31819494
Výskumná agentúra
Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
47483440
centrumjazykov.sk s.r.o.
Heydukova 23, Bratislava-Staré Mesto, 81108, SVK
Úradný preklad z anglického jazyka do slovenského jazyka
Prekladateľské služby
Služba
27. Ostatné služby
1. Úradný preklad z anglického jazyka do slovenského jazyka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyhotovenie úradného prekladu z anglického jazyka do slovenského jazyka. Každá normostrana musí byť vyhotovená v dvoch exemplároch. Objednávateľ zašle dokument na úradný preklad emailovou komunikáciou poskytovateľovi. Poskytovateľ vyhotoví úradný preklad najneskôr do dvoch pracovných dní od prijatia emailu od objednávateľa. Zároveň je poskytovateľ povinný najneskôr do dvoch pracovných dní od zadania osobne odovzdať vyhotovený úradný preklad v tlačenej podobe určenému zástupcovi objednávateľa na adrese objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úradný preklad z anglického jazyka do slovenského jazyka v dvoch exemplároch. | normostrana | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet prekladu: | Posudok zahraničného experta z oblasti výskum a vývoj. |
Forma zadávania podkladov na preklady: | Objednávateľ zašle príslušný text s objednávkou poskytovateľovi na úradný preklad elektronickou poštou. |
Miesto plnenia: | Slovenská republika. |
Forma odovzdávania prekladov: | Odovzdanie dvoch exemplárov prekladu v tlačenej podobe s úradnou pečiatkou úradného prekladateľa určenému zástupcovi objednávateľa na adrese objednávateľa. |
Úradný preklad: | Je preklad dokumentu pre právne účely. |
Názov |
Plnenie tejto rámcovej dohody (ďalej aj ako ,,zmluva") je možné len na základe písomných objednávok vystavených objednávateľom na poskytnutie prekladateľských služieb (ďalej len „objednávka“), ktoré budú zaslané poskytovateľovi vo forme scanu spolu s dokumentami na preklad. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formátovania výstupu z prekladateľskej činnosti ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy. |
Od doručenia objednávky poskytovateľovi, bude poskytovateľ povinný poskytnúť službu vrátane dodania najneskôr do dvoch pracovných dní. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby. Konečná cena prekladateľských služieb poskytnutých objednávateľovi na základe osobitnej objednávky bude daná súčinom výmery skutočne vykonanej služby a jednotkovej ceny pre príslušný druh služby a sú v nej zahrnuté všetky náklady, súvisiace s plnením záväzku poskytovateľa. |
Záväzok poskytovateľa poskytnúť objednávateľovi prekladateľské služby podľa objednávky je splnený dňom odovzdania prekladu objednávateľovi a jeho prevzatia objednávateľom na základe písomného odovzdávacieho - preberacieho protokolu (ďalej len „odovzdávací - preberací protokol“), ktorý podpíšu obe zmluvné strany na adrese objednávateľa. Poskytovateľ odovzdá objednávateľovi preklad vo formáte a spôsobom určeným v objednávke. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zachovať dôvernosť a mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvie v súvislosti s poskytovaním prekladateľských služieb podľa tejto zmluvy, vrátane vlastníckych alebo iných práv objednávateľa. |
Pre určenie času zadania, resp. odovzdania prekladu je rozhodujúci čas zaslania príslušného textu elektronickou poštou v zmysle objednávky objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na to, že nemusí byť objednaný celkový rozsah služieb. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov. |
Objednávateľ neposkytuje poskytovateľovi preddavok na vykonanie služieb. |
V prípade nedodržania termínu poskytnutia služby alebo v prípade neposkytnutia služby v primeranej kvalite a v rozsahu uvedenom v konkrétnej objednávke, objednávateľ má právo odstúpiť od celej zmluvy. |
Za riadne poskytnuté prekladateľské služby sa považujú prekladateľské služby poskytnuté bez vád a v súlade s objednávkou, touto zmluvou a v požadovanej kvalite. |
Kvalita poskytnutých prekladateľských služieb sa posudzuje najmä z hľadiska úplnosti, správnosti pravopisu a zachovávania predpisu a noriem, ktoré sa týkajú formálnej stránky dokumentu a názvoslovia. |
Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklad, ktorým preukáže vykonávanie prekladateľskej činnosti. |
Úhradu ceny služieb uskutoční objednávateľ na základe faktúry za skutočne vykonané a poskytnuté služby. K faktúre vystavenej poskytovateľom musia byť priložené doklady preukazujúce odovzdanie a prevzatie poskytnutej služby. |
Zmluvné strany si do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
Poskytnutie služby je vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Hanulova 5/B, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
11 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2016 16:07
17.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2016 09:57 - Vstupná ponuka | 10,99 | € | Cena s DPH |
17.10.2016 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 10,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: