30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36667234
Letecká agentúra SKYTRAVEL s.r.o.
Letná 45, Košice, 04001, SVK
Spiatočné letenky z Viedne do Bruselu s ubytovaním
letenka, ubytovanie
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Spiatočné letenky z Viedne do Bruselu s ubytovaním
|
|
---|---|
Funkcia |
preprava zamestnancov |
spiatočné letenky |
ubytovanie |
priame letecké spojenie Viedeň-Brusel, Brusel-Viedeň bez následného pokračovania letu do ďalšej destinácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
spiatočná letenka Viedeň-Brusel | ks | 2 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť 2 spiatočné letenky s odletom z Viedne do Bruselu dňa 19. októbra 2016 po 7:00 hod. a odletom z Bruselu do Viedne dňa 20. októbra 2016 po 19:00 hod. vrátane registrovanej batožiny do 15 kg. Letenka musí byť priamym spojom bez následného pokračovania letu do ďalšej destinácie. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť ubytovanie s raňajkami pre 2 osoby na 1 noc (19/20.10.2016) v 2 jednolôžkových izbách minimálne v 3* hoteli v centre Bruselu. |
3. Výška konečnej ceny letenky a ubytovania zahŕňa všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia (palivové poplatky, servisné poplatky, poplatky za Check-in, poplatky za batožinu, poplatky za ubytovanie, atď.). |
4. Podmienky účasti: |
a) Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
b) Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky (prevádzkovanie cestovnej kancelárie alebo prevádzkovanie cestovnej agentúry). V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
c) Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
d) Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
e) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
Ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.10.2016 07:00 — 20.10.2016 19:00
1,00 cena celkom
1 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2016 10:35
13.10.2016 11:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2016 11:14 - Vstupná ponuka | 1 365,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2016 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 365,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: