00324060
Obec Čaňa
ul. Osloboditeľov 22, Čaňa, 04414, SVK
46731814
MANASTAV Group, s.r.o.
Byster 144, Sady nad Torysou, 04441, SVK
Elektroinštalačné práce
elektroinštalácia, elektroinštalačný materiál, prípojky, rozvody
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Elektroinštalačné práce
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú elektroinštalačné práce vrátane dodávky materiálu na objekte PRÍSTAVBA ŠATNÍ K ŠPORTOVEJ HALE |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozvádzač RS3 a jeho napojenie | komplet | 1 | ||
Svetelná a zásuvková inštaláciu šatní | komplet | 1 | ||
Napojenie zariadení | komplet | 1 | ||
Napojenie nových zariadení kotolne z existujúceho rozvádzača DT1 | komplet | 1 | ||
Bleskozvod a uzemnenie prístavby šatní | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podrobný rozpis požadovaných prác vrátane materiálu | je v prílohách (projektová dokumentácia, technická správa, výkresy, špecifikácia) |
Ak sa v rozpise prác prípadne v prílohách uvádza konkrétna značka alebo typ | dodávateľ má možnosť použiť ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a časový harmonogram do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zrealizovať dielo v požadovanom rozsahu. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je elektroinštalačná činnosť a je oprávnený uzavrieť Zmluvu o dielo s týmto predmetom plnenia. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním diela kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
Cena diela za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa podľa špecifikácie uvedenej v projektovej dokumentácii vrátane jej príloh (t.j. všetky práce, materiál, náklady na dopravu a odvoz odpadu, upratovanie). |
Objednávateľ požaduje po ukončení diela vyhotoviť zápis o odovzdaní a prevzatí diela. Súčasťou zápisu budú dodávateľom predložené všetky potrebné certifikáty a revízne správy, ktoré sú nevyhnutné ku kolaudácii diela. |
Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa realizovať predmet zákazky s minimálnym obmedzovaním užívania budovy, v prípade potreby obmedziť užívanie iba v nevyhnutnom rozsahu. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržanie zákona č. 124/2006 z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj súvisiacich právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. |
Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku, zranenia alebo usmrtenia zamestnancov objednávateľa, klientov alebo tretích osôb, ktoré môžu nastať počas vykonávania prác alebo ako ich dôsledok. |
Všetky materiály a technológie v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonnom o certifikácii a preukázaní zhody výrobkov. |
Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii zákazky. |
Dodávateľ zabezpečí počas realizácie zákazky vo vnútorných priestoroch priebežné denné upratovanie, zodpovedá za čistotu a poriadok. |
Predmet zákazky bude považovaný za splnený po jeho zhotovení potvrdením preberacieho protokolu. |
Dodávateľ pri stanovení ceny za predmet zákazky, zahrnie do nákladov dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky na miesto určené verejným obstarávateľom, vrátane nákladky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ poskytuje záručný a pozáručný servis. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list) |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Objednávateľ upozorňuje dodávateľov, že v prípade uzatvorenia zmluvy s dodávateľom s negatívnymi referenciami zaradeného na "black-list" EKS, objednávateľ využije svoje právo odstúpiť od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod.Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Jesenná 2/1153, Čaňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
24.10.2016 09:58 — 04.11.2016 09:59
1,00 komplet podľa PD
10 537,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2016 09:58
17.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2016 21:22 - Vstupná ponuka | 9 150,96 | € | Cena s DPH |
17.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: