Z201631484
OF-102445
zrušená
35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
Expiračná kazeta do pľúcneho ventilátora Servo-i
expiračná kazeta, pľúcny ventilátor, Maquet Servo-i
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Expiračná kazeta do pľúcneho ventilátora Servo-i
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy je dodanie novej originálnej expiračnej kazety (6696947) pre pľúcny ventilátor Maquet Servo-i. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nová originálna Expiračná kazeta (6696947) pre pľúcny ventilátor Maquet Servo-i | ks | 1 | ||
Záruka: | mes. | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Expiračná kazeta (6696947) do pľúcneho ventilátora Servo-i | - zariadenie na meranie výdychového dychového objemu a prietoku pacienta |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, v pracovných dňoch, v čase od 8:00 hod do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
2. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom s 30 dňovou splatnosťou. |
3. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: |
- dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, |
- poistenie prepravy, clo, poistné a balenie. |
4. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo k zničeniu a zabezpečiť jeho ochranu až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom. |
5. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady: |
a.) prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých, |
ním požadovaných technických vlastností tovaru, |
b.) pri technických zariadeniach manuál k tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku, |
c.) ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne) |
- číslo karty ponúkaného tovaru, |
- názov ponúkaného tovaru, |
- mernú jednotku ponúkaného tovaru, |
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sadzbu DPH, |
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
d.) v prípade dodania ekvivalentu platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
7. Požaduje sa, písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie resp. začatia konania podľa Zákona o konkurze a reštrukturalizácii. |
8. Ak je dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia a také omeškanie spôsobuje podstatné porušenie zmluvy dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený omeškané Plnenie odoprieť a neprevziať, ak to bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. |
V takom prípade je tiež objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
9. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
10. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
25.10.2016 00:00 — 25.10.2016 00:00
1,00 ks (podľa technickej špecifikácie predmetu)
1 260,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2016 12:48
14.10.2016 12:44
14.10.2016 12:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: