17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Kancelárska skartovačka
skartovačka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárska skartovačka
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti, skartovanie papiera, kancelárskych spôn, CD, DVD, kariet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skartovačka | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spätný chod motora | áno |
Skartovaný materiál | papier, CD/DVD, kreditné karty, spinky, spony |
vybavenie svetelnými kontrolkami, signalizujúcimi plný kôš, otvorené dvierka a uviaznutie papiera | áno |
rez 4x50 mm | áno |
stupeň utajenia /potrebný certifikát NBÚ/ | dôverné |
kapacita listov | 10 |
technické parametre: šíra vstupu 230 mm, rýchlosť rezu 3 m/min, objem odpad.nádoby-19 L, hmotnosť 10,14 kg | áno |
š x v x h: 390 x 502 x 266mm | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
28.10.2016 13:00
3,00 ks
700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2016 13:11
19.10.2016 13:00
19.10.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2016 01:12 - Vstupná ponuka | 680,00 | € | Cena s DPH |
19.10.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 510,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: