30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36852732
GRAMES s.r.o.
Vlčie hrdlo 324/90, Bratislava, 82107, SVK
Obnova vodorovného značenia vzletovo-pristávacej dráhy
Obnova vodorovného značenia vzletovo-pristávacej dráhy
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Obnova vodorovného značenia vzletovo-pristávacej dráhy
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je obnova vodorovného dopravného značenia vzletovej a pristávacej dráhy. |
2. Dráhový systém letiska tvorí jedna vzletová a pristávacia dráha, má dĺžku 2 400 m a je široká 57 m s cemento-betónovým povrchom. |
3. Obnovu vodorovného značenia je potrebné vykonať o rozlohe 8 540 m2 (cca 4 000 kg farby). Podľa požiadavky Dopravného úradu SR je potrebné preznačiť cieľové body, dotykové pásmo a osové značenie RWY. |
4. Šírka pruhov je presne stanovená: cieľové body – 1,8 m; dotykové pásmo – 6 m, osové značenie – 0,45 m. |
5. Pred nanesením nového vodorovného značenia je potrebné odstrániť staré vodorovné značenie. |
6. Pred obnovou vodorovného značenia vzletovej a pristávacej dráhy (RWY) je potrebné vykonať skúšobné nátery na ploche cca 540 m2. Po nanesení náterov je nutné vykonať skúšku splnenia hodnoty charakteristík trenia v súlade s Doložkou A, ustanovení 7, predpisu L114 a Airport Services Manual, Part 2 a vystaviť protokol o skúške. Celková obnova vodorovného značenia sa vykoná len v prípade úspešného vykonania skúšky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odstránenie starého vodorovného značenia. | m2 | 8 540 | ||
2. Obnova vodorovného dopravného značenia, biela farba. Náterová hmota musí spĺňať hodnoty charakteristík trenia za mokra, ktoré nebudú menšie ako 0,42 pri rýchlosti merania 65 km/h. | m2 | 8 540 | ||
3. Vykonanie merania charakteristiky trenia v súlade s Doložkou A, ustanovení 7, predpisu L114 a Airport Services Manual, Part 2 | súbor | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obnovené značenie musí spĺňať hodnoty charakteristík trenia za mokra: | hodnoty nebudú menšie ako 0,42 pri rýchlosti merania 65 km/hod. Toto meranie musí byť vykonané v súlade s Doložkou A, ustanovení 7, predpisu L 14 a Airport Services Manual, Part 2 |
farba: | musí spĺňať požiadavky na vodorovné značenie podľa medzinárodných predpisov o leteckej prevádzke L-14, musí byť certifikovaná Dopravným úradom a musí byť určená na letiskové plochy. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dielo bude možné realizovať v obmedzených časových limitoch spresnených na koordinačnom dohovore s objednávateľom. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že pri vykonávaní diela je predpoklad prerušenia pracovnej činnosti a nutného opustenia staveniska. Zmluvné strany sa dohodli, že zabezpečenie čistoty a odsunu použitej techniky a náradia z priestoru prác vykoná dodávateľ do 15 minút od oznámenia vedúcim riadenia letovej činnosti z dôvodu možného neočakávaného vzletu alebo pristátia lietadiel. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Zvolen. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ neposkytne priestory na uloženie techniky a materiálu, využitie sociálnych priestorov bude limitované, spresní sa na koordinačnom dohovore s objednávateľom pred zahájením prác. |
Dodávateľ po ukončení prác doloží "Správu o meraní povrchových vlastností" v zmysle požiadaviek Dopravného úradu Bratislava a tento dokument odovzdá v 3 výtlačkoch objednávateľovi. Toto meranie musí byť doložené pre Dopravný úrad Bratislava pre udelenie povolenia na zmiešanú leteckú prevádzku. |
Dodávateľ je povinný akceptovať obmedzenia vyplývajúce z koordinačného dohovoru, ktorý sa uskutoční s vedúcim pracovníkom letiskového zabezpečenia a vedúcim riadenia leteckej prevádzky, z dôvodu zabezpečenia nepretržitej prevádzky letiska. |
Dodávateľ musí vlastniť povolenie vydané Dopravným úradom na vykonávanie prác na letiskách v zmysle zákona č. 143/1998 Z z. o civilnom letectve (letecký zákon) a nariadenia vlády č. 641/2005 Z z. |
Dodávateľ poverí výkonom riadenia stavebných prác pracovníka, ktorý má odbornú spôsobilosť stavbyvedúceho v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch. Kópiu osvedčenia predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Letisko SNP Tri Duby, VÚ 4977. ČSA Sliač, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
20.10.2016 08:00 — 22.11.2016 15:30
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
63 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2016 10:17
17.10.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2016 10:48 - Vstupná ponuka | 62 400,00 | € | Cena s DPH |
17.10.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 775,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: