31985921
Základná škola Starozagorská 8, Košice
Starozagorská 8, Košice, 04023, SVK
44602731
Elektroservis VV, s.r.o.
Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Plynový varný kotol
kuchynské spotrebiče, zariadenie kuchyne, vybavenie kuchyne
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Plynový varný kotol
|
|
---|---|
Funkcia |
varenie polievok, príloh, ostatných surovín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vonkajšie rozmery | mm | 800x900x850 | 900x900x900 | |
Vnútorný priemer duplikátora | mm | 600 | ||
Objem kotla | liter | 150 | ||
Hmotnosť | kg | 160 | 175 | |
Menovité napätie | V | 230 | ||
Príkon plyn | kW | 19 | ||
Príkon elektro | kW | 100 | ||
Výpustný ventil | " | 2 | ||
Pripojenie na studenú vodu a plyn | " | 1/2 | ||
Doba ohrevu vody | min | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
horná doska, vnútorný a vonkajší plášť nádoby, poklop z materiálu AISI 304 | áno |
vnútorné spodné dno okrúhlych kotlov z vysokokvalitného nerezového materiálu AISI 316L | áno |
okrúhly duplikátor | áno |
komín | áno |
nepriamy ohrev | áno |
bezpečnostná tlaková armatúra | áno |
automatické napúšťanie vody do duplikátora | áno |
požadovaná úroveň krytia | IP 41 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia max. 3 osôb |
Vrátane demontáže a odvozu vyradeného varného kotla |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
c) fotografie, obchodný názov jednotlivých položiek, resp. ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Vrátane záručného a pozáručného servisu poskytovaného do 24 hodín od zistenia poruchy na zariadení |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberacieho protokolu |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od účinnosti zmluvy, kde dodávateľ presne uvedie technickú špecifikáciu tovarov, ktorá musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
Objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) do 5 dní od uzavretia zmluvy presné určenie miesta dodania tovaru vrátane kontaktnej osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zákazky (povereného zástupcu objednávateľa). |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady: resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami |
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný.“ |
Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa v zmysle zákona č.91/2016Z.z., bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky predložiť doklad na preukázanie trestnej bezúhonosti právnickej osoby. Predložený doklad musí obsahovať splnenie predmetnej podmienky účasti osobného postavenia. Podľa §32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je potrebne doložiť výpis z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace pokiaľ v čase uzatvorenia zmluvy preukázal splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v zozname hospodárskych subjektov vedené na UVO. |
Starozagorská 8, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika
20.10.2016 11:00 — 21.11.2016 11:00
1,00 celok
4 086,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2016 08:47
18.10.2016 10:00
18.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2016 11:19 - Vstupná ponuka | 4 086,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 336,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: