686832
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK
47216174
Enfield, s.r.o.
Kapicova 6, Bratislava, 85101, SVK
Zimná údržba
Zimná údržba, odpratávanie snehu, námrazy, poľadovice, posyp posypovým materiálom, posypový materiál
Služba
1. Opravy a údržba
1. Zimná údržba
|
|
---|---|
Funkcia |
Zimná údržba v mesiacoch november až marec (odpratávanie snehu, námrazy, poľadovice, posyp posypovým materiálom, posypový materiál) po dobu cca. 29 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pohotovosť (15.11.-15.3.) bez prác Cena za pohotovosť zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním pohotovostnej služby na 1 deň bez prác v zmysle bodu a), b), c) a podľa osobitných požiadaviek na plnenie | deň | 0 | 480 | |
Cena práce za celkovú plochu Cena práce za celkovú plochu zahŕňa všetky náklady spojené s poskytovaním služby v zmysle bodu b), c) a podľa | výkon | 0 | 100 |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 15.03.2019 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Vyčerpaním finančného limitu sa rozumie aj stav, kedy rozdiel finančného limitu zmluvy a celkovej ceny už zrealizovaných objednávok podľa tejto zmluvy neumožňuje objednávateľovi vystaviť objednávku v zmysle zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje v závislosti od poveternostných podmienok zabezpečovať vykonávanie zimnej údržby na chodníkoch, uzatvorenom parkovisku a príjazdových cestách priľahlých k nehnuteľnosti, t.j.: |
a) zabezpečiť výkon pohotovostnej služby 24 hodín denne v období od 15. novembra do 15. marca kalendárneho roka (t.j. celkom cca 120 dní) a neodkladne reagovať na poveternostné podmienky, t.j. nastúpiť na výkon prác podľa písm. b) najneskôr do 1 hodiny od zistenia zhoršenia poveternostných podmienok (sneženie, poľadovica), |
b) zabezpečenie schodnosti priľahlých chodníkov a terasy (odhŕňanie, posýpanie, rozbíjanie ľadu) do šírky 1m - dĺžka úseku odhŕňania je 460m - podľa nákresu (bude prílohou zmluvy) v čase od 06.00 hod. rannej do 21.00 hod. večernej, |
c) zabezpečenie zjazdnosti a posýpania 300m úseku o šírke 4m (komunikácie súvisiace s parkovaním vozidiel na uzatvorenom parkovisku, resp. v podzemných garážach) a 25 m úseku o šírke 4 m pri bloku A - podľa nákresu, slúžiaceho pre príjazd, resp. parkovanie vozidiel vedenia ministerstva. Zjazdnosť týchto komunikácií požadujeme zaistiť v čase od 06.00 hod. do 19.00 hod. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie posypového materiálu dodávateľom. |
Celková plocha, ktorá je uvedená v bodoch b) a c) je 1560m2. |
O vzniku nutnosti vykonania odhŕňania, posypu alebo rozbíjania ľadu rozhoduje dodávateľ, pričom musí reagovať na poveternostné podmienky neodkladne a to tak, aby na strane objednávateľa nevzniklo porušenie povinností vyplývajúcich z § 9 ods. 2 zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách a tiež povinností definovaných v § 6 a 7 Všeobecného záväzného nariadenia mestskej časti Bratislava Ružinov č. 1/2003 o dodržiavaní čistoty a poriadku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo znížiť rozsah plnenia na základe písomnej požiadavky. |
Objednávateľ je oprávnený vykonávať kontrolu prác dodávateľa prostredníctvom poverenej osoby, ktorá je povinná prípadné nedostatky hlásiť bezodkladne dodávateľovi na telefónnom čísle, ktoré dodávateľ oznámi objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy a dodávateľ je povinný prípadné nedostatky odstrániť do 2 hodín. |
V prípade, že dodávateľ neodstráni nahlásené nedostatky, objednávateľ zašle dodávateľovi písomnú výzvu (e-mail, fax) s upozornením na možnosť uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 200,- € za porušenie tohto záväzku. |
V prípade, že objednávateľovi vznikne škoda v súvislosti s nesplnením si povinností dodávateľa a v prípade, že objednávateľ toto porušenie dodávateľovi preukáže, dodávateľ zodpovedá za takúto škodu objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi, alebo tretím osobám za škody spôsobené vlastnou prevádzkovou činnosťou pri zabezpečovaní predmetu tejto zmluvy. |
Ak vznikne objednávateľovi povinnosť na náhradu škody voči tretej osobe z titulu jeho objektívnej zodpovednosti (§ 420 Občianskeho zákonníka) a táto škoda bola spôsobená v dôsledku postupu dodávateľa, je objednávateľ oprávnený domáhať sa voči dodávateľovi postihu podľa § 440 Občianskeho zákonníka. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane posypového materiálu. |
Objednávateľ a dodávateľ si v lehote do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vzájomne oznámia všetky osoby zodpovedné a poverené pre zabezpečenie plnenia zmluvy spolu s ich kontaktmi. |
Na výkon zimnej údržby nebude poskytovaná záloha. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia na adresu objednávateľa. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list potvrdený dodávateľom a objednávateľom o vykonaní služby podľa skutočného výkonu. |
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona o DPH. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti účtovného a daňového dokladu, alebo nebude dodržané ustanovenie tohto formulára, je objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie, resp. opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ vykoná všetky činnosti zimnej údržby vlastnými kapacitami s odbornou starostlivosťou, hospodárne, postupovať v súlade s pokynmi objednávateľa a v súlade s platnými zákonmi a predpismi BOZP, PO a životného prostredia. |
Mierová 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.11.2016 08:00 — 15.03.2019 16:00
1,00 celý predmet zákazky
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 13:33
27.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2016 22:04 - Vstupná ponuka | 17 400,00 | € | Cena s DPH |
27.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: