686832
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Opravy a údržba objektov a havarijné služby
Havarijné služby
Služba
1. Opravy a údržba
1. Opravy a údržba objektov a havarijné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy a údržba objektov a havarijné služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prečistenie potrubia rotačne - špirálou | bm | 0 | 200 | |
Prečistenie potrubia vysokotlakým vozidlom | motohod. | 0 | 50 | |
Lokalizácia porúch na vodoinštaláciách | hod. | 0 | 200 | |
Monitoring potrubia (za každú začatú hod.) | hod. | 0 | 100 | |
Vodoinštalatérske práce | hod. | 0 | 300 | |
Elektroinštalatérske práce | hod. | 0 | 100 | |
Zváračské práce | hod. | 0 | 50 | |
Kúrenárske práce | hod. | 0 | 500 | |
Práce havarijnej služby s nástupom do 120 min. | hod. | 0 | 300 | |
Iná drobná oprava a údržba zámočnícka | hod. | 0 | 200 | |
Nalepenie bitúmenovej lepenky do 5m2 | m2 | 0 | 300 | |
Nalepenie bitúmenovej lepenky do 20m2 | m2 | 0 | 500 | |
Oprava omietok do 5m2 | m2 | 0 | 200 | |
Oprava omietok do 10 m2 | m2 | 0 | 200 | |
Zamurovanie drobných otvorov do 0,1m2 | 0,1m2 | 0 | 50 | |
Zamurovanie otvorov do 1m2 | m2 | 0 | 50 | |
Osekanie, príprava povrchu, nalepenie obkladu do 1 m2 | m2 | 0 | 100 | |
Osekanie, príprava povrchu, nalepenie obkladu do 20 m2 | m2 | 0 | 500 | |
Murovanie ľahkých priečok vrátanie pieskových omietok prepočet na m3 muriva | m3 | 0 | 50 | |
Vysekanie a zamurovanie zárubní | m2 | 0 | 30 | |
Montáž sadrokartónu – steny | m2 | 0 | 50 | |
Montáž sadrokartónu - strop | m2 | 0 | 200 |
Názov |
Uvedené maximálne množstvá nie sú záväzné a slúžia len pre účely vyhodnotenia EKS. Skutočný odber jednotlivých prác bude objednávaný na základe skutočných potrieb objednávateľa, nakoľko nie je možné určiť, aké havarijné stavy nastanú počas obdobia trvania zmluvy. |
Predmet zákazky zahŕňa zabezpečenie nevyhnutných opráv a údržby podľa vzniknutých potrieb objednávateľa a výkon zásahov na odstraňovaní vzniknutých havárií: 1. Opravy a údržba zahŕňa prevažne nasledovné činnosti: |
1.1 Vodoinštalatérske práce: - Montáž, oprava a údržba vodoinštalácií – napr. oprava vodovodného potrubia, výmena ventilov a iné. - Montáž, oprava a údržba kanalizácie – napr. monitoring potrubia, a iné. - Čistenie kanalizácie – napr. prečistenie potrubia rotačne- špirálou, tlakom a iné. - Montáž, oprava a údržba zriaďovacích predmetov (batérie, umývadlá, WC a iné). |
1.1.1 Čistenie kanalizácie vysokotlakovým vozidlom (vrátane dopravy a likvidácie odpadu) |
1.2. Kúrenárske práce: - Montáž, oprava a údržba kúrenárskych prvkov - napr. výmena ventilov radiátorov, vypustenie a napustenie vykurovacieho systému, odvzdušňovanie systému a iné. |
1.3. Iné opravy a údržba – napr. oprava vzduchotechniky, oprava samozatváracieho mechanizmu dverí, výmena tesnenia, izolácia, zapojenie spotrebičov (napr. umývačky riadu...), elektroinštalačné práce, zváračské práce, napaľovanie bitúmenovej lepenky a iné. |
1.4. Murovanie a murárske práce – napr. oprava: spadnutej omietky, spadnutých obkladačiek, poškodenej dlažby, poškodeného schodiska a iné. Nástup pri plánovaných opravách a údržbe je do 3 dní od nahlásenia. |
1.5. Havarijné služby – nonstop, okamžité zásahy pri vzniku havárií na zamedzenie vzniku škôd na majetku v oblasti vodoinštalácií, kanalizácie a kúrenárskych zariadení. Nástup na havarijný zásah je do 3 hodín od telefonického nahlásenia. |
2. Dodávka náhradných dielov a materiálov súvisiacich so službami uvedenými v bodoch 1.1-1.5. Nástup na havarijný zásah je do 3 hodín od nahlásenia, pri plánovaných opravách a údržbe je nástup do 3 dní od nahlásenia. |
Pri všetkých uvedených činnostiach dodávateľ vykoná všetky potrebné úkony spojené s úplným odstráneným závady - opravy, údržby alebo havárie. |
V cenách musia byť započítané všetky náklady spojené s poskytnutím služieb, napr. doprava, likvidácia odpadu a iné. |
Dodávateľ zabezpečí všetok materiál potrebný na odstránenie konkrétnej opravy, údržby či odstránenie havarijnej situácie. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť služby v termíne do 3 dní od doručenia písomnej objednávky. Dodávateľ je povinný na každú požiadavku objednávateľa na opravu odoslanú mailom vypracovať do 2 dní cenovú ponuku, na základe ktorej objednávateľ vystaví dodávateľovi písomnú objednávku. V prípade havarijných služieb bude nástup dodávateľa na opravu uskutočnený do 3 hodín od nahlásenia havarijného stavu na dohodnutom telefónnom čísle. |
Objednávateľ a dodávateľ si v lehote do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vzájomne oznámia všetky osoby zodpovedné a poverené pre zabezpečenie plnenia zmluvy spolu s ich kontaktmi. |
Na výkon uvedených služieb nebude poskytovaná záloha. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia na adresu objednávateľa. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list potvrdený dodávateľom a objednávateľom o vykonaní služby podľa skutočného výkonu. Dodávateľ je povinný po poskytnutí služby uviesť na dodacom liste presný popis odstránenej závady, deň jej vykonania, čas začiatku opravy a čas ukončenia opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaobstarať na vlastné náklady všetok potrebný materiál a náhradné diely potrebné k poskytnutiu služieb. |
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona o DPH. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti účtovného a daňového dokladu, alebo nebude dodržané ustanovenie tohto formulára, je objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie, resp. opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 01.11.2020 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Vyčerpaním finančného limitu sa rozumie aj stav, kedy rozdiel finančného limitu zmluvy a celkovej ceny už zrealizovaných objednávok podľa tejto zmluvy neumožňuje objednávateľovi vystaviť objednávku v zmysle zmluvy. |
Dodávateľ vykoná všetky činnosti vlastnými kapacitami s odbornou starostlivosťou, hospodárne, postupovať v súlade s pokynmi objednávateľa a v súlade s platnými zákonmi a predpismi BOZP, PO a životného prostredia. |
V prípade, že objednávateľovi vznikne škoda v súvislosti s nesplnením si povinností dodávateľa a v prípade, že objednávateľ toto porušenie dodávateľovi preukáže, dodávateľ zodpovedá za takúto škodu objednávateľovi v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z hodnoty nevykonanej činnosti za každý, aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi, alebo tretím osobám za škody spôsobené vlastnou prevádzkovou činnosťou pri zabezpečovaní predmetu tejto zmluvy. |
Ak vznikne objednávateľovi povinnosť na náhradu škody voči tretej osobe z titulu jeho objektívnej zodpovednosti (§ 420 Občianskeho zákonníka) a táto škoda bola spôsobená v dôsledku postupu dodávateľa, je objednávateľ oprávnený domáhať sa voči dodávateľovi postihu podľa § 440 Občianskeho zákonníka. |
Mierová 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2016 08:00 — 01.11.2020 16:00
1,00 celý predmet zákazky
161 998,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 13:37
27.10.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2016 14:06 - Vstupná ponuka | 161 998,80 | € | Cena s DPH |
27.10.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 108 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: