35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36407275
GLOBESY, s.r.o.
Framborská 58, Žilina, 010 01, SVK
Podpora produktívnej prevádzky modulu SAP-HR (personalistika, spracovanie miezd, vzdelávanie a organizačné riadenie)
podpora, modul, SAP,
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Podpora produktívnej prevádzky modulu SAP-HR (personalistika, spracovanie miezd, vzdelávanie a organizačné riadenie)
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytnutie služieb podpory produktívnej prevádzky modulu SAP-HR (personalistika, spracovanie miezd, vzdelávanie a organizačné riadenie) na dva roky (od 01.01.2017 do 31.12.2018) v nasledujúcom rozsahu: |
a) aktualizovanie modulu SAP-HR aplikovaním LCP (legal change patch) |
b) úprava modulu SAP-HR podľa požiadaviek objednávateľa |
c) riešenie incidentov modulu SAP-HR |
d) monitorovanie a proaktívne riešenie incidentov modulu SAP-HR a poskytovanie konzultácií objednávateľovi |
Názov |
Súčasný status modulu SAP-HR - Personalistika: |
1. Evidencia základných personálnych údajov |
2. Číselník osobných čísel zamestnancov podľa abecedy, resp. podľa pracovných miest v organizačnej štruktúre |
3. Pracovnoprávny vzťah, pracovné a mzdové zaradenie |
4. Údaje o rodinných príslušníkoch zamestnanca |
5. Odmeňovanie |
6. Poistné |
7. Údaje o predchádzajúcich zamestnávateľoch zamestnanca |
8. Dovolenka |
9. Zápočet rokov |
10. Údaje o invalidite a zdravotnom postihnutí |
11. Tlač formulárov |
Súčasný status modulu SAP-HR - Spracovanie miezd: |
1. Evidencia stálych zložiek mzdy |
2. Minimálna mzda |
3. Evidencia čerpania a zostatku dovolenky na zotavenie |
4. Výpočet mzdy zamestnanca |
5. Výpočet zákonných zrážok |
6. Zrážka zo mzdy na stravovanie |
7. Doplnkové dôchodkové poistenie |
8. Výplata na účet |
9. Výpočet priemerného zárobku |
10. Výpočet náhrady mzdy pri PN |
11. Spracovanie ročného zúčtovania |
12. Prevod platieb do bankingu a zaúčtovanie do FI |
13. Výstupy – výplatná páska, mzdový list, rekapitulácia, evidenčný list dôchodkového zabezpečenia, potvrdenia, výkazy do poisťovni, elektronické odosielanie výkazov, štatistické výkazy, pomocné zostavy podľa potrieb užívateľa |
Súčasný status modulu SAP-HR - Vzdelávanie: |
1. Vzdelávanie a kvalifikácia zamestnancov |
2. Evidencia absolvovaných vzdelávaní |
3. Evidencia celkových nákladov na vzdelávanie |
Súčasný status modulu SAP-HR - Organizačné riadenie: |
1. Tvorba organizačnej štruktúry |
2. Umiestnenie pracovného miesta v organizačnej štruktúre |
3. Sledovanie zmien pracovných miest |
4. Aktualizácia organizačnej schémy podľa zmien v úrade |
5. Štruktúra pracovných miest podľa zadaných kritérií |
Uchádzač (dodávateľ) bude v čase poskytovania služieb autorizovaným integrátorom SAP, čo preukáže verejnému obstarávateľovi dokladom o autorizovanom integrátorovi SAP do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Dodávateľ (uchádzač) bude zabezpečovať riešenie nahlasovania incidentov a problémov ITIL kompatibilnou pre Service Desk, respektíve Help Desk |
Faktúru môže poskytovateľ vyhotoviť až po skončení kalendárneho roka na základe akceptačného protokolu podpísaného zmluvnými stranami |
Preddavky (zálohy) objednávateľ neposkytne |
Ostatné podmienky poskytnutia služieb: |
Poskytovateľ bude povinný aktualizovať modul SAP-HR aplikovaním LCP do 48 hodín od zverejnenia na stránke http://www.service.sap.com prostredníctvom OSS. - pred aplikovaním LCP je poskytovateľ povinný oznámiť takúto zmenu objednávateľovi. LCP bude na produktívny systém aplikovaný po otestovaní v testovacom systéme prostredníctvom testovacích scenárov, ktoré budú potvrdené v akceptačnom protokole a až na základe potvrdenia akceptačného protokolu bude LCP aplikované v produktívnom systéme |
Úpravy modulu SAP-HR podľa požiadaviek objednávateľa bude poskytovateľ povinný začať vykonávať najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky (organizačné zmeny, nastavenie účtovania, nastavenie reportov, nastavenie výkazov odosielaných na ďalšie spracovanie do externých inštitúcií, založenie mzdových druhov a spôsobu účtovania, resp. ich aktualizácia nastavenia výpočtu, metodická pomoc, spätné prepočty a pod.). Požiadavky na úpravu modulu SAP-HR bude za objednávateľa podávať garant modulu SAP-HR určený objednávateľom. |
Po zaevidovaní incidentu v helpdesku objednávateľa alebo poskytovateľa bude poskytovateľ povinný začať s riešením incidentu (problému) do 6 hodín od jeho zaevidovania. V prípade, že incident nie je možné vyriešiť prostredníctvom poskytovateľa, je povinný poskytovateľ zadať problém na riešenie do SAP OSS. Po vyriešení problému cez SAP OSS je poskytovateľ povinný aplikovať zmenu, resp. vykonať úpravu modulu SAP-HR do 12 hodín. |
Monitorovanie a proaktívne riešenie incidentov modulu SAP-HR bude vykonávané prostredníctvom zavedených technických, systémových a organizačných opatrení, ktoré budú upozorňovať na chybové stavy systému a kontrolou správnej funkčnosti systému. |
Poskytovanie konzultácií bude vykonávané telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom helpdesku každý pracovný deň v čase od 7.30 do 15.30 hod. |
Objednávateľ bude oprávnený odmietnuť poskytnutie služieb, ak by neboli poskytované podľa podmienok dohodnutých v zmluve. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Námestie Maratónu mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 súbor
11 988,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2016 11:00
20.10.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2016 11:49 - Vstupná ponuka | 11 988,00 | € | Cena s DPH |
20.10.2016 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: