30807506
Štátny pedagogický ústav
Pluhová 8, Bratislava, 83000, SVK
46059105
GENESIS POZEMNÉ STAVBY, s.r.o.
Pešia cesta 250/76, Šamorín-Mliečno, 93101, SVK
Rekonštrukcia strechy – oprava a výmena strešnej krytiny a obnova vstupného schodiska
rekonštrukcia strechy, schody do budovy
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia strechy – oprava a výmena strešnej krytiny a obnova vstupného schodiska
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Obnova funkčnosti strechy z dôvodu jej poškodenia - výmena strešnej krytiny 4 poschodie ( podkrovie) |
2. Oprava schodovMateriál je dodávaný zhotoviteľom. Odvoz a likvidáciu odpadu, montáž a demontáž lešenia zabezpečí zhotoviteľ. (spolu ako „dielo“) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Montáž lešenia s podlahami, výška nad 10m do 30m | m | 350m2 | ||
Demontáž lešenia | m | 350m2 | ||
Hydraulická zdvíhacia plošina vrátane obsluhy (zdvih do 27 m) | hod. | 40 | ||
Zvisla doprava sutiny a vybúraných hmôt za prvé podlažie nad alebo pod Základným podlažím | t | 14,987 tony | ||
Zvisla doprava sutiny a vybúraných hmôt za každé ďalšie podlažie | t | 44,961 tony | ||
Plastový sklz na stavebnú suť výšky do 10 m | m | 30 m | ||
Demontáž sklzu na stavebnú suť výšky do 20 m | m | 30 m | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | t | 14,987 tony | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší km | t | 479,584 tony | ||
Presun hmôt pri opravách a údržbe pre veže chladiace s komínmi výšky do 25 m | t | 16,840 tony | ||
Demontáž latovania striech so sklonom do 60 st. pri osovej vzdialenosti lát do 0,22 m, 0,00700 t | m | 250m2 | ||
Podhľad SDK Rigips RB 12,5 mm montovaný priamo,jednoúrovňová oceľová podkonštrukcia CD | m | 35m2 | ||
Demontáž sadrokartónového podhľadu s jednovrstvovounosnou konštrukciou z oceľových profilov, jednoduché opláštenie , 0,02106 t | m | 35m2 | ||
Montáž latovania jednoduchých striech pre sklon do 60 st. zosušeného dreva | m | 750m2 | ||
Hranolček smrek, sušené rezivo – nehobľované, prierez 25-100 cm 2sušené 14+-2% bez defektov, hniloby, hrčí | m | 1,5m3 | ||
Montáž kontralát pre sklon striech od 22st do 35st zo sušeného dreva | m | 500m | ||
Hranolček smrek, sušené rezivo – nehobľované, prierez 25-100 cm 2sušené 14+-2% bez defektov, hniloby, hrčí | m | 4,290m3 | ||
Presun hmôt pre drevostavby v objektoch výšky | t | 3,298 tony | ||
Ostatné prvky strešné z pozinkovaného Pz plechu záveterná lištaso sklonom nad 30 st. do 45 st, rš 350 mm (komíny) | m | 25m | ||
Oplechovanie z pozinkovaného Pz plechu múrov a nadmuroviekrš 400 mm | m | 35m | ||
Presun hmôt pre konštrukcie klampiarske v objektoch výšky nad 12 do 24 m | m | 0,114m | ||
Demontáž betónovej krytiny uloženej na sucho do sutiny, sklon strechy do 45st, -0,05t | m | 250m2 | ||
Demontáž betónovej krytiny uloženej na sucho, na ďalšie použitieSklon strechy do 45st., -0,025t | m | 80m2 | ||
Betónová krytina Danubia, jednoduchých striech,sklon od 22st do 35st. | m | 250m2 | ||
Montáž betónovej krytiny Danubia, jednoduchých striech,sklon od 22st do 35st. | m | 80m2 | ||
Hrebeň s použitím vetracieho pásu ,sklon od 22 st do 35st | m | 65m2 | ||
Úžľabie , hliníkový pás, š. 500 mm | m | 8m | ||
Prestupová škridla | ks | 5 ks | ||
Olemovanie komína tesniacim pásom | m | 25m | ||
Prirezanie a uchytenie škridiel , sklon od 22st do 35st | m | 130m | ||
Strešná fólia nad 35st. na krokvy | m | 250m2 | ||
Presun hmôt pre tvrdé krytiny v objektoch výšky nad 12 do 24 mm | m | 30 m | ||
Pôvodné strešné okná a lemovania – kontrola funkčnosti a otvárania(prípadná oprava) | ks | 47 ks | ||
Nátery tesárskych konštrukcií povrchová impregnácia | m | 250 m2 | ||
Maľby z maliarskych zmesí , ručne nanášanétónované s bielym stropom dvojnásobné na jemnozrnný podklad výšky do 3,80 m | m | 150m2 | ||
Demontáž a spätná montáž pôvodného bleskozvodu | ks | 1ks | ||
Schodisko vybúranie pôvodnej dlažby 27m2, vybúranie pôvodného zábradlia,očistenie a vyspravenie podkladu 27 m2, povysávanie podkladu | m | 27m2 | ||
nakladanie + odvoz sute | t | 1t | ||
hĺbková penetrácia podkladu | m | 27m2 | ||
presieťkovanie podkladu pancierovou sklotextilnou mriežkou | m | 27m2 | ||
penetrácia schodiska epoxidovým penetračnym náterom | m | 27m2 | ||
výroba schodiskovych podstupnic | ks | 14ks | ||
montáž podstupnic a osadenie líšt | ks | 14ks | ||
dodanie a montáž nerezového zábradlia 1 ks | ks | 1ks | ||
zhotovenie stupňov kamenný koberec ( riečny kameň o hrúbke 4-8 mm 27m2) | m | 27m2 | ||
mriežka na odvetranie 200/200 | ks | 1ks | ||
vyspravenie otvoru | mm | 200/200mm | ||
výroba sokla | m | 7m | ||
montáž sokla | m | 7m | ||
rozmery schodiska 780 cm dĺžka, šírka 350 cm | m | 3,50 | 7,80 | |
počet schodov 7 | ks | 7ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a v jeho prílohách. |
1.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3. Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. Zhotoviteľ je povinný v prípade subdodávateľov postupovať podľa bodu 6.1.8 OPET. |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.2 Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3 Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa. |
2.4 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.5 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do desiatich (10) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.6 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. |
2.8 Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
2.9 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. |
2.10 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.10 na odsúhlasenie. |
3.1 Zhotoviteľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred. |
3.2 Nedoručenie výzvy podľa bodu 3.1 resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Zhotoviteľa. |
3.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD). |
3.4 Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
3.5 Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a stavebných výrobkov, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie. |
4.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do štyridsaťpäť (45) kalendárnych dní odo dňa odovzdania staveniska ( zákazka sa bude pravdepodobne realizovať v mesiacoch v období október 2016 – 31.11, 2016 ). |
5.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za:- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady,- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály,- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba)- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela (ak vyplynie takáto potreba)- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu a materiálu v súlade so všeobecne platnými predpismi ( zhotoviteľ je povinný splnenie tejto povinnosti zdokladovať )- akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovovaní Diela. |
5.2 Zhotoviteľ je povinný Objednávateľovi predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet vo formáte EXCEL v tlačovej (elektronickej) podobe do 3 dní od uzavretia zmluvy. Položkový rozpočet bude prílohou tejto zmluvy. |
5.3 V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Zhotoviteľ a nevzniká mu nárok:a) na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy,b) na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela, pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak. |
5.4 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomnom dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust. zákona o verejnom obstarávaní a OPET-u. |
5.5 Pri oceňovaní prác podľa 5.4 sa budú Zmluvné strany riadiť rozpočtom pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť rozpočet (pre neprítomnosť položky) Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu. |
5.6 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa rozpočtu pre zhotovenie Diela nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
5.7 Zhotoviteľ je povinný dodržiavať pri uskutočňovaní prác a dodávok podľa tejto zmluvy predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. Je zodpovedný za úrazy a škody ktoré vzniknú jeho porušením alebo zanedbaním bezpečnostných predpisov vyplývajúcich zo Zákonníka práce a ostatných právnych predpisov. |
5.8 Všetky subjekty ktoré s vedomím Zhotoviteľa vykonávajú práce a dodávky na stavbe sú povinné rešpektovať pokyny kontrolných orgánov Objednávateľa ako aj riadiacich osôb. V prípade zistenia porušenia predpisov týkajúcich sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je Zhotoviteľ povinný vykonať nápravu podľa pokynov Objednávateľa, resp. jeho zástupcov. |
5.9 Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za požiarnu ochranu Diela a bezpečnosť pri práci a bezpečnosť technických zariadení pri realizácii stavebných prác v súlade s ustanoveniami vyhlášky MPSVaR č. 147/2013 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností. |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi a to až po odovzdaní a prevzatí celého Diela. Konečná faktúra bude vystavená až po odovzdaní a prevzatí riadne a včas vykonaného diela bez vád a nedorobkov diela medzi zhotoviteľom a objednávateľom. |
6.2 Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť a objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi faktúru vystavenú podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve len za skutočne vykonané práce na diele. Objednávateľ nebude zhotoviteľovi poskytovať preddavky a zálohy na objednané dielo. |
6.3 Cena za zhotovenie diela bude uhradená formou fakturácie na základe odsúhlasených skutočne vykonaných prác na diele. Faktúra musí byť vyhotovená v troch /3/ rovnopisoch. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov. Prílohou faktúry je súpis vykonaných prác na diele odsúhlasených poverenou osobou objednávateľa, rekapitulácia, zisťovací protokol o vykonaných stavebných prácach. Všetky prílohy faktúry musia byť potvrdené podpisom a pečiatkou zo strany zhotoviteľa. |
6.4 Ak sa Objednávateľ v lehote piatich (5) dní k súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
6.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že zmeny inkasných dát pre potreby platenia faktúr si budú oznamovať do 7 dní po tom, čo ku zmene došlo, a to písomne. Za týmto účelom sú zmluvné strany povinné uzavrieť dodatok k zmluve. |
6.6 Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet diela je zhotovený v súlade s podmienkami zmluvy, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti, dohodnuté v zmluve. |
6.7 Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré dielo má v čase jeho odovzdania a prevzatia. Za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní celého diela zodpovedá zhotoviteľ iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností. |
6.8 Zhotoviteľ zodpovedá aj za kvalitu prác svojich subdodávateľov a za materiály, prvky, stroje, zariadenia a konštrukcie, ktoré subdodávatelia dodávajú. |
6.9 Záručná doba diela je 60 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela. Plynutie záručnej doby na dotknutú časť diela sa preruší dňom uplatnenia práva objednávateľa na odstránenie vád (dňom doručenia reklamácie). |
6.10 Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch diela stanovených v tejto zmluve, v súťažných podmienkach a súťažných podkladoch, v technických normách a v právnych predpisoch. |
6.11 Skryté vady sú tie, ktoré objednávateľ nemohol zistiť pri odovzdaní a prevzatí diela, alebo jeho časti a ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Tieto vady je objednávateľ povinný reklamovať u zhotoviteľa bezodkladne po ich zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu zhotoviteľa. |
6.12 Zhotoviteľ je povinný reagovať na reklamáciu do 3 pracovných dní po jej obdržaní a písomne dohodnúť s objednávateľom spôsob a primeranú lehotu odstránenia reklamovanej vady. Po odstránení vád a nedorobkov, zistených pri odovzdaní a prevzatí diela a po odstránení reklamovaných skrytých vád pripraví zhotoviteľ záznam, ktorý potvrdia zodpovední zástupcovia zhotoviteľa a objednávateľa |
6.13 Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť reklamovanú vadu v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa obdržania reklamácie. |
6.14 Ak je predmetom reklamácie havarijný stav, zhotoviteľ je povinný zabezpečiť do 2 dní odstránenie reklamovanej skrytej vady. |
6.15 Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neopraviteľná, zaväzuje sa zhotoviteľ, v rámci odstránenia vady, dodať a zabudovať náhradný predmet plnenia. |
6.16 Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu odstrániť aj také vady, zodpovednosť za vznik ktorých popiera, odstránenie ktorých však neznesie odklad. Úhrada nákladov, spojených s odstránením takýchto vád, bude dohodnutá zmluvnými stranami. |
6.17 V prípade, že zhotoviteľ neodstráni reklamované vady v dohodnutej lehote, napriek tomu, že ich uznal a objednávateľ vytvoril podmienky na ich odstránenie, má objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád treťou osobou. Úhradu nárokov tretej osobe pri odstraňovaní vád týmto spôsobom znáša zhotoviteľ. |
7.1 Porušenie povinností zhotoviteľom uvedených v bodoch 2.6., 2.7., 5.2 osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy. V prípade ak Zhotoviteľ zmluvu poruší podstatným spôsobom, Objednávateľovi vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty v sume 5.000,- Eur za každé takéto porušenie. Objednávateľ je taktiež oprávnený od tejto zmluvu odstúpiť, čím Objednávateľovi nárok na úhradu zmluvnej pokuty nezaniká. |
7.2 Objednávateľovi vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty aj v nasledovných prípadoch:a) Zhotoviteľ sa omešká s vykonávaním a odovzdaním diela, tak ako je zmluvnými stranami dohodnuté, Objednávateľ je voči Zhotoviteľovi oprávnený uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý, aj začatý deň omeškania s odstránením vád; |
b) ak sa Zhotoviteľ omešká s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, Objednávateľ je voči Zhotoviteľovi oprávnený uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý, aj začatý deň omeškania s odstránením vád |
7.3 Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov. |
8.1 Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2 Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave. |
8.3 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade , že výsledná ponuka bude presahovať výšku finančných prostriedkov , vyhradených pre tento účel. |
8.5 Ostatné právne vzťahy, výslovne touto Zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
8.6 Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom Diele. |
Pluhová 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.10.2016 14:12 — 30.11.2016 14:13
1,00 ks
32 749,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2016 14:17
20.10.2016 14:14
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2016 19:50 - Vstupná ponuka | 32 739,60 | € | Cena s DPH |
20.10.2016 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 718,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: