00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Multifunkčné sieťové zariadenie
multifunkčné sieťové zariadenie, sieťové smerovače, výpočtová technika, IKT
Tovar, Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Multifunkčné sieťové zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné sieťové zariadenie (ďalej len "zariadenie") na publikovanie aplikácií, ich ochranu, bezpečné doručenie obsahu aplikácií a akceleráciu formou uchovávania statického obsahu vo vyrovnávacej pamäti zariadenia. |
Zariadenie zabezpečí bezpečné a výkonnostne optimalizované poskytovanie online služieb a zároveň umožní správu DNS a VPN prístupov s dostatočným výkonom a možnosťou vytvárania virtuálnych inštancií. |
Zariadenie musí umožňovať rozdeľovanie záťaže na aplikačné servery podľa ich vyťaženia. |
Zariadenie musí zabezpečiť infraštruktúru objednávateľa pred OWASP TOP 10 útokmi, DDoS útokmi a mať podporu skriptovacieho jazyka umožňujúceho správu a modifikáciu dátovej komunikácie spracovávanej zariadením. |
Zariadenie musí mať zdvojený (redundantný) zdroj a 10Gbps SFP+. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dvojročný servis (HW a SW podpora od výrobcu) na zariadenie. |
Predmet zákazky slúži na zabezpečenie plnenia úloh objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčné sieťové zariadenie / počet | ks | 1 | ||
2. Servis (HW a SW podpora od výrobcu) / počet | rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. TECHNICKÉ VLASTNOSTI PRE MULTIFUNKČNÉ SIEŤOVÉ ZARIADENIE: | |
1. Výška zariadenia | Max. 1RU |
2. Počet 10 Gbit rozhraní (SFP+) | Min. 6 |
3. Zdvojený (redundantný) napájací zdroj | Áno |
4. HW platforma procesora | Intel Xeon |
5. Možnosť vytvárania virtuálnych inštancií | Áno |
6. Počet virtuálnych inštancií | Min. 6 |
7. L4 priepustnosť | Min. 29 Gbps |
8. Počet SSL transakcií (2K kľúče) | Min. 20000 tps |
9. Počet súčasných SSL VPN užívateľov | Min. 19000 |
10. L4 súčasných spojení | Min. 23M |
11. SSL hardvérové šifrovanie | Min. 11Gbps |
12. Hardvérová kompresia | Min. 11Gbps |
13. Schopnosť aktivovať na jednom HW zariadení súčasne L4-7 loadbalancing, SSL VPN koncentrátor, ICSA certifikovaný web aplikačný a sieťový firewall, global server loadbalancing a DNS firewall | Áno |
14. Podpora skriptovacieho jazyka umožňujúceho správu a modifikáciu dátovej komunikácie spracovávanej zariadením, možnosť použitia externých Java Script knižníc v tomto skriptovacom jazyku | Áno |
15. Detekcia a potlačenie L7 DoS útokov aj sieťových DoS/DDoS útokov | Áno |
16. Detekcia a potlačenie najčastejších útokov z OWASP (OWASP Top 10) | Áno |
17. Schopnosť vytvárania virtuálnych inštancií | Áno |
18. Vysoká dostupnosť zapojením viacerých takýchto zariadení do klastra | Áno |
19. XML Firewall | Áno |
20. Ochrana WebSocket komunikácie pomocou WAF | Áno |
21. Podpora pre pasívny Fingerprinting zariadení a klientov | Áno |
22. Detekcia a ochrana voči tzv. headless bot-om | Áno |
23. SSH Proxy ochrana | Áno |
24. Podpora pre tzv. Black Hole filtering pomocou BGP pre IP adresy identifikované ako zdroje útoku | Áno |
25. Podpora pre klientskú autentifikáciu pomocou SAML (2.0), Radius, LDAP, MS AD, dvojfaktorovou autentifikáciou | Áno |
26. Podpora pre SSO cez viacero domén | Áno |
27. Podpora pre Kerberos ticketing | Áno |
28. Podpora pre natívnych VPN klientov rôznych operačných systémov - iOS, Mac OS, Windows, Linux, Android | Áno |
29. DNS firewall s inšpekciou a validáciou DNS protokolu | Áno |
30. Podpora kompletného podpisovania DNSSEC prechádzajúcej komunikácie | Áno |
31. Autonómne vytvorenie ochranných pravidiel pre publikované aplikácie na základe monitoringu štandardnej aplikačnej sieťovej komunikácie | Áno |
32. Pripojenie formou min. 2x 10Gbps SFP+ | Áno |
33. Fyzický port dedikovaný pre out-of-band manažment | Áno |
B. TECHNICKÉ VLASTNOSTI PRE SERVIS: | |
Dvojročný servis na zariadenie (HW a SW support) | Dostupná podpora v pracovné dni od 8:00 do 18:00, v prípade výpadku reakcia na žiadosť do 1 hod., výmena vadného HW nasledujúci pracovný deň po oznámení vady, odborné konzultácie na základe požiadavky |
Názov |
1. CENA: |
a/ Súčasťou cenovej ponuky dodávateľa a predmetom dodávky zariadenia je kompletné softvérové vybavenie, ktoré spĺňa všetky vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácií predmetu zákazky. Licencie musia byť evidované na dané zariadenia a to bez obmedzenia počtu používateľov, VPN, počtu pripojení alebo iných skutočností. |
b/ Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: súčin množstva a jednotkových cien podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Cena za servis má charakter paušálneho poplatku a zahŕňa neobmedzený počet servisných zásahov a úkonov servisnej podpory počas doby 2 rokov odo dňa dodania zariadenia. |
c/ Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v aktualizovanom rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky o hodnotu DPH. |
2. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY: |
a/ Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. |
b/ Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, ani testovaný. |
c/ V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravy. Dodávateľ dodá zariadenie so všetkým príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je zariadenie čiastočne alebo úplne nefunkčné. |
d/ Požaduje sa dodanie tovaru vrátane vyloženia na mieste plnenia (priestory objednávateľa). |
e/ Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
3. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA: |
a/ Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti zariadenia, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
b/ V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave. |
c/ Do 72 hodín od účinnosti zmluvy, alebo vyzvania objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť objednávateľovi kópie všetkých certifikátov a potvrdení ktoré sú v zákazke vyžadované. |
d/ Nepredloženie požadovaných potvrdení a certifikátov v stanovenej lehote považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4. ZMLUVNÉ POKUTY: |
a/ Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatiť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. |
b) Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
c) Uplatnením zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
5. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY: |
a/ Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne opakované omeškanie s dodaním predmetu zákazky. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
6. FAKTURÁCIA: |
a/ Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní tovaru. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. Faktúra musí jasne špecifikovať číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín dodania, rozpis fakturovanej sumy: jednotková cena pre každú položku, celková cena, výška DPH. |
b/ Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
7. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
a/ V prípade ak ponuka dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
b/ Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
8. PODMIENKY ÚČASTI: |
a/ Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ upozorňuje uchádzačov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
b/ Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 OPET/. |
c/ Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) OPET/. |
d/ Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.11.2016 00:00 — 16.11.2016 00:00
1,00 ks
160 953,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2016 10:44
27.10.2016 14:00
27.10.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2016 13:30 - Vstupná ponuka | 160 950,00 | € | Cena s DPH |
27.10.2016 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: