00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
36346985
KRAIN, s.r.o.
Opatovská 655/41, Trenčín, 91101, SVK
Tlačivá a tlačiarenské výrobky
firemné tlačivá a výrobky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Tlačivá a tlačiarenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie vykazovania a firemnej administrácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | zložka | 25 000 | ||
2. Hlavičkový papier | ks | 10 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. počet | 1 zložka = 1 originál + 1 kópia |
1.2. rozmer | A4/originál + A4/kópia |
1.3. papier | originál aj kópia biely samoprepisovací |
1.4. farebnosť tlače | originál (4+0) CMYK + kópia (1+0) zelená / originál aj kópia rovnaká grafika |
1.5. väzba | lepená hore po kratšej strane, individuálne po 1 zložke |
1.6. balenie | 1 balenie = 500 zložiek |
2.1. rozmer | A4 |
2.2. papier | 80 g/m2, biely, bezdrevný |
2.3. farebnosť tlače | (4+0) CMYK |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa - Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
4. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi k obidvom položkám predmetu zákazky grafické podklady v elektronickej podobe (.pdf) a vzorku po 1 ks v termíne do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje autorské práva u položky č. 2 predmetu zákazky. |
6. V cene musia byť započítané všetky náklady súvisiace s výrobou a dodaním predmetu zákazky. |
7. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
8. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľovi v tomto prípade vznikne voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200,- EUR. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí okrem povinných náležitostí obsahovať aj uvedené: Cena za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzba DPH, Cena za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cena za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cena za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
10. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy uvedených v článku II. Predmet zmluvy v ods. 2.1, 2.2, 2.3 a 2.4, v bodoch 1., 2., 3., 5., 6.. |
11. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "ZVO") je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení zmluvy. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
25.10.2016 08:00 — 04.11.2016 12:00
1,00 balík položiek uvedený v Opisnom formulári
1 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2016 11:09
18.10.2016 12:00
18.10.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2016 10:38 - Vstupná ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2016 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 074,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: