00324353
Obec Košická Polianka
122, Košická Polianka, 04441, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Sanácia miesta s nezákonne umiestneným odpadom/"Likvidácia skládky pri ceste do Vyšnej Hutky"
naloženie,odvoz a uloženie odpadu na riadenú skládku, vyrovnanie terénu, navážka a rozprestrenie ornice, nákup a zasiatie trávy, doprava,
Služba, Tovar
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Sanácia miesta s nezákonne umiestneným odpadom/"Likvidácia skládky pri ceste do Vyšnej Hutky"
|
|
---|---|
Funkcia |
Separácia nie nebezpečných zložiek komunálneho odpadu (plasty, sklo, papier, biologicky rozložiteľný odpad). Následná úprava miesta s nezákonne umiestneným odpadom do pôvodného stavu. |
Odstránenie nezákonne umiestneného zmesového komunálneho odpadu sa uskutoční v LOKALITE: pri ceste do Vyšnej Hutky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LOKALITA pri ceste do Vyšnej Hutky | m2 | 2000 | ||
- skládka na nie nebezpečný odpad/množstvo odpadu | t | 980 | ||
- zber odpadu ťažkým mechanizmom | N/h | 20 | ||
-zber odpadu ľahkým mechanizmom | N/h | 100 | ||
- preprava odpadu/ nákladné auto 13 t | obrátka | 75 | ||
-vyrovnanie terénu | m2 | 2000 | ||
-navážka zeminy (ornice) | t | 35 | ||
-rozprestretie zeminy | m2 | 2000 | ||
-dodávka a zasiatie trávnatého semena na ploche 2000 m2 | kg | 90 |
Názov |
01. Povinnosti dodávateľa: |
01.1 Dodávateľ služby bude plniť predmet zmluvy v rozsahu uvedenom v zmluve a minimálne v určených uvedených objemoch. |
01.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie s odbornou starostlivosťou a za dodržania všetkých súvisiacich právnych predpisov a noriem. |
01.3 Ak je to relevantné dodávateľ služby je povinný sa zaregistrovať na príslušnom okresnom úrade, odbore starostlivosti o životné prostredie, v zmysle § 15 ods 1 zák. č. 223/2001 o odpadoch - registrácia na prepravu odpadov |
01.4 Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vozidiel na to určených a splňajúcich príslušné právne predpisy a normy, ktoré budú vybavené vážnym zariadením |
02. Dodávateľ musí byť držiteľom nasledovných platných certifikátov: |
- certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva |
- certifikátu kvality ISO 9001:2001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality , môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem |
- certifikátu OHSAS 18001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci , môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem |
02.2 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi vyššie uvedené certifikáty. |
02.3 Nepredloženie predmetných vyššie uvedených platných certifikátov |
- v stanovenej lehote |
- nepredloženie všetkých vyššie uvádzaných platných certifikátov |
považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
03. Cena za plnenie predmetu zákazky, tvorba ceny, určenie jednotkovej ceny |
03.1 Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, v štruktúre: |
- jednotkových cien stanovených činností, úkonov a materiálu a to cenu za mernú jednotku bez DPH, % a výšku DPH, cenu za mernú jednotku s DPH, všetko ako cenu uvádzanú v EUR . |
03.2 Ceny uvedené v cenníku sú záväzné po celú dobu trvania tejto zmluvy. |
03.3 Nepredloženie rozpisu ceny za predmet zákazky: |
- v stanovenej lehote |
- v požadovanom členení |
- alebo rozpisu, ktorý po vykonanom súčte cien za príslušný počet merných jednotiek bude vyšší, ako je cena celkom za predmet zákazky |
považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
04. Dodávateľ sa zaväzuje, že najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí tejto zmluvy, uzatvorí zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktorá bude platná a účinná po celu dobu plnenia predmetu zákazky (ak takúto poistnú zmluvu už nemá uzatvorenú). |
04.1 Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy kópiu vyššie uvedenej poistnej zmluvy. |
04.2 Nedodržanie zmluvných podmienok týkajúcich sa poistenia zodpovednosti za škodu podnikateľa, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
05. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
06. Povinnosti objednávateľa: |
06.1 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu za poskytnutú službu, ak táto bude vykonaná riadne, v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote a podľa týchto zmluvných podmienok. |
06.2 Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi súčinnosť na riadne plnenie zmluvy a oboznámiť ho zo všetkými skutočnosťami, ktoré by akýmkoľvek spôsobom menili predmet zákazky alebo mali vplyv na samotné plnenie predmetu zákazky. |
07. Cena, úhrada za predmet zákazky |
07.1 Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční na základe skutočného výkonu. |
07.2 Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
07.3 Podkladom a súčasťou doručenej faktúry musia byť vážne lístky z miesta uloženia odpadu na príslušnej riadenej skládke a preberací protokol o prevzatí sanačných prác v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
07.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov, a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
07.5 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
07.6 Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
08. Zmluvné pokuty: |
08.1 Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok/zmluvy uplatiť zmluvnú pokutu za: |
- každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti tejto zmluvy - "osobitné požiadavky na plnenie" a to vo výške 3 000 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 15 000 eur |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 5 000 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 15 000 eur |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 20 000 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
08.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
08.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
09. V prípade, ak ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške 20%, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške 20% do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
10. Preukazovanie splnenia podmienok účasti - osobné postavenie podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len "zákon č. 343/2015 Z. z. o VO" alebo "ZVO"): |
10.1 Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, musí spĺňať podmienky osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona o VO |
10.2 Ak Dodávateľ, zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nespĺňa podmienky osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona o VO, predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doklady, preukazujúce splnenie osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, ktoré v zmysle zákona o VO v zozname hospodárskych subjektov na preukázanie splnenia osobného postavenia v rozsahu § 32 ods. 1 zákona o VO absentujú. |
10.3 Nepreukázanie splnenia podmienok osobného postavenia alebo nepredloženie dokladov podľa bodu 10.2 v určenej lehote alebo vôbecpovažuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpeniaod zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
11. Účastníci zmluvy sa dohodli, že za závažné porušenia tejto zmluvy sa považuje: |
a) také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy, |
b) opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje, ak nastalo aspoň dvakrát, |
c) menej závažné porušenie zmluvy, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
d) nepredloženie všetkých požadovaných dokumentov v stanovených lehotách |
12. Ukončenie zmluvy môže nastať : |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
13. Informácia pre dodávateľa : - Zoznam skládok odpadov je prístupný na webovom sídle MŽP SR |
14. Iné dojednania |
14.1 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka |
14.2 Zmluvu je možné meniť len na základe písomných dodatkov, ktorých uzatvorenie nebude v rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní, s obchodným zákonníkom a ktorých uzatvorenie sa nebude vymykať dobrým mravom a obchodným zvyklostiam. |
14.3 Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
14.4 Dodávateľ berie na vedomie odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy ktorou je poskytnutie podpory z environmentálneho fondu formou dotácie. |
14.5 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní po poskytnutí podpory environmentálneho fondu formou dotácie na daný predmet zákazky túto skutočnosť oznámi dodávateľovi tak, aby mohol dodávateľ riadne plniť predmet zákazky. |
Obec Košická Polianka, Košická Polianka 122, 044 41, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.11.2016 06:00 — 30.11.2016 16:00
1,00 kompletné množstvo predmetu zákazky
69 744,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2016 12:32
15.10.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2016 06:32 - Vstupná ponuka | 69 744,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 999,45 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: