáži v SR na dochádzkový systém (terminál s integrovanou kamerou) nad 90 užívateľov + virtuálnu dochádzku a prístupový systém v podobnom prevedení ako je predmet zákazky. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.10.2016 13:46 — 08.11.2016 13:46
1,00 celok
4 995,44
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2016 13:46
18.10.2016 13:46
18.10.2016 14:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: