• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2016 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2016 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2016 13:15

Detail zákazky Z201632246

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2016 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2016 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2016 13:15

Základné údaje

Z201632246

OF-104039

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2652890

Objednávateľ

35541016

Košický samosprávny kraj

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36407275

GLOBESY, s.r.o.

Framborská 58, Žilina, 010 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora produktívnej prevádzky modulu SAP-HR (personalistika, spracovanie miezd, vzdelávanie a organizačné riadenie)

podpora, modul, SAP,

  • 72253200-5 - Systémové podporné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

7. Počítačové a súvisiace služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora produktívnej prevádzky modulu SAP-HR (personalistika, spracovanie miezd, vzdelávanie a organizačné riadenie)
Funkcia
Poskytnutie služieb podpory produktívnej prevádzky modulu SAP-HR (personalistika, spracovanie miezd, vzdelávanie a organizačné riadenie) na dva roky (od 01.01.2017 do 31.12.2018) v nasledujúcom rozsahu:
a) aktualizovanie modulu SAP-HR aplikovaním LCP (legal change patch)
b) úprava modulu SAP-HR podľa požiadaviek objednávateľa
c) riešenie incidentov modulu SAP-HR
d) monitorovanie a proaktívne riešenie incidentov modulu SAP-HR a poskytovanie konzultácií objednávateľovi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasný status modulu SAP-HR - Personalistika:
1. Evidencia základných personálnych údajov
2. Číselník osobných čísel zamestnancov podľa abecedy, resp. podľa pracovných miest v organizačnej štruktúre
3. Pracovnoprávny vzťah, pracovné a mzdové zaradenie
4. Údaje o rodinných príslušníkoch zamestnanca
5. Odmeňovanie
6. Poistné
7. Údaje o predchádzajúcich zamestnávateľoch zamestnanca
8. Dovolenka
9. Zápočet rokov
10. Údaje o invalidite a zdravotnom postihnutí
11. Tlač formulárov
Súčasný status modulu SAP-HR - Spracovanie miezd:
1. Evidencia stálych zložiek mzdy
2. Minimálna mzda
3. Evidencia čerpania a zostatku dovolenky na zotavenie
4. Výpočet mzdy zamestnanca
5. Výpočet zákonných zrážok
6. Zrážka zo mzdy na stravovanie
7. Doplnkové dôchodkové poistenie
8. Výplata na účet
9. Výpočet priemerného zárobku
10. Výpočet náhrady mzdy pri PN
11. Spracovanie ročného zúčtovania
12. Prevod platieb do bankingu a zaúčtovanie do FI
13. Výstupy – výplatná páska, mzdový list, rekapitulácia, evidenčný list dôchodkového zabezpečenia, potvrdenia, výkazy do poisťovni, elektronické odosielanie výkazov, štatistické výkazy, pomocné zostavy podľa potrieb užívateľa
Súčasný status modulu SAP-HR - Vzdelávanie:
1. Vzdelávanie a kvalifikácia zamestnancov
2. Evidencia absolvovaných vzdelávaní
3. Evidencia celkových nákladov na vzdelávanie
Súčasný status modulu SAP-HR - Organizačné riadenie:
1. Tvorba organizačnej štruktúry
2. Umiestnenie pracovného miesta v organizačnej štruktúre
3. Sledovanie zmien pracovných miest
4. Aktualizácia organizačnej schémy podľa zmien v úrade
5. Štruktúra pracovných miest podľa zadaných kritérií
Uchádzač (dodávateľ) bude v čase poskytovania služieb autorizovaným integrátorom SAP, čo preukáže verejnému obstarávateľovi dokladom o autorizovanom integrátorovi SAP do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Dodávateľ (uchádzač) bude zabezpečovať riešenie nahlasovania incidentov a problémov ITIL kompatibilnou pre Service Desk, respektíve Help Desk
Faktúru môže poskytovateľ vyhotoviť až po skončení kalendárneho roka na základe akceptačného protokolu podpísaného zmluvnými stranami
Preddavky (zálohy) objednávateľ neposkytne
Ostatné podmienky poskytnutia služieb:
Poskytovateľ bude povinný aktualizovať modul SAP-HR aplikovaním LCP do 48 hodín od zverejnenia na stránke http://www.service.sap.com prostredníctvom OSS. - pred aplikovaním LCP je poskytovateľ povinný oznámiť takúto zmenu objednávateľovi. LCP bude na produktívny systém aplikovaný po otestovaní v testovacom systéme prostredníctvom testovacích scenárov, ktoré budú potvrdené v akceptačnom protokole a až na základe potvrdenia akceptačného protokolu bude LCP aplikované v produktívnom systéme
Úpravy modulu SAP-HR podľa požiadaviek objednávateľa bude poskytovateľ povinný začať vykonávať najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky (organizačné zmeny, nastavenie účtovania, nastavenie reportov, nastavenie výkazov odosielaných na ďalšie spracovanie do externých inštitúcií, založenie mzdových druhov a spôsobu účtovania, resp. ich aktualizácia nastavenia výpočtu, metodická pomoc, spätné prepočty a pod.). Požiadavky na úpravu modulu SAP-HR bude za objednávateľa podávať garant modulu SAP-HR určený objednávateľom.
Po zaevidovaní incidentu v helpdesku objednávateľa alebo poskytovateľa bude poskytovateľ povinný začať s riešením incidentu (problému) do 6 hodín od jeho zaevidovania. V prípade, že incident nie je možné vyriešiť prostredníctvom poskytovateľa, je povinný poskytovateľ zadať problém na riešenie do SAP OSS. Po vyriešení problému cez SAP OSS je poskytovateľ povinný aplikovať zmenu, resp. vykonať úpravu modulu SAP-HR do 12 hodín.
Monitorovanie a proaktívne riešenie incidentov modulu SAP-HR bude vykonávané prostredníctvom zavedených technických, systémových a organizačných opatrení, ktoré budú upozorňovať na chybové stavy systému a kontrolou správnej funkčnosti systému.
Poskytovanie konzultácií bude vykonávané telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom helpdesku každý pracovný deň v čase od 7.30 do 15.30 hod.
Objednávateľ bude oprávnený odmietnuť poskytnutie služieb, ak by neboli poskytované podľa podmienok dohodnutých v zmluve.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Maratónu mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2017 00:00 — 31.12.2018 23:59

1,00 súbor

11 988,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2016 11:00

20.10.2016 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 613
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2016 11:49 - Vstupná ponuka 11 988,00 € Cena s DPH
20.10.2016 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 11 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS